.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال‌احمر مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع‌آوری گیاهان کوهی دچار ایست قلبی شده و جان خود را ازدست داد. جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
رئیس جمعیت هلال‌احمر مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع‌آوری گیاهان کوهی دچار ایست قلبی شده و جان خود را ازدست داد.(ادامه)
یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم. آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی(يادداشت)
(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی
(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند. ۱۵ تروریست در حملات راسک و چابهار به هلاکت رسیدند / آنها جلیقه انتحاری داشتند
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند.(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر ابها را تحقیر کند. سِن برای رونالدو تنها یک عدد است
تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر ابها را تحقیر کند.(ادامه)
یک تحلیلگر ارشد عربی با اشاره به اتمام صبر استراتژیک ایران در مورد تجاوز صهیونیست‌ها اعلام کرد که واکنش به این ترور توسط ایران و کشورهای منطقه‌ای، برای اسراییل ویرانگر خواهد بود. عطوان: واکنش ایران به عملیات دمشق ویرانگر خواهد بود
یک تحلیلگر ارشد عربی با اشاره به اتمام صبر استراتژیک ایران در مورد تجاوز صهیونیست‌ها اعلام کرد که واکنش به این ترور توسط ایران و کشورهای منطقه‌ای، برای اسراییل ویرانگر خواهد بود.(ادامه)
مراکز دیپلماتیک ژیم صهیونیستی در خارج از فلسطین اشغالی بعد از حمله تروریستی به دمشق در حالت آماده باش قرار گرفتند. آماده‌باش مراکز دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در دنیا
مراکز دیپلماتیک ژیم صهیونیستی در خارج از فلسطین اشغالی بعد از حمله تروریستی به دمشق در حالت آماده باش قرار گرفتند.(ادامه)
«به غیر دهه اول انقلاب، با روی کار آمدن دولت سازندگی کم‌کم مردمی شدن دولت به حاشیه رفت و آن کنشگری و دخالت در امور اجرایی به شکل قبل از مردم سلب شد... چند دهه غفلت از یک سنت انقلابی(يادداشت)
«به غیر دهه اول انقلاب، با روی کار آمدن دولت سازندگی کم‌کم مردمی شدن دولت به حاشیه رفت و آن کنشگری و دخالت در امور اجرایی به شکل قبل از مردم سلب شد...(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
رییس پلیس راهور فراجا از جان باختن ۵۱۰ نفر در سفرهای نوروزی خبر داد. جان باختن ۵۱۰ نفر در سفرهای نوروزی
رییس پلیس راهور فراجا از جان باختن ۵۱۰ نفر در سفرهای نوروزی خبر داد.(ادامه)
براساس گزارش منابع آگاه، مقامات صهیونیستی احتمال دستیابی به توافقی برای آزادی اسرای غزه را رد نمی‌کنند. عقب نشینی نتانیاهو دربرابر حماس با موافقت برای آزادی ۸۰۰ فلسطینی
براساس گزارش منابع آگاه، مقامات صهیونیستی احتمال دستیابی به توافقی برای آزادی اسرای غزه را رد نمی‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.(ادامه)
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد. آمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به ۱۱۵ نفر رسید
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.97 seconds.