.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویری دیده نشده از ستارخان
تصویری دیده نشده از ستارخان(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: از ۱۴ هزار نفر عضو ۹ هزار نفر به خاطر عدم فرصت شغلی مناسب جویای کار هستند..... بی کاری 9 هزار مهندس کشاورزی در مازندران !
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: از ۱۴ هزار نفر عضو ۹ هزار نفر به خاطر عدم فرصت شغلی مناسب جویای کار هستند.....(ادامه)
طاهری به شهروند ساری پیوست
بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان به تبم شهروند ساری پیوست.(ادامه)
تاثیر سرکه سیب بر پوست و لاغری
چاقی یک بیماری است که افراد چاق دنبال درمان آن هستند و به دنبال راهکاری که این مشکل خود را حل کنند در میان سرکه های متفاوتی که داریم سرکه سیب برای لاغری مفید است…..(ادامه)
شهید چمران و فرزندش در آمریکا/عکس
شهید دکتر مصطفی چمران در کنار فرزندش در دوران اقامت درآمریکا.(ادامه)
تصاویر/ یادگاران مدافعان‌حرم درآغوش رهبری
جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر 1360 و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و فاطمیون، عصر دیروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. خوش و بش رهبر انقلاب با یادگارهای مدافعان حرم از حاشیه های این دیدار بود.(ادامه)
خواص کلم بروکلی در پیشگیری از آسم و سرطان
محققان توصیه می کنند با خوردن کلم بروکلی سالم بمانید و ریسک ابتلا به بیماری قلبی، دیابت، آسم و سرطان را کاهش دهید.(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان‌ یکشنبه 6 تیر ماه
(ادامه)
عکس:فرش دستباف ایرانی مربوط به دوره قاجار
فرش دستباف ایرانی با طرح گل ریز زیبا و دیدنی مربوط به دوره قاجار(ادامه)
افزیش ابرناکی آسمان
آسمان مازندران امروز نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد و از بعد ازظهر با کاهش ابر همراه است.(ادامه)
رستگار از مدیران شرکت گاز مازندران پرسید : سوال اینجاست اگر این افراد طی دو سال پرداخت نکردند آیا دستورالعملی در این دو سال وجود نداشت که در ماه مبارک رمضان اقدام به این کار کردید..... اعتراض به قطع گسترده گاز در بهنمیر بابلسر
رستگار از مدیران شرکت گاز مازندران پرسید : سوال اینجاست اگر این افراد طی دو سال پرداخت نکردند آیا دستورالعملی در این دو سال وجود نداشت که در ماه مبارک رمضان اقدام به این کار کردید.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه 6 تیر
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، با بیان اینکه سومین محیط بان طی دو روز گذشته به دست دشمنان طبیعت مظلومانه در پارک ملی بمو به شهادت رسید،گفت: مسئولان قضایی و محیط زیست برخورد قاطعی با عوامل شهادت محیط بانان داشته باشند.

شاعری در پیامی شهادت محیط بان را تسلیت گفت
شمال نیوز: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، با بیان اینکه سومین محیط بان طی دو روز گذشته به دست دشمنان طبیعت مظلومانه در پارک ملی بمو به شهادت رسید،گفت: مسئولان قضایی و محیط زیست برخورد قاطعی با عوامل شهادت محیط بانان داشته باشند. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون 130 میلیارد و 617 میلیون ریال از بهای گندم‌کاران مازندرانی توسط بانک عامل پرداخت شد.
پرداخت بیش از 130 میلیارد ریال به گندم‌کاران مازندرانی
شمال نیوز: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون 130 میلیارد و 617 میلیون ریال از بهای گندم‌کاران مازندرانی توسط بانک عامل پرداخت شد. (ادامه)
فيش حقوقي رييس كميته امداد (عكس)
مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد به دلیل اینکه از سپاه مامور به خدمت در کمیته هستند، از سپاه حقوق دریافت می کنند و حقوقی از کمیته امداد دریافت نمی کنند.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و فاطمیون عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

داعش را برای شکست ایران ساختند / عراق و شام مقدمه بود تا ایران را زمین‌گیر کنند / تعرض به شیخ عیسی قاسم حماقت و بلاهت است(خبر)
شمال نیوز: جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و فاطمیون عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل بانک رفاه خبرهای منتشر شده درباره برکناری و خروجش از کشور را نادرست خواند و گفت که برکنار نشده و در دفتر کارش حضور دارد.

در دفتر کارم در بانک نشسته ام / از کشور خارج نشده ام/ بانک رفاه، خصوصی است
شمال نیوز: مدیر عامل بانک رفاه خبرهای منتشر شده درباره برکناری و خروجش از کشور را نادرست خواند و گفت که برکنار نشده و در دفتر کارش حضور دارد. (ادامه)
شمال نیوز: پیرو مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، طی حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل منصوب شد
شمال نیوز: پیرو مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، طی حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ... (ادامه)
دعاي روز بيستم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان سرباز در سانحه جاده‌ای
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت غم‌انگیز جوانان عزیز سرباز در سانحه‌ی جاده‌ای را تسلیت گفتند و تأکید کردند مسئولان در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.(ادامه)
تجمع کارکنان شرکت دیزل سنگین ایران در آمل
70 نفر از پرسنل شرکت دیزل سنگین ایران درشهرک صنعتی آمل به علت حقوق سه ماه خود اعتصاب کردند.(ادامه)
پاسخ شریعتمداری به درخواست انتشار فیش حقوقی‌اش
معاون اجرایی رییس جمهور در واکنش به درخواست انتشار فیش حقوقی خود گفت: اگر مسئله با فیش حقوقی بازنشستگی من حل می‌شد که غمی نبود.(ادامه)
تصاویر و مشخصات کامل ۱۳ سرباز فوت‌شده
۱۳ تن از سربازان نیروی زمینی ارتش در سانحه نی‌ریز در استان فارس جان خود را از دست دادند، این افراد بنا به اعلام ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس همگی سربازان لیسانس وظیفه و در سال ۷۱ و ۷۲ متولد شده بودند.(ادامه)
توصیه‌هایی برای درمان نفخ
نفخ کردن یکی از شایع‌ترین مشکلات گوارشی است که برای خیلی از افراد بعد از خوردن غذاهای مختلف ایجاد می‌شود. رعایت ۱۰ توصیه زیر، احتمال بروز این مشکل گوارشی را به حداقل می‌رساند. (ادامه)
آخرین مکالمه محیط بانی که شهید شد +عکس
تصویری تحت عنوان آخرین مکالمه محیط بان شهید، منوچهر شجاعیان با همکارش لحظاتی پیش از شهادت در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دست به دست می شود.(ادامه)
شرط مظلومی برای فسخ قرارداد با استقلال
سرمربی فصل گذشته استقلال خواهان تسویه حساب و سپس فسخ قرارداد با این تیم شد.(ادامه)
اجرای 765 کیلومتر شبکه فاضلاب در 5 شهر مازندران
مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری از فاضلاب شهری آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: در پنج شهر استان در مجموع 765 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است(ادامه)
چهار غرقی بیشتر در مقایسه با پارسال
تعداد جان باختگان در آب های ساحلی دریای خزر از 7 تن در خرداد 94 به 11 تن در خرداد 95 رسید.(ادامه)
نگاه به تلفن همراه در شب باعث کوری می‌شود
نتایج یک تحقیقات جدید نشان می‌دهد نگاه کردن به صفحۀ تلفن‌های هوشمند در تاریکی شب و هنگامی که انسان در حالت خوابیده قرار دارد، آسیب شدیدی به بینایی می‌زند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.