.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند. انتقاد تند احمدی نژاد از قراردادهای ایران با روسیه و چین
دولت بهار : احمدی نژاد هرگونه قرارداد پنهان از چشم ملت را به زیان کشور و ملت دانست و گفت اگر برجام چیز خوبی بود محتوای آن را با افتخار اعلام می کردند.(ادامه)
استاندار : تصرف به منابع طبیعی نگران کننده است/ آمل ویترین گردشگری
استاندار مازندران، از تصرف وتهاجم به منابع طبیعی در بالادست شهرستان آمل که توسط برخی جریانات قرارگرفته ابرازتاسف کرد.(ادامه)
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند. واکنش تند علمای اهل سنت کردستان به سخنان مولوی عبدالحمید
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند.(ادامه)
حرف اول و آخر وصیت سردار سلیمانی چه بود؟
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود. رئیسی: به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم/ دولت را با ۷۰۰ نفر فوتی روزانه تحویل گرفتیم/ گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است/ آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در پی سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه سابق اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه ۱۹ آذرماه و اعتراض گسترده علما و امامان جمعه اهل سنت سراسر کشور از سوی آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برکنار و امام جمعه جدید معرفی شد. گرگیج از امامت جمعه آزادشهر عزل شد
شمال نیوز : در پی سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه سابق اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه ۱۹ آذرماه و اعتراض گسترده علما و امامان جمعه اهل سنت سراسر کشور از سوی آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برکنار و امام جمعه جدید معرفی شد.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند. واکنش آیت الله نورمفیدی به اقدام تفرقه‌افکنانه امام جمعه اهل سنت آزادشهر
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند.(ادامه)
 رئیس جمهور گفت: هر مدیری که کارآمدی داشته باید از وی استفاده شود اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود. رئیس جمهور درباره انتصاب مدیران: نباید از بانیان وضع موجود استفاده شود
رئیس جمهور گفت: هر مدیری که کارآمدی داشته باید از وی استفاده شود اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود.(ادامه)
آیت الله لائینی:جامعه روحانیت در مناطق مختلف مازندران فعال شود
نماینده ولی فقیه در مازندران تشکیل جامعه روحانیت را در مناطق مختلف استان ضروری دانست و گفت: علما و روحانیون در قالب تشکل ها به فعالیت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
وزیر کشور:تمدن نوین از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد
وزیر کشوربا اشاره به ظرفیت های متنوع استان مازندران گفت: مازندران سرزمین حماسه، دلاوری و مامن اهل بیت است و تمدن اسلامی از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد.(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت : ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند / رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی :هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود
نماینده ولی فقیه در مازندران مردمداری را یک هنر برشمرد و گفت: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری و مردمداری بود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند. اگر مسلمان‌ها متحد باشند همه‌شان قوی می‌شوند/ آمریکایی‌ها نه با شیعه و سنی، بلکه با اصل اسلام مخالفند/ عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب گناه و خطایی بزرگ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.(ادامه)
رئیسی: دولت مصمم است از نظرات همه قشرها به‌ویژه روحانیت استفاده کند / مردم همچنان برای رفع مشکلات خود به روحانیت اعتماد دارند
رئیس و اعضای جامعه روحانیت مبارز سه‌شنبه شب با رئیس جمهور دیدار و بر همراهی و پشتیبانی خود با دولت سیزدهم تاکید کردند.(ادامه)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید. امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت(يادداشت)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت دولت در جلسه رسمی خود، به استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد. 
استانداران سه استان دیگر مشخص شدند / دولت برای مازندران تصمیم نگرفت
شمال نیوز: هیئت دولت در جلسه رسمی خود، به استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد. (ادامه)
بزرگداشت علامه حسن زاده آملی از سوی رهبر انقلاب در مدرسه فیضیه قم
مراسم گرامیداشت آیت الله حسن حسن زاده آملی از سوی رهبر معظم انقلاب فردا سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.(ادامه)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند راز جذبه مواضع انقلابی علامه حسن زاده چیست؟!(يادداشت)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند(ادامه)
تسلیت سپاه کربلای مازندران به مناسبت رحلت علامه حسن زاده آملی
سپاه کربلای مازندران به مناسبت رحلت علامه حسن زاده آملی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
چرا زمانی که چنین ظرفیت‌های غنی در کشور داریم، واردات انجام دهیم و این واردات بی‌رویه مراکز تولیدی داخل کشور را دچار مشکل می‌کند/ با کمک مردم، نخبگان و همه می‌توان شرایط را تغییر داد و به نصرت الهی رسید لذا تمامی مسئولان از بخشداران تا مقامات....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
آیت الله لائینی :فلسفه سیاسی غدیر حکمرانی بر مبنای دین است
نماینده ولی فقیه در مازندران، فلسفه سیاسی غدیر را حکمرانی بر مبنای دین و مردمسالاری دینی برشمرد و گفت: امروز مسئولان با عملکرد خود می توانند جریان تازه ای از غدیر را رقم بزنند.(ادامه)
آغاز به کار ستاد استانی صبر در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از آغاز فعالیت ستاد استانی صبر خبر داد.(ادامه)
مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.
مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد. (ادامه)
سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمههور منتخب، صبح امروز با آیت‌الله نوری‌همدانی، از مراجع عظام تقلید، در قم دیدار و گفت‌وگو کرد. سفر سید ابراهیم رئیسی به قم | گفت‌وگوهای رئیس جمهور منتخب با مراجع
سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمههور منتخب، صبح امروز با آیت‌الله نوری‌همدانی، از مراجع عظام تقلید، در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
نامه ۶۰۰ تن از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب
جمعی از ائمه جمعه و علمای اهل سنت ایران با انتشار نامه ای خطاب به رهبر انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران جهت حضور در آن دعوت به عمل آوردند.(ادامه)
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». آخرین دقایق زندگی امام خمینی از زبان همسر، فرزندان و نزدیکان/ 10 خاطره
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.