.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فواید شگفت انگیز خوردن عسل قبل خواب
عسل یک غذای سرشار از مواد مغذی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و مصرف عسل قبل از خواب فواید بی نظیری را برای بدن به همراه دارد.(ادامه)
طوماری که به همه باشگاه‌ها ارسال شد جز پرسپولیس
تهیه کنندگان طومار علیه برگزاری لیگ برتر فوتبال، نامه را به تمام باشگاه‌ها به جز پرسپولیس ارسال کردند اما در نهایت کمتر از ۵۰ درصد تیم‌ها آن را امضا کردند.(ادامه)
یکی از بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر ابتلایش به بیماری کرونا را اعلام کرد. خانم بازیگر به کرونا مبتلا شد
یکی از بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر ابتلایش به بیماری کرونا را اعلام کرد.(ادامه)

گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد. «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته می‌شود؟
گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد.(ادامه)
نمایشگاه دائمی فرش در مازندران به راه می افتد
استاندار مازندران گفت: نمایشگاه دائمی فرش برای حمایت از فعالان این رشته در استان برگزار می شود.(ادامه)


معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از جذب نیروی مرد با مدرک لیسانس خبر داد. جذب نیرو در معاونت اجتماعی ناجا مازندران
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از جذب نیروی مرد با مدرک لیسانس خبر داد.(ادامه)

در آستانه یک تعطیلات دیگر و ازسرگیری سفرها، وزارت بهداشت فهرستی از استان‌های پرخطر را اعلام کرد؛ مناطقی که لازم است از سفر به آن‌ها پرهیز شود. به این استان‌ها سفر نکنید
در آستانه یک تعطیلات دیگر و ازسرگیری سفرها، وزارت بهداشت فهرستی از استان‌های پرخطر را اعلام کرد؛ مناطقی که لازم است از سفر به آن‌ها پرهیز شود.(ادامه)
محور کندوان ۳ روز متوالی یک طرفه می‌شود
برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها، محور کندوان روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
هشدارخیز دوباره کرونا در مازندران با افزایش ورود مسافران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، درباره خیز دوباره ابتلا به کرونا در مازندران با افزایش ورود مسافران به استان و همچنین کاهش توجه شهروندان به رعایت اصول بهداشتی هشدار داد.(ادامه)
عکس: بی‌سابقه در جهان؛ دو تیم و یک سرمربی!
حسین فکری سرمربی همزمان دو تیم پرسپولیس و عقاب روی نیمکتی متشکل از حضور بازیکنان دو تیم! خرداد ۱۳۵۰ ... امجدیه/ پرسپولیس - عقاب.(ادامه)
هوای مازندران کمی خنک می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با کاهش شدت گرما پیش بینی می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : او افزود: در این ماموریت یکی از نیرو‌های اورژانس قبل از انجام هر کاری از سوی یکی از افراد حاضر در صحنه مورد ضرب وجرح با چاقو قرار گرفت..... ضربه‌های چاقو دستمزد مامور اورژانس مازندران شد + عکس
شمال نیوز : او افزود: در این ماموریت یکی از نیرو‌های اورژانس قبل از انجام هر کاری از سوی یکی از افراد حاضر در صحنه مورد ضرب وجرح با چاقو قرار گرفت.....(ادامه)
شرور شهر قدس با اسم مستعار موش دستگیر شد. حسن موش توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد
شرور شهر قدس با اسم مستعار موش دستگیر شد.(ادامه)
استقلالی‌ها همچنان پشت وانت آقا مدد +عکس
بازیکنان استقلال در بازی دوستانه تیم شان عکس جالبی به ثبت رساندند. (ادامه)
غم انگیزترین عکس
(ادامه)
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلا مازندران
آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز سه شنبه در ساری برگزار شد. در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار محمدحسین بابایی، سرهنگ سیاوش مسلمی با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، به سمت فرمانده سپاه کربلا استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
زمان بازی پرسپولیس و شهرخودرو مشخص شد
زمان برگزاری چهارمین بازی دوستانه پرسپولیس قبل از شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرخودرو مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با مشارکت ۸۰ درصدی اصحاب رسانه انتخاب شدند.
اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تعیین شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با مشارکت ۸۰ درصدی اصحاب رسانه انتخاب شدند. (ادامه)
از میان چهارده گروه شغلی آسیب دیده از کرونا که مشمول دریافت تسهیلات با نرخ سود ۱۲درصد شده‌اند، با تلاش‌ها و پیگیری‌ اتاق اصناف ایران، ۱۱ گروه شامل اصناف شده‌اند. ۳۷۲ رسته صنفی مشمول دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی
از میان چهارده گروه شغلی آسیب دیده از کرونا که مشمول دریافت تسهیلات با نرخ سود ۱۲درصد شده‌اند، با تلاش‌ها و پیگیری‌ اتاق اصناف ایران، ۱۱ گروه شامل اصناف شده‌اند.(ادامه)
رئیس امور اصناف و بازرگانان ایران از تهیه لیست افراد فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت خبرداد و گفت: اصناف بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت و دریافت تسهیلات دولت دارند. اصناف، بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت دولت دارند
رئیس امور اصناف و بازرگانان ایران از تهیه لیست افراد فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت خبرداد و گفت: اصناف بیشترین سهم را در بین مشاغل مورد حمایت و دریافت تسهیلات دولت دارند.(ادامه)
با حکم قالیباف؛ مشاور رییس و دبیر کارگروه تحول مجلس منصوب شد
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی، حسین قربانزاده را به عنوان مشاور خود و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس منصوب کرد.(ادامه)
استقبال وزارت صمت از حضور تشکل ها در مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر
نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت، در سلسله نشست های دوره ای با تشکل های تخصصی، نشست مشترکی با سندیکای صنایع کنسرو ایران برگزار و به واکاوی مهمترین چالش های این صنعت پرداخت.(ادامه)
گالش یا گاولش، در زبان فارسی معنای گاوبان می‌دهد، بعبارت ساده‌تر گالش یعنی کسی که دامداری می‌کند و گاو گوسفند پرورش می‌دهد.گالش‌ها در گیلان و مازندران و اغلب در کوه‌ها زندگی می‌کنند و شغل اصلی آن‌ها گله داری و تهیه فراورده‌های دامی از قبیل شیر، ماست، کره، روغن و کشک است.گالش‌ها در تمام طول سال در همان جنگل مستقر بوده و در پاییز و زمستان در مناطق قشلاقی و در بهار و تابستان به مناطق ییلاقی کوچ می‌کردند.محل زیست و خواب گالش‌ها تلار (منزل) بوده که بنای مسقفی است که با استفاده از چوب‌های پرداخت شده و یک سره از تنه‌های بزرگ درختان و سقف آن با تخته‌های چوبی ساخته می‌شود و گالش‌ها از آن بعنوان محل زندگی خود و نگهداری گوساله‌ها و همچنین نگهداری محصولات غذایی و لبنی استفاده می‌کنند. زندگی گالش ها در مازندران(خبر)
گالش یا گاولش، در زبان فارسی معنای گاوبان می‌دهد، بعبارت ساده‌تر گالش یعنی کسی که دامداری می‌کند و گاو گوسفند پرورش می‌دهد.گالش‌ها در گیلان و مازندران و اغلب در کوه‌ها زندگی می‌کنند و شغل اصلی آن‌ها گله داری و تهیه فراورده‌های دامی از قبیل شیر، ماست، کره، روغن و کشک است.گالش‌ها در تمام طول سال در همان جنگل مستقر بوده و در پاییز و زمستان در مناطق قشلاقی و در بهار و تابستان به مناطق ییلاقی کوچ می‌کردند.محل زیست و خواب گالش‌ها تلار (منزل) بوده که بنای مسقفی است که با استفاده از چوب‌های پرداخت شده و یک سره از تنه‌های بزرگ درختان و سقف آن با تخته‌های چوبی ساخته می‌شود و گالش‌ها از آن بعنوان محل زندگی خود و نگهداری گوساله‌ها و همچنین نگهداری محصولات غذایی و لبنی استفاده می‌کنند.(ادامه)
این ویتامین عمر شما را طولانی می‌کند
محققان ویتامینی راشناسایی کردند که برای محافظت از سلامتی افراد در سنین بالا مفید است.(ادامه)
عکس/ اهتزار پرچم عزا بر فراز گنبد حرم امام رضا(ع)
در آستانه شهادت امام صادق(ع)، پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) به اهتزاز در آمد.(ادامه)
وزیر کشور: روابط تجاری استان های مرزی باکشورهای حاشیه بیشتر شود
وزیر کشور گفت: در شرایط کنونی تحریمی و کرونایی باید نقش آفرینی استان‌ها در اقتصاد ملی بیشتر و روابط تجاری استان‌های مرزی با کشورهای حاشیه بیشتر شود. (ادامه)
گروگانگیری کرونا در مازندران ادامه دارد
۶۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران به کرونا مبتلا شدند.(ادامه)
قیچی برگردان فرهاد مجیدی در ۴۴ سالگی +عکس
فرهاد مجیدی در 44 سالگی همچنان پابه‌پای بازیکنانش تمرین می‌کند و آمادگی بدنی خود را به رخ آنها می‌کشد.(ادامه)
نامه مهم و هشداردهنده ۳ پزشک مشهور به روحانی درباره کرونا
ایرج فاضل، محمدرضا ظفرقندی و مصطفی معین در نامه‌ای مشترک به رئیس جمهور، درخصوص اوج‌گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز ابراز نگرانی و بازنگری دولت در روند جاری را درخواست کردند.(ادامه)
علی مطهری گفت: ما باید بدانیم که فرزند انقلاب ما هستیم و ما هستیم که انقلاب را به مسیر اصلی خودش باز می‌گردانیم. من شخصاً معتقدم که برخی افراد فرصت‌طلب در نظام نفوذ کرده‌اند. اظهارنظر متفاوت علی مطهری درباره حجاب، نظام پارلمانی و...
علی مطهری گفت: ما باید بدانیم که فرزند انقلاب ما هستیم و ما هستیم که انقلاب را به مسیر اصلی خودش باز می‌گردانیم. من شخصاً معتقدم که برخی افراد فرصت‌طلب در نظام نفوذ کرده‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.678 seconds.