.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
استاندار سیستان و بلوچستان گفت:حادثه تروریستی امروز در زاهدان ۱۹کشته و ۲۰ نفر مصدوم بر جای گذاشت. بیش از ۳۰ کشته و مصدوم در حادثه تروریستی زاهدان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت:حادثه تروریستی امروز در زاهدان ۱۹کشته و ۲۰ نفر مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی (ره)
مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی در سه استان مازندران، تهران و قم برگزار می‌شود.(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند. آشنایی با مهمترین وقایع ماه صفر
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.(ادامه)
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد. سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد.(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
چاپ یازدهم کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» به چاپ یازدهم رسید
چاپ یازدهم کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. (ادامه)
پیام آیت الله جوادی آملی به دومین همایش ملی نهج البلاغه
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: بشر باید بداند که نه جنگ جهانی اول و اول‌ها نه جنگ جهانی دوم و دوم‌ها نه جنگ‌های نیابتی نه تحریم‌ها نه سوء استفاده‌ها نه قلدری‌ها نه قدرت نمایی‌ها هیچ کدام جامعه را آرام نمی‌کند، متمدن نمی‌کند. (ادامه)
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به‌ویژه چهار شهید استان و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان خبر داد. (ادامه)
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند. آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند.(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه احیای امید و اعتماد عمومی با اقدام و عمل شدنی است، گفت: محکوم به موفقیت هستیم؛ نه می‌توانیم توقف کنیم و نه اجازه عقب‌گرد داریم / در این دولت تمام ظرفیت‌های نظام در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی در کنار هم ....(خبر)
(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
رئیس دولت دوازدهم پس از چند ماه سکوت خود را شکست و در مصاحبه ای به ماجرای لقب «امام» برای بنیانگذار جمهوری اسلامی، پرداخت. حسن روحانی، بالأخره سکوت را شکست
رئیس دولت دوازدهم پس از چند ماه سکوت خود را شکست و در مصاحبه ای به ماجرای لقب «امام» برای بنیانگذار جمهوری اسلامی، پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام طاهری با انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصابات خطاب به ریاست جمهوری گفت: حل این معضل اقدام انقلابی جنابعالی را می طلبد و نیازمند این است وزرای شما با استاندار گلستان در بحث انتصابات همکاری داشته باشند. گلایه نماینده فعالان فرهنگی از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
شمال نیوز: حجت الاسلام طاهری با انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصابات خطاب به ریاست جمهوری گفت: حل این معضل اقدام انقلابی جنابعالی را می طلبد و نیازمند این است وزرای شما با استاندار گلستان در بحث انتصابات همکاری داشته باشند.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
نحوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نحوه راهپیمایی در شهرهای دارای وضعیت آبی، زرد و نارنجی را به صورت پیاده روی اعلام کرد.(ادامه)
هدیه شاهنشاه آریامهر به رحیم صفوی!
سیدیحیی(رحیم) صفوی درباره فعالیت انقلابی‌اش می‌گوید: در همان درگیری‌های ۲۹ بهمن‌ ماه تبریز، یک ماشین ساواک جلو ما پیچید و ما را به رگبار بست. من جلو نشسته بودم که در خیابان منصور یک تیر از در ماشین آمد و به پای چپ من خورد. (ادامه)
شمال نیوز: آیین معارفه روح الله سُلگی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور مسؤولان استانی در استانداری مازندران برگزار شد و مسؤولان بر ضرورت شناخت استان توسط معاون جدید و استفاده از نخبگان مازندرانی در مدیریت اجرایی استان تاکید کردند. در مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز: آیین معارفه روح الله سُلگی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور مسؤولان استانی در استانداری مازندران برگزار شد و مسؤولان بر ضرورت شناخت استان توسط معاون جدید و استفاده از نخبگان مازندرانی در مدیریت اجرایی استان تاکید کردند.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با حضور مردم عزادار قم، علما و جمعی از شخصیت‌های کشوری، لشکری و استانی آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز: رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می‌گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند. آیت‌الله رییسی: هیچ دستگاه دولتی حق اشغال ساحل را ندارد
شمال نیوز: رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می‌گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند.(ادامه)
آیت الله گرایلی استاد عالی حوزه علمیه مشهد، مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ و امام جماعت حرم مطهر رضوی دعوت حق را لبیک گفت. آیت الله گرایلی، دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله گرایلی استاد عالی حوزه علمیه مشهد، مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ و امام جماعت حرم مطهر رضوی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.