.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار : افزایش رضایتمندی مردم پشتوانه ای برای نظام است
استاندار مازندران با اظهار اینکه افزایش سطح رضایتمندی مردم پشتوانه ای برای نظام خواهد بود، گفت: مشارکت حداکثری وسلامت انتخابات مسئله مهم است.(ادامه)
استاندار : کوتاهی در تامین سلامت وامنیت انتخابات نخواهیم کرد
استاندار مازندران امنیت وسلامت انتخابات را مسئله مهم برشمرد و گفت: در این راستا کوتاهی وتعلل نخواهیم کرد.(ادامه)
استاندار مازندران اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا را منصوب کرد.
اعضای ستاد انتخابات ۱۴۰۰ مازندران مشخص شدند
استاندار مازندران اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا را منصوب کرد. (ادامه)
ضرورت اعمال محدودیت‌های جدی در آستانه نوروز برای مازندران
استاندار مازندران، اعمال شرایط سختگیرانه‌تر در روزهای پایانی سال و سال نو را پیش‌تر از این ایام، ضروری دانست و تاکید کرد؛ جرایم خودرویی باید تشدید شود. ‎(ادامه)
استاندار : شهرک گلخانه ای در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران گفت: شهرک گلخانه ای وپرورش دام با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی در استان احداث می شود.(ادامه)
شمال نیوز: عملیات اجرایی پارک هفت هکتاری صفرآباد ‏ساری با حضور استاندار مازندران آغاز شد.‏ آغاز عملیات اجرایی پارک ۷ هکتاری صفرآباد ساری
شمال نیوز: عملیات اجرایی پارک هفت هکتاری صفرآباد ‏ساری با حضور استاندار مازندران آغاز شد.‏(ادامه)
استاندار : اسکله های دریایی در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران از صدور مجوز برای ایجاد اسکله های دریایی وتفریحی در نوار ساحلی استان خبر داد و آن را در رونق گردشگری موثر برشمرد.(ادامه)
استاندار مازندران: خطر شیوع کرونای انگلیسی در مازندران جدی است
استاندار مازندران خطر شیوع کرونای انگلیسی را در استان جدی دانست و خواستار تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی شد.(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی شهادت «شهید مصطفی نوروزی»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شهادت مصطفی نوروزی، شهید امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : نباید تصور کنیم که بدون رعایت مجدانه پروتکل های بهداشتی این وضع پایدار می می ماند بلکه همچنان با تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی، باید تلاش کنیم تا آمار در شهرستان ها نزولی شود .... امنیت، سلامت و برگزاری قانونمند انتخابات؛ وظیفه مهم فرمانداران
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : نباید تصور کنیم که بدون رعایت مجدانه پروتکل های بهداشتی این وضع پایدار می می ماند بلکه همچنان با تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی، باید تلاش کنیم تا آمار در شهرستان ها نزولی شود ....(ادامه)
استاندار : احیای میانکاله نیازمند عزم ملی است
استاندار مازندران بر لزوم داشتن عزم ملی برای احیای تالاب های استان از جمله میانکاله تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست شهرداری ساری در دومین مرحله از تغییرات مدیریتی در این مجموعه پس از انحلال شورای شهر و سپرده شدن اختیارات شورا به استاندار مازندران ، ۲ زن را به عنوان مدیر منصوب کرد.
انتصابات جدید در شهرداری ساری / بازگشت گرامیان به سازمان پسماند
شمال نیوز : سرپرست شهرداری ساری در دومین مرحله از تغییرات مدیریتی در این مجموعه پس از انحلال شورای شهر و سپرده شدن اختیارات شورا به استاندار مازندران ، ۲ زن را به عنوان مدیر منصوب کرد. (ادامه)
استاندار مازندران و نماینده ولی ‌فقیه در این استان در آستانه ۲۲ بهمن با انتشار بیانیه ای تاکید کردند : انقلاب اسلامی که با پیروزی قیام حق‌طلبانه مردم ایران به پیروزی رسید ، امروز به ملجا و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.
پیام مشترک نماینده‌ ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
استاندار مازندران و نماینده ولی ‌فقیه در این استان در آستانه ۲۲ بهمن با انتشار بیانیه ای تاکید کردند : انقلاب اسلامی که با پیروزی قیام حق‌طلبانه مردم ایران به پیروزی رسید ، امروز به ملجا و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است. (ادامه)
۲۲ بهمن جلوگاه پیروزی عظیم ترین حماسه مقاومت است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان جلوگاه پیروزی یکی از عظیم ترین حماسه مقاومت در تاریخ معاصر یاد کردند.(ادامه)
یک روز عزای عمومی در مازندران
در پی رحلت آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه یک روز عزای عمومی در مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد حسین زادگان در نخسین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تحریم ها و مضایق اعتباری، تلاش ها و اقدامات خوب و موثری در توسعه مازندران در بخش های مختلف طی دو سال اخیر صورت گرفته است. ‎ شهرک صنعتی 1000 هکتاری و پتروشیمی مازندران با جدیت دنبال می شود / صدور مجوز نهایی فعالیت ۷۵ اسکله گردشگری تفریحی / کرونا نتوانست دیپلماسی اقتصادی استان را مسدود کند / مردم و اصناف در رعایت پروتکل های بهداشتی همراهی خوبی داشتند
شمال نیوز : احمد حسین زادگان در نخسین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تحریم ها و مضایق اعتباری، تلاش ها و اقدامات خوب و موثری در توسعه مازندران در بخش های مختلف طی دو سال اخیر صورت گرفته است. ‎ (ادامه)
پیامی مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار به‌مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
یوم الله دهه فجر که پایان استبداد طاغوتیان زمان را رقم زد، نهالی سرسبز را در باغ اراده و خودباوری ملت ایران غرس کرد، که با خون مردان، زنان و جوانان انقلابی آبیاری شد و امروز با حضور مستمر و آگاهانه ملت ایران در صحنه میدان خطیر ایثار در راه انقلاب به درختی پربار تبدیل شد. (ادامه)
استاندار: زباله سوز ساری زودتر تکمیل و بهره برداری شود
استاندار مازندران خواستار تسریع در تکمیل پروژه پسماند و نیروگاه زباله سوز ساری شد و گفت: این طرح باید زودتر بهره برداری رسد.(ادامه)
استاندار : مناطق آلوده در شهرهای مازندران شناسایی شد
استاندار مازندران از شناسایی کانون های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: مواد مخدر موجب آسیب های اجتماعی مختلف شده است.(ادامه)
با حکم احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، شهردار جدید تنکابن منصوب و طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎ شهردار جدید تنکابن منصوب شد
با حکم احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، شهردار جدید تنکابن منصوب و طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎(ادامه)
استاندار: شهرک صنفی فرش در مازندران راه اندازی می شود
استاندار مازندران گفت: شهرک صنفی فرش در استان راه اندازی می شود.(ادامه)
استاندار : ضرورت تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی در مازندران
استاندار مازندران تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی را برای توسعه صادرات محصولات مختلف در استان از جمله کشاورزی ضروری دانست.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان، گفت:  سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی برای ایجاد انگیزش بیشتر طرح ارائه دهد که در آن مشوق های لازم برای خدمات رسانی مطلوب دیده شود تا دستگاه های فعال و غیر فعال در این حوزه در افکار عمومی شناسایی شود .... ارایه خدمات در میز خدمت دستگاه ها به مردم اطلاع رسانی شود / بکارگیری افراد کارآمد در میز خدمت
شمال نیوز : حسین زادگان، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ایجاد انگیزش بیشتر طرح ارائه دهد که در آن مشوق های لازم برای خدمات رسانی مطلوب دیده شود تا دستگاه های فعال و غیر فعال در این حوزه در افکار عمومی شناسایی شود ....(ادامه)
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد.
سرپرست شهرداری ساری پنج مدیر جدید را منصوب کرد
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : روند اجرایی احداث  کارخانه نوآوری در استان با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی معاونت علمی رئیس جمهوری در حال تکمیل شدن است .... ۲۰۰ روستای مازندران به اینترنت نسل‌۴ متصل می‌شوند
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : روند اجرایی احداث کارخانه نوآوری در استان با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی معاونت علمی رئیس جمهوری در حال تکمیل شدن است ....(ادامه)
نبرد استقلال و پرسپولیس باز هم 2-2 شد/ قایدی منجی استقلال شد
دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به تساوی انجامید.(ادامه)
استاندار : وضعیت کرونا در روستاهای مازندران رنگ بندی می شود
استاندار مازندران شیوع کرونا را در روستاهای استان از دغدغه هابیان کرد و گفت: طرح رنگ بندی کرونایی در روستاهای استان نیز آغاز شده است.(ادامه)
مراسم تشییع ۸ شهید گمنام در مازندران لغو شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از لغو مراسم تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در استان خبر داد.(ادامه)
پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت زنده یاد حامد دیانی
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت حامد دیانی، مدیر فقید آموزش و پرورش ناحیه یک ساری را تسلیت گفت. ‎(ادامه)
 استاندار مازندران در حکمی "علی شیرازی" را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان منصوب کرد. دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالای مازندران منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی "علی شیرازی" را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان منصوب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.