.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند. جزئیات آرای انتخابات رشت و خمام؛ علوی، نوبخت و آقازاده چقدر رای آوردند؟!
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
«ذالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد. منتخبان قم در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند
«ذالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور استان‌های پیشرو در انتخابات را اعلام کرد. استان‌های پیشرو در انتخابات اعلام شد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور استان‌های پیشرو در انتخابات را اعلام کرد.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است. تصمیم نهایی مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند. بازار سکه زباله گردها در شب‌های انتخاباتی استان
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند.(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
ارتش اسرائیل خانه یاسر عرفات رهبر و رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه را ویران کرد.
اسرائیل خانه «یاسر عرفات» در غزه را تخریب کرد
ارتش اسرائیل خانه یاسر عرفات رهبر و رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه را ویران کرد. (ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند. همسریابی قانونی فقط در این ۱۲۰ مرکز مجاز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند.(ادامه)
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد. خروج مالک کوروش کمپانی از کشور ثبت نشده است
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد.

انصراف آیت الله گلی شیردار از رقابت های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود. رأی دادیم تورم چی شد؟
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند. تاکید پوتین بر فرزندآوری زوج‌های جوان روسی
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند.(ادامه)
دانییل هاگاری،رییس ستاد ارتش اسراییل در مواضعی جنگ طلبانه هنگام ارزیابی میدانی از نقاط مرزی در شمال فلسطین اشغالی مدعی شد که ارتش برای جنگی فراگیر با حزب الله لبنان آماده است. اسراییل آماده جنگی فراگیر با حزب الله است
دانییل هاگاری،رییس ستاد ارتش اسراییل در مواضعی جنگ طلبانه هنگام ارزیابی میدانی از نقاط مرزی در شمال فلسطین اشغالی مدعی شد که ارتش برای جنگی فراگیر با حزب الله لبنان آماده است.(ادامه)
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است. قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم، افزایش پیدا نمی‌کند
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است.(ادامه)
خبرنگار عربستانی واکنش جالبی به احتمال انتقال مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران به اینتر داشت. حیرت خبرنگار عربستانی از اینتری شدن طارمی
خبرنگار عربستانی واکنش جالبی به احتمال انتقال مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران به اینتر داشت.(ادامه)
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که طی روز گذشته، ۸ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است. حزب‌الله: ۸ عملیات علیه اسراییل در یک روز انجام دادیم
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که طی روز گذشته، ۸ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.(ادامه)
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است. راز گرانی گوشت قرمز چیست؟ / مقایسه میزان عرضه گوشت قرمز به بازار در یک سال گذشته
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سازمان ثبت احوال کشور، آمار مربوط به وقایع حیاتی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. کدام استان‌ها بیشترین و کمترین آمار تولد و ازدواج را دارند
شمال نیوز : سازمان ثبت احوال کشور، آمار مربوط به وقایع حیاتی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.