.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامزدهای احتمالي مجلس هشتم درشهرهاي مازندران
(ادامه)
گلايه اعضاي ستاد احمدي نژاد از برخورد سرد استاندار گلستان
اين افراد مدتي قبل پس از معرفي محمود زاده به عنوان استاندار گلستان به همراه عيسي پايين محلي رييس ستاد انتخاباتي احمدي نژاد در گلستان و ديگر اعضاي اين...(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)
بازديد سر زده استاندار از نانواييهاي بابل
"ابوطالب شفقت" استاندار مازندران در اولين ساعات بامداد سه‌شنبه به همراه فرماندار بابل و دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان استان سرزده از ‪۱۵‬ نانوايي اين شهرستان بازديد كرد. (ادامه)
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ... تولد پنج قلوهاي آملي پس از 3 سال
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ...(ادامه)
ساخت غیرکارشناسی کمربندی شهرستان نکاء روز گذشته ،در یک تصادف خونین بیش از 5نفر از شهروندان نکائی که اکثر آنان نیز از اهالی روستاهای اطراف کمربندی میباشند،جان خود را از دست دادند.بعد از این حادثه،جمع کثیری ... کمربندی نکاء ، قتلگاه مردم بیگناه
ساخت غیرکارشناسی کمربندی شهرستان نکاء روز گذشته ،در یک تصادف خونین بیش از 5نفر از شهروندان نکائی که اکثر آنان نیز از اهالی روستاهای اطراف کمربندی میباشند،جان خود را از دست دادند.بعد از این حادثه،جمع کثیری ...(ادامه)
ترجیح شهرداری بر شورا شهر
(ادامه)
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...(ادامه)
مازندران‌ میزبان ‌جشنواره ‌پانزدهم‌ صدا و سیما
پانزهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما درمازندران برگزار می شود.(ادامه)
مذاكرات نمايندگان روسيه با مقامات استان گيلان
رييس نمايندگي بازرگاني روسيه در ايران عصردوشنبه درنشستي با مسوولان اقتصاد و بازرگاني استان گيلان گفت: درحال حاضر در روسيه توجه بسيار به توسعه مناطق آزاد و تخصصي مي‌شود. (ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
شكاف بين مسؤولين و اتاق بازرگاني مازندران، چرا؟ (يادداشت)
(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
مازندران نيازمندترين استان به گروههای خونی
رييس سازمان انتقال خون استان مازندران گفت: مازندران با داشتن 4 هزار بيمار خاص که 3 هزار نفر آنان را بيماران تالاسمى تشکيل مى‌دهند، يکى از نيازمندترين استان‌ها به خون است. (ادامه)
انقراض نسل ماهيان خاوياري در درياي خزر
فرمانده يگان حفاظت آبزيان شيلات گيلان از انقراض نسل ماهيان خاوياري درياي خزر خبر داد و گفت: در دو ماهه امسال بيش از 44 كيلوگرم خاويار خوراكي و بيش از 38 كيلو گوشت ماهي خاوياري از صيادان غيرمجاز در گيلان كشف شد. (ادامه)
تشکیل فراكسيون صنعت گردشگري در مجلس
با توجه به فعاليت فراكسيون‌هاي مختلف در مجلس شوراي اسلامي و نقش صنعت گردشگري، خلاء وجودي اين فراكسيون در پارلمان كشور احساس ...(ادامه)
انتصاب سرپرست جدید بانک سپه در مازندران
بعد از بازنشتگی سلمانی رئیس سابق بانک سپه مازندران در بهمن 85 ،تقی پور که سرپرستی این بانک را در این مدت عهده دار بوده (ادامه)
بعد از انتصاب مهندس تورنگ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دور جدید انتصابات در این سازمان آغاز میشود.
شنیده ها حاکیست اولین انتصاب تورنگ ... اولین انتصاب تورنگ و بازگشت عرب
بعد از انتصاب مهندس تورنگ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دور جدید انتصابات در این سازمان آغاز میشود. شنیده ها حاکیست اولین انتصاب تورنگ ...(ادامه)
انتخاب اعضاي هيات رئيسه خانه مطبوعات گلستان
در جلسه روز يك شنبه 6 خرداد 86 ، شوراي مركزي خانه مطبوعات استان گلستان ، اعضاي هيات رئيسه اين خانه را انتخاب كردند. (ادامه)
در حالي كه هنوز به فصل تابستان و اجراي طرح سالم‌سازي دريا چند هفته‌اي باقي‌مانده است، درياي مازندران نخستين قرباني خود را گرفت. نخستين قرباني درياي مازندران
در حالي كه هنوز به فصل تابستان و اجراي طرح سالم‌سازي دريا چند هفته‌اي باقي‌مانده است، درياي مازندران نخستين قرباني خود را گرفت.(ادامه)
ساخت جایگاه محل غیبت امام زمان (عج) توسط آملی ها
فرماندار آمل از آغاز ساخت جايگاه محل غيبت امام زمان (عج) در شهر سامرا توسط خيران مازندراني خبر داد.(ادامه)
دكتر حسين علايي فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟(بخوانيد)
دكتر حسين علايي(ادامه)
برگزاری گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ، گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر برگزار شد .(ادامه)
گردهمايي مديران مناطق آزاد كشور در انزلي
گردهمايي مسوولان دبيرخانه و مديران عامل مناطق آزاد كشور بعدازظهر شنبه با شركت مديران عامل مناطق آزاد كشور در منطقه آزاد انزلي آغاز شد. (ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
اخذ گواهينامه ايزو برای ثبت احوال گيلان
مسوول روابط عمومي اداره كل ثبت احوال گيلان اعلام كرد: اين اداره كل موفق به اخذ گواهينامه ‪ ISO۹۰۰۱‬و ‪ ISO۹۰۰۲‬شده‌است. (ادامه)
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های (ادامه)
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... دیدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... (ادامه)
ورود هيات قزاقستاني به استان گيلان
نشست مشترك اقتصادي و بازرگاني هيات استان مانگيستائوي كشور قزاقستان و نمايندگان بازرگاني، صنايع و معادن و تجار استان گيلان با هدف تبادل نظر و پي‌گيري راههاي اجرايي مصوبات دو طرف بعداز ظهر جمعه در محل اتاق بازرگاني گيلان در رشت برگزار شد. (ادامه)
تجليل استاندار گيلان از بازيكنان تيم فوتبال پگاه
پيرو صعود تيم فوتبال پگاه گيلان به هفتمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور طي مراسمي در رشت از اعضاي اين تيم تجليل شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.