.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار مازندران، موسی خلیلی بعنوان شهردار جدید نکا و مهدی اختیاری بعنوان شهردار جدید محمودآباد منصوب و معارفه شدند. ‎.. شهرداران جدید نکا و محمودآباد منصوب شدند
شمال نیوز:طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار مازندران، موسی خلیلی بعنوان شهردار جدید نکا و مهدی اختیاری بعنوان شهردار جدید محمودآباد منصوب و معارفه شدند. ‎..(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. ‎(ادامه)
توقف خانگی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی دو امتیاز خانگی حساس را از دست دهند. (ادامه)
استاندار : وضعیت مازندران از نظر شیوع کرونا نگران کننده است
استاندار مازندران وضعیت استان را از نظر شیوع کرونا شکننده و نگران کننده دانست و خواستار تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی شد.(ادامه)
استاندار : مازندران هنوز وارد پیک سوم بیماری کرونا نشده است
استاندار مازندران گفت: خوشبختانه با همراهی مردم و اصناف و رعایت پروتکل های بهداشتی وارد پیک سوم بیماری کرونا نشدیم.(ادامه)
 معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مازندران متناسب با جمعیت گردشگران این استان ضروری است. تاکید جهانگیری بر تسریع حل مشکلات توسعه مازندران
معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مازندران متناسب با جمعیت گردشگران این استان ضروری است.(ادامه)
۴.۵ تن مواد مخدر در مازندران کشف شد/آسیب طلاق و حاشیه نشینی
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف چهار تن و ۵۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
ضرورت تغییر نگرش دولت برای بهره مندی از ظرفیت های مازندران
اعضای مجمع نمایندگان مازندران خواستار تغییر نگاه و نگرش دولت برای بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های منحصربه فرد استان شدند.(ادامه)
پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس دو پنالتی را به تیم حریف هدیه کردند.

رویای قهرمانی بر باد رفت / پرسپولیس جام را به اولسان هدیه داد
پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس دو پنالتی را به تیم حریف هدیه کردند. (ادامه)
شمال نیوز:استاندار مازندران گفت: فعالیت اصناف در همه مشاغل از ۶ بعد از ظهر امروز شنبه و فردا تعطیل است..... اعمال محدودیت‌های کرونایی از امروز در مازندران
شمال نیوز:استاندار مازندران گفت: فعالیت اصناف در همه مشاغل از ۶ بعد از ظهر امروز شنبه و فردا تعطیل است.....(ادامه)
اعلام ترکیب پرسپولیس برای فینال آسیا
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سوی کادر فنی سرخپوشان اعلام شد.(ادامه)
شورای عالی ورزش در مازندران شکل گرفت
اولین شورای عالی ورزش با هدف برنامه ریزی برای رونق رشته های مختلف ورزشی در کشور در مازندران شکل گرفت.(ادامه)
سیمان کیاسر؛ کارخانه همیشه در بحران مازندران
زمزمه پایان ذخایر معدنی در حالی این روزها کارخانه سیمان کیاسر مازندران را در معرض تعطیلی قرار داده است که از آغاز فعالیت تولیدی آن حتی یک دهه هم سپری نشده است.(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه واستاندار:۱۶ آذر درخت جنبش دانشجویی و استکبارستیزی را غرس کرده است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت ۱۶ آذرماه گفت: این واقعه درخت جنبش دانشجویی و استکبار ستیزی را غرس کرده است.(ادامه)
استاندار : شرایط مازندران عادی نشده است
استاندار مازندران با اشاره به کاهش شیوع کرونا در استان گفت: این به منزله عادی شدن شرایط استان نیست.(ادامه)
استاندار مازندران: باغ ۳۳ هکتاری رامسر قصه پرغصه چندین ساله است
استاندار مازندران با بیان اینکه باغ ۳۳ هکتاری رامسر قصه پر غصه چندین ساله مردم این شهرستان به شمار می‌رود، خواستار تسریع در احیای این باغ ملی شد.(ادامه)
محدودیت‌های کرونایی مازندران ادامه می‌یابد
محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی مازندران ادامه دارد.(ادامه)
استاندار : ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای احداث پایانه کشاورزی در مازندران صرف شد
استاندار مازندران گفت: تاکنون پنج هزار میلیارد ریال برای احداث پایانه محصولات کشاورزی در غرب استان سرمایه گذاری و هزینه شده است.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان،استاندار مازندران،، شهردار جدید سورک منصوب و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد. ‎
با حکم استاندار مازندران؛ شهردار جدید سورک منصوب و معرفی شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان،استاندار مازندران،، شهردار جدید سورک منصوب و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد. ‎ (ادامه)
استاندار : پایانه صادرات کشاورزی مازندران ۲۰۰۰ شغل ایجاد می کند
استاندار مازندران گفت: پایانه صادرات و لجستیک کشاورزی استان که در دست ساخت است برای بیش از دو هزار نفر شغل ایجاد می کند.(ادامه)
گلایه از کاهش درآمد کرونایی به سامانه سامد مازندران رسید
گلایه از کاهش درآمد به خاطر اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی طی ۲ هفته اخیر یکی از محورهای تماس امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه شهرندان مازندرانی با استاندار در برنامه ارتباط مردم با دولت در سامانه سامد بوده است.(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز مجلس
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ دهم آذر ماه، روز مجلس را گرامی داشت و این مناسبت را به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. ‎(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی ترور دانشمند هسته‌ای
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام‌های جداگانه ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.(ادامه)
صدور مجوز راه اندازی صنایع پتروشیمی و فولاد در مازندران
با پیگیری انجام شده مجوز اجرای طرح‌های فولاد و یا پتروشیمی در مازندران و در منطقه امیرآباد اخذ شد.(ادامه)
استاندار : توزیع ۲۴۰۰ تن مرغ و روغن در مازندران
استاندار مازندران از توزیع دو هزار تن روغن و ۴۰۰ تن مرغ برای تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد.(ادامه)
بازپس گیری زمین‌های واگذار شده به بانک زمین تا پایان سال
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه از بازپس گیری زمین‌های واگذار شده به شرکت بانک زمین تا پایان سال خبر داد.(ادامه)
ضرورت نظارت دقیق بر اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی
استاندار مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت جدید کرونایی در استان نظارت دقیق برای تحقق اهداف را الزامی دانست.(ادامه)
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از اقدامات جهادی بسیجیان در مقابله با کرونا قدردانی کرد.(ادامه)
اعلام ترکیب پرسپولیس و صنعت نفت
ترکیب تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از سوی کادرفنی دو تیم اعلام شد.(ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی در برخی از شهرهای استان گفت: محدودیت های تردد، اداری و شغلی در این شهرستان ها اعمال می شود. محدودیت های تردد و شغلی در مازندران اعمال می شود/ پایش اصناف
استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی در برخی از شهرهای استان گفت: محدودیت های تردد، اداری و شغلی در این شهرستان ها اعمال می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.