.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
روند آزادسازي ساحل ازمراكزدولتي ادامه دارد
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: عمليات پاكسازي و تخريب ويلاهاي دولتي كه در سواحل ساري در حريم اين شهر قرار داشت، مطابق دستور رييس جمهوري در سفر استاني به مازندران، (ادامه)
پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد. رئیس دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود : در راستای افزایش تبادلات علمی و آموزشی از امسال این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.\(ادامه)
پيام استاندار مازندران بمناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س) بيانيه اي از سوي شفقت استاندار مازندران صادر شد. در بخشي از اين بيانيه آمده است:عشق به خميني (س) عشق به همه خوبي هاست.(ادامه)
دكتر محمد رضا جمالى بيدارگر قرن(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
کتک کاری فرماندار با استاندار !
در گيري يكي از فرمانداران در نشست شوراي تامين استان با استاندار و معاون سياسي امنيتي - استانداري بازتاب گسترده اي در اين استان داشته است. در اين جلسه، فرماندار مذكور علاوه بر استفاده از ...(ادامه)
استاندار:كاهش 5/1درصدی بيكاري در مازندران
استاندار مازندران گفت: دولت نهم با شعار عدالت محوري و مهروزي فعاليت خود را به منظور ايجاد رفاه و ارتقاي سطح زندگي مردم آغاز كرده و محروميت زدايي وشناخت كاستي هاي دولت از عمده برنامه هاي محوري دولت احمدي نژاد است. (ادامه)
اولين شركت توسعه‌گردشگري مازندران با حضور اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان‌ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي كشور در ساري راه‌اندازي راه‌اندازي اولین شركت توسعه گردشگري مازندران
اولين شركت توسعه‌گردشگري مازندران با حضور اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان‌ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي كشور در ساري راه‌اندازي (ادامه)
افتتاح اولین شعبه بانك سامان در ساري
طي مراسمي با حضور جمعي از مديران بانك سامان و مسؤولان استان نخستين شعبه اين بانك خصوصي در خيابان فرهنگ ساري افتتاح شد. در آيين (ادامه)
عباس مهدوي يك فرصت براي ميزبان ؛ ميهماني شبكه ها (ديدگاه)
عباس مهدوي(ادامه)
احداث پارك ويژه روشندلان در گرگان
معاون امور عمراني استاندار گلستان گفت: پارك ويژه روشندلان به نام عصاي سفيد به مساحت هفت هزارمتر مربع در جنب ميدان شهيد باهنر گرگان احداث مي‌‏شود.(ادامه)
قرص برنج عامل51درصدخودکشي‌ها در مازندران
مديرکل بهزيستي و رييس شوراي رفاه استان مازندران با بيان اين كه چگونگي فروش قرص برنج و جايگزين کردن آن و همچنين افزايش آگاهي مردم نسبت به مضرات و نحوه استفاده صحيح از اين قرص بايد مورد توجه قرار گيرد، اعلام كرد(ادامه)
11 شهر گيلان تحت پوشش شبكه ايرانسل
مديرعامل شركت مخابرات گيلان از پيوستن 11 شهر اين استان به شبكه ايرانسل خبر داد. (ادامه)
انتخاب اولين انجمن شهر رشت در 10 بهمن سال 1286 شمسي برگزار شد و در 12 بهمن همان سال بلديه شهر رشت تاسيس گرديد. شهرداري رشت صد ساله شد
انتخاب اولين انجمن شهر رشت در 10 بهمن سال 1286 شمسي برگزار شد و در 12 بهمن همان سال بلديه شهر رشت تاسيس گرديد.(ادامه)
پرتال اطلاع رساني مازندران راه اندازی میشود
مدير كل دفتر طرح و برنامه استانداري مازندران از راه اندازي پرتال خدماتي اطلاع رساني مازندران در آينده‌اي نزديك خبر داد. (ادامه)
‪ ۲۴‬كشته در سانحه تصادف جاده‌هاي گيلان
رييس روابط عمومي پليس گيلان از كشته شدن ‪ ۲۴‬نفر در اثر سانحه تصادف در در جاده‌هاي استان در طول هفته جاري خبرداد. (ادامه)
عزل سه مدير به خاطر مخالفت با تخريب جنگل‌هاي گيلان!
در پی مقاومت کارشناسان محيط زيست و مديران منابع طبيعی استان گيلان در برابر تخريب ۱۲۰ هکتار از جنگل های جلگه ای اين استان که به دستور وزير جهاد کشاورزی صورت گرفته است، سه تن از مديران منابع طبيعی و حفاظت از جنگل ها از کار برکنار شدند. (ادامه)
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
بزرگترين نمايشگاه كتاب كشوري در مازندران
بزرگترين نمايشگاه كتاب كشوري در استان مازندران برگزار مي شود.(ادامه)
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ... اعدام قاتل دختر 7 ساله
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ...(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
انتصاب سرپرست جديد شركت گاز استان گلستان
معاون وزير نفت روز چهارشنبه طي حكمي رمضانعلي سنگدويني را به عنوان سرپرست شركت گاز استان گلستان منصوب كرد.(ادامه)
اخراج 700 کارگرشرکت تجهیزات مدارس ایران
کارگران کارخانه تجهیزات مدارس ایران که در روستای ذغالچال شهرستان ساری قرار دارد طی دیروز و امروز چهارشنبه با حضور در مقابل این کارخانه خواستار بازگشت به کار ...(ادامه)
مرمت خانه رمدانی در ساری
مرمت خانه رمدانی در دستور کار معاونت حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران قرار گرفت. (ادامه)
دستگيری اعضاي باند غارتگر ميراث فرهنگي
فرمانده‌يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي مازندران از دستگيري يك باند حفاران غير مجاز براي ربودن ميراث فرهنگي در ساري خبر داد.(ادامه)
شرکت توسعه گردشگری مازندران افتتاح میگردد
(ادامه)
تقديراستانداراز روابط عمومي حمل ونقل مازندران
(ادامه)
خادم مدير عامل صندوق حمايت از كشاورزي
نصرالله خادم رئيس سابق سازمان جهاد كشاورزي مازندران كه بعلت مشكلات عديده از گردونه مديريتي(ادامه)
نگاهي به جنجال جنگل‌تراشي براي توسعه شهرك صنعتي رشت
جنگل‌تراشي محدوده‌اي از حاشيه شهرك صنعتي رشت براي توسعه آن كه طي هفته گذشته انجام گرفت، واكنش و اعتراض گروههاي طرفداران محيط زيست و علاقه‌مندان طبيعت را در استان گيلان برانگيخت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.