.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
‌لایینی :مانع مهاجرت از روستاها شویم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جلوگیری از مهاجرت در روستاها مغفول مانده است و باید با سازوکارهای درست مانع این کار شویم.(ادامه)
تصویری از مهمانان ویژه و متفاوت رهبر انقلاب
سایت رهبر انقلاب تصاویری برگزیده از دیدارهای سال های دور حضرت آیت الله خامنه ای با ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول منتشر کرده است.(ادامه)
احتمال وقوع موج دوم و سوم کرونا در کشور
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه ایمنی اکثر نقاط کشور در برابر کرونا، هنوز زیر ۲۰ درصد است، از احتمال وقوع موج بعدی کرونا در بسیاری از کشورها از جمله ایران به دلایل متعدد، خبر داد.(ادامه)
استفاده از داروی مالاریا برای کرونا ممنوع شد
سازمان دارو و غذای آمریکا مجوز استفاده اضطراری از یک داروی ضد مالاریا برای درمان بیماری «کووید-۱۹» را باطل کرد.(ادامه)
عکس/ نخستین بازی «محمدعلی کشاورز» در سینما
محمدعلی کشاورز نخستین بار در فیلم «شب قوزی» به کارگردانی فرخ غفاری روی پرده سینما دیده شد. این آغاز راه پر بار بازیگری او در سینما بود.(ادامه)
مازندران در لیست شروع پیک کرونا
درحالی به پیشواز چهارمین ماه از آمدن کرونا در مازندران می‌رویم که خبری از نگرانی کرونایی در کوچه و خیابان‌های شهر نیست.(ادامه)
هوای گرم در مازندران جا خوش کرده است
هوای مازندران امروز هم با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود.
جدول قیمت گوشی‌ شیائومی ۲۷ خرداد ۹۹
شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. (ادامه)
خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند.
جزئیات مرگ دو پسرخاله ساروی در روستا+ عکس
خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند. (ادامه)

مصرف برق در مازندران به دلیل گرمای هوا تا ۱۵ درصد افزایش داشت. افزایش ۱۵ درصدی مصرف برق در مازندران
مصرف برق در مازندران به دلیل گرمای هوا تا ۱۵ درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله اکبری سابقه حضور در هیئت رئیسه کمیسیون صنایع در مجلس پنجم و نیز ریاست کمیسیون صنایع در مجلس هشتم را در کارنامه خود دارد. ریاست سازمان صنایع و معادن استان تهران نیز .... یک مازندرانی، گزینه اصلی ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس / توصیه مهم به نمایندگان شمالی +سوابق
شمال نیوز : عزت الله اکبری سابقه حضور در هیئت رئیسه کمیسیون صنایع در مجلس پنجم و نیز ریاست کمیسیون صنایع در مجلس هشتم را در کارنامه خود دارد. ریاست سازمان صنایع و معادن استان تهران نیز ....(ادامه)
ماسک مخصوص عروس و دامادها
یک مزون عروسی در ترکیه اقدام به طراحی ماسک جالب مخصوص عروس و دامادها کرده است. (ادامه)
برداشت میوه شلیل و هلو از باغ‌های شرق استان با پیش‌بینی افزایش تولید شروع شده است. نخستین برداشت هلو ازرقم داودی در سطح نیم هکتار از باغ‌های روستای "اومال " آغاز شد. این شهرستان دارای ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار باغات هلو و شلیل است.
برداشت هلو از باغ‌های شرق مازندران(خبر)
برداشت میوه شلیل و هلو از باغ‌های شرق استان با پیش‌بینی افزایش تولید شروع شده است. نخستین برداشت هلو ازرقم داودی در سطح نیم هکتار از باغ‌های روستای "اومال " آغاز شد. این شهرستان دارای ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار باغات هلو و شلیل است. (ادامه)
قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران
سه کشور اروپایی با تنظیم قطعنامه‌ای از ایران خواسته‌اند که همکاری کامل با تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد.(ادامه)
انتخاب اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از سوی هیئت‌رئیسه
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای اصلی کمیسیون اصل نودم مجلس از سوی این هیئت خبر داد.(ادامه)
چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. چرا اینترپل محمود خاوری را دستگیر نمی‌کند؟
چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. (ادامه)
مجلس شورای اسلامی را با نظارتش بر کار دولت ـ به ‌عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور ـ می‌شناسند و دیوان محاسبات کشور در این میان، مهمترین نهاد نظارتی پارلمان به شمار می‌رود که جریان‌های مختلف حاضر در قوه مقننه با لابی‌های پشت پرده به دنبال تصاحب صندلی ریاست آن هستند. 
چه کسی بر صندلی دیوان محاسبات تکیه می‌زند؟/ معرفی ۴ گزینه ریاست
مجلس شورای اسلامی را با نظارتش بر کار دولت ـ به ‌عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور ـ می‌شناسند و دیوان محاسبات کشور در این میان، مهمترین نهاد نظارتی پارلمان به شمار می‌رود که جریان‌های مختلف حاضر در قوه مقننه با لابی‌های پشت پرده به دنبال تصاحب صندلی ریاست آن هستند. (ادامه)
وزیر بهداشت: استعفا نداده‌ام
وزیر بهداشت درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکرده‌ام. وی افزود: رسیدگی به مشکلات استانی دلیل کاهش حضور بنده در جلسات هیأت دولت بوده است.(ادامه)
شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهادی بالادستی در حوزه فرهنگ است که اعضای آن توسط رهبری منصوب می‌شوند. جستجو در پایگاه رهبری و فضای اینترنت نشان می‌دهد... شورایی که باید «عالی» باشد اما...(يادداشت)
شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهادی بالادستی در حوزه فرهنگ است که اعضای آن توسط رهبری منصوب می‌شوند. جستجو در پایگاه رهبری و فضای اینترنت نشان می‌دهد...(ادامه)
غیبت نمکی در جلسه دولت / وزیر بهداشت رفتنی می‌شود؟
وزیر بهداشت علی رغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در سال‌های اخیر، در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش کم‌رنگی داشته است.(ادامه)
آگهی ترحیم محمدعلی کشاورز در ۴۱سال پیش!
محمدعلی کشاورز بیشتر به دلیل بازی در نقش شعبان استخوانی در سریال هزار دستان شناخته می‌شود، اکنون و پس از درگذشت این اسطوره سینما ایران، آگهی ترحیم شعبان در فضای مجازی دست به دست می‌شود.(ادامه)

نماینده تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی، بازنگری نظام بودجه ریزی کشور را مهمترین هدف کمیسیون در نخستین سال دوره یازدهم مجلس دانست. بازنگری نظام بودجه ریزی کشور مهمترین هدف کمیسیون در نخستین سال است
نماینده تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی، بازنگری نظام بودجه ریزی کشور را مهمترین هدف کمیسیون در نخستین سال دوره یازدهم مجلس دانست.(ادامه)
شمال نیوز: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حکمی،  فرمانده جدید سپاه کربلا مازندران را منصوب کرد فرمانده جدید سپاه کربلا مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حکمی، فرمانده جدید سپاه کربلا مازندران را منصوب کرد(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
زمان بازی دوستانه استقلال مشخص شد
تیم فوتبال استقلال سومین بازی تدارکاتی‌اش پیش از بازی با فولاد را روز چهارشنبه برگزار می‌کند.(ادامه)
استفاده از ماسک بهترین روش برای پیشگیری از کرونا
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که استفاده از ماسک‌های صورت در برابر ویروس کرونا مؤثرتر از شستن دست و حفظ فاصله اجتماعی است.(ادامه)
کشف 46 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری/ برق دزدی از پشت کنتور
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 46 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در شهرستان ساری خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که اموال به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شده است.(ادامه)
زنگ خطر افزایش مبتلایان به کرونا در رامسر/ احتمال بحرانی شدن با افزایش حضور مسافران
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با اشاره به قرار گرفتن رامسر در وضعیت زرد بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر شهرستان رامسر در وضعیت زرد قرار دارد اما احتمال بحرانی شدن وضعیت در تعطیلات آخر هفته وجود دارد.(ادامه)
کاهش ۲۵ درصدی فوتی‌های رانندگی سر صحنه در مازندران
فوتی‌های رانندگی سر صحنه در محور‌های برون شهری مازندران ۲۵ درصد کاهش داشت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.