.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افتتاح شعبه حل اختلاف ويژه خانواده شهدا
شوراي حل اختلاف ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران در بنياد شهيد شهرستان بندرگز افتتاح شد. براساس اعلام روز شنبه روابط عمومي دادگستري گلستان به ايرنا در راستاي سياستهاي قوه قضاييه مبني بر ترويج فرهنگ صلح و سازش در جامعه اين شعبه راه‌اندازي شده است. در مراسم افتتاح اين شعبه كه با حضور رييس دادگستري، امام جمعه و مسوولان محلي در ساختمان اداري بنياد شهيد اين شهرستان برگزار گرديد اعلام شد كه تمامي اعضاي اين شعبه از خانواده شهدا و ايثارگران هستند. در شهرستان بندرگز با دو بخش مركزي و نوكنده هم اكنون ‪ ۲۵‬شعبه حل اختلاف مشغول فعاليت هستند. اين شهرستان با بيش از ‪ ۵۰‬هزار نفر جمعيت در ‪ ۴۲‬كيلومتري غرب گرگان (مركز استان گلستان) واقع است. گفتني است فعاليت شوراهاي حل اختلاف در رسيدگي زودتر به پرونده‌ها ، افزايش رضايتمندي مردم ، صلح و سازش در بسياري از پرونده‌ها و نيز فراهم كردن فرصت براي رسيدگي به‌پرونده‌هاي مهمتر در دستگاه قضايي موثر است (ادامه)
آغاز سرشماری از متکدیان چالوس
رييس اداره بهزيستي چالوس گفت: با هماهنگي نهادهاي مربوطه طرح شناسايي و جمع‌آوري متكديان در اين شهرستان آغاز شد. (ادامه)
مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است، از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.(ادامه)
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند... قاچاق مرواريد سياه، حيات درياي خزر را تهديد مي‌كند
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند...(ادامه)
معرفی سرپرست هيات كشتي استان گيلان
در پي استعفاي رييس هيات كشتي استان گيلان ابراهيم مهربان به عنوان سرپرست اين هيات معرفي شد . (ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
4/3 درصد جمعيت كشور گیلانی هستند
معاون آمار و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي گيلان گفت: 4/3 درصد جمعيت كشور در گيلان است و از اين لحاظ جزو استانهاي كم رشد جمعيت در كشور هستيم. (ادامه)
وقوع زلزله در غرب مازندران
زمين‌لرزه‌اي به بزرگي ‪ ۳/۴‬درجه در مقياس امواج دروني زمين(ريشتر) ساعت شش و چهار دقيقه صبح روز پنجشنبه شهرستانهاي نوشهر، نور و چالوس را لرزاند. (ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
سایت خبری مختص به اخبار صنعتی راه اندازی شد. آغاز به کار سایت خبری صنعت
سایت خبری مختص به اخبار صنعتی راه اندازی شد.(ادامه)
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.(ادامه)
شهر آمل تنها يك پزشك متخصص قلب دارد
وجود فقط يك پزشك متخصص قلب در شهرستان 340 هزار نفري آمل، مشكلات زيادي را براي بيماران قلبي اين شهرستان به وجود آورده و به نوعي سلامت آنها را تهديد مي‌كند.(ادامه)
يكي از مهمترين مصوبات سفر استاني هيئت دولت به استان گلستان در اواخر سال 84 بوده است. این مجتمع پس از بهره‌برداري براي يك هزار و 200 نفر اشتغال مستقيم و براي حدود... عمليات اجرايي پتروشيمي گلستان طبق برنامه ادامه دارد
يكي از مهمترين مصوبات سفر استاني هيئت دولت به استان گلستان در اواخر سال 84 بوده است. این مجتمع پس از بهره‌برداري براي يك هزار و 200 نفر اشتغال مستقيم و براي حدود...(ادامه)
انتخاب اعضاي جديد شوراي شهرستان رشت
نمايندگان شوراهاي اسلامي شهرها و بخش‌هاي رشت در نخستين جلسه خود اعضاي هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي شهرستان رشت را انتخاب كردند.(ادامه)
امورات آب شهرهای مازندران مستقل میشوند
رييس هيات مديره و مدير عامل شركت آب منطقه‌اي مازندران گفت: كار تفويض بخشي از اختيارات آب منطقه‌اي اين استان به شهرستانها آغاز شد.(ادامه)
دیدار رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا با استاندار مازندران
رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا گفت : ایران کشوری است که صنعت آن به تناسب مذهب کشورش رو به رشد است اما در ایتالیا پیوند صنعت و مذهب رشد چندانی نداشته است.(ادامه)
تشکیل انجمن همگن معدن در مازندران
انجمن همگن معدن تشکيل و مقرر شده است در اين راستا صندوقي تشکيل شود تا بر اساس آن فرصت‌هاي برابر براي بخش خصوصي در بخش معادن ايجاد شود.(ادامه)
آغاز ساخت نيروگاه برق علي آباد كتول
ساخت نيروگاه برق يك هزار مگاواتي علي آباد كتول " مصوبه سفر رئيس جمهوري به گلستان " امروز ( پنج شنبه ) با حضور وزير نيرو آغاز مي شود .(ادامه)
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم عالم ربانی مهدوی و يكسالی که گذشت
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم(ادامه)
كشف 6 هزار ليتر سوخت قاچاق در مرز آستارا
فرمانده انتظامي آستارا از كشف 6 هزار ليتر سوخت قاچاق در مرز آستارا خبر داد.(ادامه)
مشاركت اسپانيا و چين در ساخت سد منگل آمل
نماينده مردم آمل در مجلس از مشاركت كشورهاي اسپانيا و چين در ساخت سد منگل اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
زبان های مازندرانی و گيلکی از جمله زبان های ايرانی بينه که کمترين تاثير ره از زبان های تازی ( عربی)  و ترکی بدينه ولی اين روزها کم کم درنه زير نفوذ زبان فارسی ازبين شوننه ...


مازندرانی، زبان هسه يا لهجه؟
زبان های مازندرانی و گيلکی از جمله زبان های ايرانی بينه که کمترين تاثير ره از زبان های تازی ( عربی) و ترکی بدينه ولی اين روزها کم کم درنه زير نفوذ زبان فارسی ازبين شوننه ... (ادامه)
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ... دستور وزیر و پس گیری جنگل های گیلان
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ...(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
دستگيري زن 19ساله با لباس پسرانه
زن 19ساله اي که با لباس پسرانه در نوشهر پرسه مي زد، همراه يک پسر جوان در منزل اجاره اي خود دستگير شد. (ادامه)
مخالف طرحهاي صنعتي در مازندران نيستيم
مديركل محيط زيست مازندران اعلام كرد: با اجراي طرحهاي صنعتي در استان مخالف نيستيم، اما تا زماني كه طرحهاي ايجاد صنعت، مسايل زيست‌محيطي را تضمين نكند، مجوز صادر نخواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.