.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد. جمهوری اسلامی مهمترین ابتکار امام(ره) بود/ حضور مردم گره گشای همه مشکلات است/ ناکارآمدی را باید با انتخاب خوب جبران کرد/ به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد، جبران شود(خبر)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
آیت الله کوهستانی الگوی نسل جوان قرار گیرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه سیره علمی و عملی آیت الله کوهستانی باید الگوی نسل جوان قرار گیرد، گفت: آیت الله کوهستانی در دل مردم جای داشت.(ادامه)
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
وظیفه بر زمین مانده انقلاب! (يادداشت)
(ادامه)
ستاد کرونا: ویروس جهش یافته در ۲۸ استان در حال گردش است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه ویروس جهش یافته را باید جدی گرفت، گفت: این ویروس جهش یافته در ۲۸ استان کشور شناسایی شده و در حال گردش است.(ادامه)
شمال نیوز : تخریب چند واحد مسکونی در روستای تورسو بابل همچنان مورد نقد و نظر افکار عمومی قرار دارد و مردم همچنان خواستار روشن شدن ماجرا و برخورد با متخلفان احتمالی آن هستند .... منابع طبیعی : شرکت گاز به صورت غیر قانونی و شبانه نسبت به گازرسانی اقدام کرده‌ است / شرکت گاز :خانه تخریب شده مجوز تایید‌ گازرسانی منابع طبیعی داشت
شمال نیوز : تخریب چند واحد مسکونی در روستای تورسو بابل همچنان مورد نقد و نظر افکار عمومی قرار دارد و مردم همچنان خواستار روشن شدن ماجرا و برخورد با متخلفان احتمالی آن هستند ....(ادامه)
وزیر بهداشت: رانت تزریق واکسن برای هیچ کس مهیا نمی‌شود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اولویتی مهمتر از کرونا در وزارت بهداشت وجود ندارد، گفت: باید مراقبت کرد تا در خصوص تزریق واکسن رانت برای کسی ایجاد نشود.(ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
شرط رئیس قوه قضاییه درباره باز کردن در زندان‌های کشور برای منتقدان حقوق بشر
رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: ما آمادگی داریم درب زندان‌های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می‌خواهند، ببینند. مشروط به اینکه بگذارند ما هم هر زندانی را که در کشور آن‌ها می‌خواهیم ببینیم.(ادامه)
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد. قاسم سلیمانی استاندار خوزستان شد
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد.(ادامه)
ویژه نامه مجازی » شمال نیوز » ؛ همزمان با اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی
* این ویژه نامه در حال تکمیل است .....(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه، یار صدیق امام و رهبری دقایقی قبل دعوت حق را لبیک گفت..... آیت الله عبدالله نظری« خادم الشریعه» دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه، یار صدیق امام و رهبری دقایقی قبل دعوت حق را لبیک گفت.....(ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
احمد توکلی و حسین رجایی، رئیس و معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با انتشار یادداشت مشترکی مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح یزدی که حجت‌الاسلام کاظم صدیقی کرامتی را از قول وی نقل کرده بود، ابربدهکار بانکی است، اما ساعتی پس‌از انتشار این نامه، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی این ادعا را رد کرد. واکنش فرزند آیت‌الله مصباح به ادعای احمد توکلی
احمد توکلی و حسین رجایی، رئیس و معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با انتشار یادداشت مشترکی مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح یزدی که حجت‌الاسلام کاظم صدیقی کرامتی را از قول وی نقل کرده بود، ابربدهکار بانکی است، اما ساعتی پس‌از انتشار این نامه، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی این ادعا را رد کرد.(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران درپی رحلت آیت الله یزدی
نماینده ولی فقیه در مازندران ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.(ادامه)
پیکر «آیت‌الله یزدی» در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه، در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
خدا حافظ حاج آقا !(يادداشت)
(ادامه)
آیت الله محمدی:برخی ناکارآمدی ها فشارهای اقتصادی را مضاعف کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمن تمام توان را بر فشارهای اقتصادی قرارداده است، گفت: برخی ناکارآمدی ها نیز این فشار را مضاعف کرده است.(ادامه)
پیکر آیت الله ممدوحی در جوار ملکوتی حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت
مراسم تشییع و تدفین مرحوم آیت الله ممدوحی با حضور علما، اساتید، طلاب و عموم مردم شریف قم برگزار شد.(ادامه)
اینفوگرافی/ نظر علما راجع به نحس بودن ماه صفر
در اینفوگرافی زیر نظر چند تن از علما درباره نحسی ماه صفر را مشاهده می‌کنید. در اعتقاد عموم شیعیان، ماه صفر معروف به نحوست است و در روایات متعددی تاکید شده که مسلمانان در این ماه از انجام کار‌های مهم پرهیز کنند و نسبت به صدقه دادن توجه بیشتری داشته باشند.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
آیا امام حسین(ع) با ایرانیان دشمن بود؟
یکی از شبهاتی که همه ساله در ایام محرم الحرام و سوگواری سالار شهیدان توسط دشمنان دین و اهل بیت (ع) منتشر می‌شود، شبهاتی است که مضمون آن‌ها دشمنی سیدالشهدا با ایرانیان است!(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.