.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود .... بزرگترین هیئت ورزشی مازندران « هیئت رئیسه » خود را شناخت
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود ....(ادامه)
شمال نیوز: ظهر پنجشنه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساری با احمد حسین زادگان سرپرست فرماندار ی مرکز استان دیدار کردند. تصاویر/ دیدار روسای اتحادیه های ساری با فرماندار(خبر)
شمال نیوز: ظهر پنجشنه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساری با احمد حسین زادگان سرپرست فرماندار ی مرکز استان دیدار کردند. (ادامه)
برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی در ساری
(ادامه)
سند راهبردی توسعه ساری تا 2 ماه آینده تدوین می‌شود
سرپرست فرمانداری ساری گفت: سند راهبردی توسعه شهرستان ساری در چشم‌انداز بیست ساله و برنامه عملیاتی 5 ساله تا دو ماه آینده تدوین می‌شود. (ادامه)
 شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران احمد (مجید) حسین زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری انتخاب شد.


دو انتصاب و يك جابجايي مديريتي در مرکز مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران احمد (مجید) حسین زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری انتخاب شد. (ادامه)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد. تسخیرکنندگان دیروز، امروز چه می‌کنند؟ چه می‌گویند؟/ تسخیر سفارت شوروی، آرزوی احمدی نژاد در سال 58(خبر)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد.(ادامه)
اسامی 104 پیکر بازگشته به ایران/بازگشت پیکر8 مازندرانی
سازمان حج و زیارت فهرست 104 زائر ایرانی جان‌باخته در فاجعه منا که با پرواز صبح امروز (شنبه) وارد کشور شدند را منتشر کرد. (ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد.



جدیدترین آمار قربانیان،مفقودین و مجروحین فاجعه منا
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد. (ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
قوی سپید استقلال را از قهرمانی دور کرد
استقلال تهران در انزلي نتوانست برد خود را حفظ کند و در پايان به تساوي تن داد و از کورس قهرماني خارج شد.(ادامه)
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت.
 سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز شد
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت. (ادامه)
نحوه جان‌سپردن دختر سه ساله حسین(ع)
(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز با حضور امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش معرفی شد. مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی شد+تصاویر
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز با حضور امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش معرفی شد.(ادامه)
حسین زادگان علاوه بر مسئولیت های سیاسی به عنوان فرماندار ساری و نوشهر در دوران اصلاحات ، مدیریت های ورزشی همچون مدیرعاملی باشگاه ورزشی نوژن ساری را در رزومه خود دارد ... مسئولیت جدید « حسین زادگان » در پایتخت
حسین زادگان علاوه بر مسئولیت های سیاسی به عنوان فرماندار ساری و نوشهر در دوران اصلاحات ، مدیریت های ورزشی همچون مدیرعاملی باشگاه ورزشی نوژن ساری را در رزومه خود دارد ...(ادامه)
کدام یک از وزرا به دیدار خاتمی رفتند؟
در چند روز اخیر بسیاری از چهره های سیاسی و مسئولان کشور به دیدار سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران رفتند.(ادامه)
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
شمال نيوز: این اسامی پس از بررسی وپالایش بالغ بر۱۵۰نفراز افراد پیشنهاد شده از سوی شخصیت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی به رئیس جمهور منتخب تهیه شده است که درنهایت شخص دکترحسن روحانی هستند که می توانند نسبت به ... آخرین اسامی پیشنهادشده به روحانی برای تشکیل کابینه
شمال نيوز: این اسامی پس از بررسی وپالایش بالغ بر۱۵۰نفراز افراد پیشنهاد شده از سوی شخصیت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی به رئیس جمهور منتخب تهیه شده است که درنهایت شخص دکترحسن روحانی هستند که می توانند نسبت به ...(ادامه)
تصاویرمنتشرنشده‌ازشهدای‌جمعه‌خونین‌مکه
(ادامه)
شمال نيوز: گمانه زنی هادر خصوص کاندیداهای احتمالی جانشینی سید علی حجازی شهردار سابق ساری کماکان ادامه دارد و ارائه فهرستی از جانشینان احتمالی ،پروژه انتخاب شهردار مرکز استان به فاز تازه ای وارد کرده است. گمانه زنی ها در خصوص شهردار آینده ساری ادامه دارد
شمال نيوز: گمانه زنی هادر خصوص کاندیداهای احتمالی جانشینی سید علی حجازی شهردار سابق ساری کماکان ادامه دارد و ارائه فهرستی از جانشینان احتمالی ،پروژه انتخاب شهردار مرکز استان به فاز تازه ای وارد کرده است. (ادامه)
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است. تشکر صادقعلی رنجبر از ابراز همدردی دوستان
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است.(ادامه)
اسامی کاندیداهای انتخابات اتاق بازرگانی گیلان و گلستان
(ادامه)
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت قدرشناسي حسين زادگان از مردم ساري
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت (ادامه)
حمايت جمعي از فضلاي قم از لاريجاني
(ادامه)
قبلي 1 ... 26 27 28 29 30 31

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.