.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری مسابقات ویژه کارکنان در اداره کل بندرامیرآباد
(ادامه)
 بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است. پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده / آیا نرخ دلار صعودی خواهد شد؟
بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
صالحی‌امیری: AFC و فیفا تبانی کردند
رییس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیم سلب حق میزبانی از فوتبال ایران کاملا سیاسی است و سکوت فیفا هم نسبت به این اتفاق بسیار معنادار است.(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان بالای 3 سال و رزمندگان بالای 50 ماه جبهه و فرزندان شهدا بر اساس طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان و در صورت تصویب نهایی مستثنی از اجرای این قانون می‌شوند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است. شرط لاریجانی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰؛ حمایتم کنید تا شرکت کنم
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس +اسامی
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای ۴ کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز‌های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: لیست اعضای نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد.


اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مشخص شدند/ نام یک مازندرانی در ترکیب
شمال نیوز: لیست اعضای نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد. (ادامه)
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... چه کسانی رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌شوند؟/ یاران احمدی‌نژاد و قالیباف بیشترین سهم را دارند
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... (ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند. اسامی ۷۴ دکتر و پرستار که کرونایی شهید شدند / آمار کل ایران
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند.(ادامه)
انتخابات در کدام شهرها به دور دوم کشیده شد؟
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعدادی از حوزه‌های با یک یا چند نماینده به دلیل نرسیدن به حد نصاب۲۰ درصد آرا به دور دوم کشیده شده است.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
لیست کاندیداهای جبهه جهادگران برای انتخابات مجلس اعلام شد
جبهه جهادگران ایران اسلامی اسامی کاندیداهای خود برای انتخابات مجلس در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس دهم با عملکرد ضعیف خود باعث ناکارآمدی خانه ملت شدند و به همین دلیل انتقادات زیادی به آنان می‌شود. ۷ دلیل ناکارآمدی «مجلس دهم»/نمایندگانی که دربرابر دولت سردرگم‌اند
شمال نیوز: نمایندگان مجلس دهم با عملکرد ضعیف خود باعث ناکارآمدی خانه ملت شدند و به همین دلیل انتقادات زیادی به آنان می‌شود.(ادامه)
استاندار: مناسبات مازندران و لری ارمنستان توسعه یابد
استاندار مازندران گفت: برای توسعه ارتباطات بخش های مختلف بین مازندران و لری ارمنستان باید برنامه ریزی کرد و مناسبات را افزایش داد.(ادامه)
پدر داماد احمدی‌نژاد ،کفش انتخابات پوشید/او می خواهد جبهه سوم راه بیندازد
(ادامه)
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.