.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمد عزیزی درگذشت
خواهر احمدی عزیزی از درگذشت این شاعر آیینی کشور خبر داد. (ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
اسامی و گرایش 90 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها+جدول
اسامی کامل 90 عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا را به تفکیک گرایش‌های فراکسیونی آنها منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای کمیسیون های اجتماعی،فرهنگی، اصل نود در جلسه روسای شعب و نائب رئیسان مجلس تعیین شدند. اعضای کمیسیون های اجتماعی، فرهنگی و اصل نود تعیین شدند
شمال نیوز: اعضای کمیسیون های اجتماعی،فرهنگی، اصل نود در جلسه روسای شعب و نائب رئیسان مجلس تعیین شدند.(ادامه)
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است.


هرکدام از نماینده‌های مجلس عضو کدام‌کمیسیون شدند؟+ اسامی
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
کرسی‌های هیات رییسه مجلس اگرچه در 12 سال گذشته در ید کامل اصولگرایان بوده اما بازگشت چپ‌گراها به پارلمان، بدون تردید مناسبات هیات رییسه را هم دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

ترکیب هیات رییسه مجلس در 9 پارلمان/تنها زنی که قدم به هیات رییسه گذاشت/وزرایی با سابقه پارلمانی(خبر)
کرسی‌های هیات رییسه مجلس اگرچه در 12 سال گذشته در ید کامل اصولگرایان بوده اما بازگشت چپ‌گراها به پارلمان، بدون تردید مناسبات هیات رییسه را هم دچار تغییر و تحول خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است. کدامیک از نمایندگان فعلی به مجلس دهم راه یافتند؟
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است.(ادامه)
اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس
اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 30 نفر از نمایندگان در آغاز جلسه امروز مجلس غایب بودند.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
اسامی آخرین تایید صلاحیت شده‌ها در کل کشور
نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در حالی است که همچنان نام اصلاح‌طلبان در میان آخرین دور تایید صلاحیت‌ها نیز دیده نمی‌شود./ نام رییس کل بانک مرکزی محمود احمدی‌نژاد در فهرست آخرین تایید صلاحیت شدگان دیده می‌شود.(ادامه)
اعلام اسامی داوران
اسامی داوران بین المللی در رقابت های آلیش و گراپلینگ قهرمانی کشور اعلام شد.(ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
اسامی برخی از افراد رد صلاحیت شده درکشور
شمال نیوز: فرصت 20 روزه شورای نگهبان از امروز 27 دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی وکلای دادگستری که تاکنون در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده اند به شرح زیر می باشد.
اسامی وکلای دادگستری که تاکنون در انتخابات مجلس ثبت نام نموده اند
شمال نیوز: اسامی وکلای دادگستری که تاکنون در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده اند به شرح زیر می باشد. (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
احمدی‌نژادی‌ها آمدند
احمدی‌نژادی‌ها از سراسر کشور آمدند. (ادامه)
به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد،آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند.

این نماینده ها می خواهند همچنان نماینده بمانند
به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد،آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند. (ادامه)
کیهان: «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی»!
بازی با نام سید حسن خمینی در آستانه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان، اقدامی برای استتار بازی اصلی جریان تجدید نظرطلب و نفاق جدید است که پنهان و آشکار با بیگانگان پیوند خورده و در آشوب نیابتی ۱۳۸۸ دچار شکست سهمگین شد. (ادامه)
ناگفته‌هایی از دلاوری‌های شهید ‌کشوری
(ادامه)
دو فوریت طرح هسته ای درمجلس رای نیاورد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رد دو فوریت طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" به یک فوریت آن رای دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.