.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نوبخت 50درصدحقوق ماهانه‌اش را به کمیته امداد اختصاص داد
علی نوبخت حقیقی، رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس در نامه‌ای خطاب به لاریجانی خواستار واریز ۵۰ درصد از حقوق ماهیانه نمایندگی‌اش به حساب کمیته امداد در طول دوره نمایندگی شد. (ادامه)
عکس/ ارادت ویژه یک هوادار به مسی
آرژانتین بامداد امروز در نیمه نهایی کوپاآمریکا با چهار گل آمریکا را شکست داد و به فینال رسید. در یکی از لحظات این مسابقه یک هوادار آرژانتینی با عبور از خط تیم محافظتی خود را به لیونل مسی رساند و در برابر او زانو زد.(ادامه)
8 گام برای غذا خوردن آگاهانه
استفاده از خوراکی های تازه، با اشتها غذا خوردن، استفاده ازلقمه های کوچک، لذت بردن به هنگام غذا خوردن و استفاده ازحس های پنج گانه در زمان خرید مواد غذایی ازجمله هشت گامی است که به انسان درغذا خوردن آگاهانه کمک می کند.(ادامه)
واکنش محمدعلی کشاورز به شایعه درگذشتش +عکس
شایعات پیرامون درگذشت هنرمندان همیشه خبر داغ رسانه ها بوده است. استاد کشاورز این بار در اینستاگرامش به شایعه درگذشتش واکنش خواندنی داشت.(ادامه)
عکس: یک خودروی خاص در ایران
این خودروی دونفره انگلیسی که (کاترهام وستفیلد) نام دارد، فقط 500 کیلو وزن دارد و تنها 4 نمونه از آن در ایران موجود است. ارزش تقریبی این خودرو در ایران نزدیک به 250 میلیون تومان می‌باشد.(ادامه)
چرا پخش ماهواره‌ای یورو 2016 تلویزیون قطع شد؟/ جریمه مالی در انتظار ایران
شمال نیوز: اتحادیه فوتبال اروپا نسبت به شکایت شبکه قطری از تلویزیون ایران که به صورت مخفیانه و بدون اجازه رقابت‌های یورو 2016 را پخش می‌کرد واکنش نشان داد. (ادامه)
افزایش گستره برگزاری جشنواره موسیقی لیلم در شهرهای ساحلی مازندران
شمال نیوز:معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه 15 شهر ساحلی مازندران می‌توانند این جشنواره را برگزار کرده و فضای شاد و مفرحی برای مردم ایجاد کنند، گفت: از این ظرفیت باید بهره برده و گستره برگزاری جشنواره را در استان افزایش دهیم.(ادامه)
حقوق وزیر بهداشت اعلام شد +سند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، رقم حقوق دریافتی وزیر بهداشت را اعلام کرد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار تهران + جدول
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 25 هزار تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
برخورد استقلالی‌ها با جلالی و پیکانی‌ها + عکس
بازیکنان استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌شان برخورد گرمی با سرمربی پیکان داشتند.(ادامه)
AFC تولد خدادادعزیزی را تبریک‌گفت+عکس
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تولد ۴۵ سالگی مهاجم ملی‌پوش سابق ایران را تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ نماز صبح مردم بحرین در کنار منزل شیخ عیسی
تجمع و تحصن گروه کثیری از مردم بحرین درمقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان آن کشور، دراعتراض به اقدام رژیم آل خلیفه مبنی بر لغو تابعیت این روحانی برجسته ، همچنان ادامه دارد.(ادامه)
محدودیت ترافیک در جاده های مازندران
محدودیت ترافیک در جاده های مازندران در حال اجراست.(ادامه)
شهردار سورک استعفا داد
عضو شورای اسلامی شهر سورک گفت: شهردار مرکز میاندورود نامه استعفای خود را نوشته و اعلام کرد که به‌زودی تحویل شورای شهر می‌دهد.(ادامه)
عکس/ پیام دردناک یک کارگربه معاون رییس جمهور
پیام دردناک یک کارگر از اسحاق جهانگیری، معاون رییس جمهور در حاشیه بازدید اخیرشان از یکی از پروژه های عمرانی را در زیر مشاهده می کنید.(ادامه)
نرخ 27 ارز افزایش یافت
بهای رسمی دلار و پوند افزایش و نرخ یورو کاهش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : همچنین پیرمرد قد خمیده‌ای که عرق خستگی از رخسارش جاری می‌شد سفره دلش را باز کرد و گفت: چرا باید با کشاورزان این‌طور رفتار شود، گناه ما چیست که گندم را با این مشقت و هزینه‌ها کشت می‌کنیم، حال بعد از برداشت آن‌هم در ماه مبارک رمضان با دهان روزه به این وضع دچار شویم.... آشفته بازار خرید باصطلاح تضمینی محصولات کشاورزی در مازندران !
شمال نیوز : همچنین پیرمرد قد خمیده‌ای که عرق خستگی از رخسارش جاری می‌شد سفره دلش را باز کرد و گفت: چرا باید با کشاورزان این‌طور رفتار شود، گناه ما چیست که گندم را با این مشقت و هزینه‌ها کشت می‌کنیم، حال بعد از برداشت آن‌هم در ماه مبارک رمضان با دهان روزه به این وضع دچار شویم....(ادامه)
آیا برادر احمدی‌نژاد در فلوجه شهید شد؟
همزمان با آزادسازی شهر فلوجه خبر شهادت برادر "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
ساده‎ترین روش برای کوچک‌کردن شکم
یکی از مهمترین نصایح پزشکان و متخصصان تغذیه آن است که انسان باید روزانه 8 لیوان آب بنوشد.(ادامه)
شمال نیوز : کارآفرین مازندرانی و برتر کشور گفت: تأسیس یک دانشگاه با محوریت کارآفرینی در مازندران را پیشنهاد دادم اما کسی از آن حمایت نکرد..... مسئولان مازندران از کارآفرینی استقبال نمی کنند !
شمال نیوز : کارآفرین مازندرانی و برتر کشور گفت: تأسیس یک دانشگاه با محوریت کارآفرینی در مازندران را پیشنهاد دادم اما کسی از آن حمایت نکرد.....(ادامه)
عکس: نشانه‌گیری محمدرضا شاه برای شکار خرگوش
نشانه‌گیری محمدرضا شاه برای شکار یک خرگوش در سال 1939؛ شکار یکی از تفریحات مورد علاقه شاه پهلوی بود.(ادامه)
خانه های دوره قاجاریه شهر ساری؛میراثی فراموش شده(خبر)
(ادامه)
خواص کاهو از منظر طب سنتی
از امام صادق (ع) نیز در کتاب کافی نقل شده است که بر شما باد مصرف کاهو، چرا که خون را تصفیه می کند.(ادامه)
شمال نیوز: این جوان برای ارث‌خواهی از پدربزرگ به سمت آنها حمله‌ور شد و پس از بحث و درگیری با چاقو به مادر بزرگ خود حمله کرد.

قتل مادربزرگ توسط نوه‌اش در روستای کبود کلا آمل
شمال نیوز: این جوان برای ارث‌خواهی از پدربزرگ به سمت آنها حمله‌ور شد و پس از بحث و درگیری با چاقو به مادر بزرگ خود حمله کرد. (ادامه)
این ادویه ها قند خون را تنظیم می کنند
دیابت هم علائم کوتاه‌مدت و هم مشکلات بلندمدت دارد. ماهیت هر دوی این‌ها جدی است. دیابت یک بیماری خودایمنی است که به بالا رفتن سطح قند خون و مقاومت به انسولین منجر می‌شود.(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان‌ چهارشنبه 2 تیر ماه
(ادامه)
انحراف خودرو با دو کشته و زخمی
انحراف خودرو ریو در بابل یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.(ادامه)
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
جلسات قرآن رهبر انقلاب در ۱۲ سالگی +عکس و دستخط
در بخش رهبر قرآنی نمایشگاه قرآن اسناد، عکس‌ها و دست‌نوشته‌هایی از رهبر معظم انقلاب به نمایش درآمده که در این گزارش عکسی از ۱۲ سالگی رهبر معظم انقلاب تقدیم می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.