.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهارنظری تازه تاکید کرده است که میانگین افزایش حقوق‌ها برای سال آینده بیشتر از .... میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق کارگران چه گفت؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهارنظری تازه تاکید کرده است که میانگین افزایش حقوق‌ها برای سال آینده بیشتر از ....(ادامه)
آشنایی با داور ایران - ژاپن
(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد. بلینکن ایران را تهدید کرد/ با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد!
وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است. کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
تورم نقطه به نقطه دی ماه ۱۴۰۲ به ۳۸.۵ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل، ١.٧ درصد کاهش داشته است. تورم نقطه به نقطه در دی‌ماه کاهشی شد
تورم نقطه به نقطه دی ماه ۱۴۰۲ به ۳۸.۵ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل، ١.٧ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
مهدی طارمی با اینتر میلان به توافق رسید و تابستان به این تیم خواهد پیوست. طارمی با اینتر به توافق کامل رسید
مهدی طارمی با اینتر میلان به توافق رسید و تابستان به این تیم خواهد پیوست.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: با اینکه چند روز از زمان بررسی صلاحیت‌ها گذشته اما بر اساس بررسی‌ها تاکنون بیش از هزار نفر از کسانی که اعتراض خود را ثبت کرده بودند صلاحیت‌‌شان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است ....(خبر)
(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به ۵ نفر رسید. آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به ۵ نفر رسید
طبق اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به ۵ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صدای چند انفجار در چند محدوده اطراف سراوان به گوش رسیده است. شنیده‌شدن چند صدای انفجار از اطراف سراوان
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صدای چند انفجار در چند محدوده اطراف سراوان به گوش رسیده است.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است. پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از گوشت ۷۰۰ هزار تومانی
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است.(ادامه)
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند. مردم دنیا چقدر می‌خوابند؟
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است. تراکنش‌های بانکی و دارایی‌های افراد زیر ذره‌بین / تکلیف خانوارهای معترض به «دهک‌بندی» مشخص شد / دسته‌بندی خانوارها از «دهک» به «صدک»
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. « سوادکوه » نگین سبز انگشتری مازندران زیبا
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. (ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت. سید حسن نصرالله: آماده جنگ هستیم و هیچ هراسی از آن نداریم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.» بایدن: به دستور من حمله به یمن انجام شد
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.»(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد. برف جاده کوهستانی کندوان را بست
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد.(ادامه)
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس اورژانس کرمان با اشاره به شهادت طاها شادکام کودک ۸ ساله، وضعیت آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد. طاهای ۸ساله به خیل شهدای حادثه کرمان پیوست
رئیس اورژانس کرمان با اشاره به شهادت طاها شادکام کودک ۸ ساله، وضعیت آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد.(ادامه)
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است. آمار شهدای کرمان باز تغییر کرد
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است.(ادامه)
وزیر کشور گفت: تروریست های کوردل در قبضه قدرت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد، تاکنون نیز اینطور بوده و عاملان و حامیان آنان باید از خشم ملت ایران بترسند. تروریست ها در قبضه قدرت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار خواهند شد
وزیر کشور گفت: تروریست های کوردل در قبضه قدرت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد، تاکنون نیز اینطور بوده و عاملان و حامیان آنان باید از خشم ملت ایران بترسند.(ادامه)
مدافع ملی‌پوش سپاهان اصفهان مورد توجه باشگاه الوصل امارات قرار گرفته است. آغاز مذاکرات الوصل برای جذب رضاییان
مدافع ملی‌پوش سپاهان اصفهان مورد توجه باشگاه الوصل امارات قرار گرفته است.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.