.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صادق الحسینی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به نفع ایران است یا به ضرر ایران؟(يادداشت)
صادق الحسینی(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول قوه قضاییه افزود: وقتی کسی در یک ماه فقط ۵۷ میلیون حقوق می گیرد یا ۳۰۰ میلیون وام با بهره ۴ درصد می‌گیرد قطعا این مسئله فساد آور است. حتی اگر فساد مستقیم هم نباشد باز  دارای فساد های مختلف است..... 50 مدیر یک وزارتخانه بالای 40 میلیون تومان حقوق دارند
شمال نیوز : معاون اول قوه قضاییه افزود: وقتی کسی در یک ماه فقط ۵۷ میلیون حقوق می گیرد یا ۳۰۰ میلیون وام با بهره ۴ درصد می‌گیرد قطعا این مسئله فساد آور است. حتی اگر فساد مستقیم هم نباشد باز دارای فساد های مختلف است.....(ادامه)
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟... اسامی جدید اصولگرایانی که در سال 96 رقیب احتمالی روحانی می شوند
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟...(ادامه)
پیراهن جدید پرسپولیس/ عکس
(ادامه)
لطیفه های ایرانی درباره نتیجه رفراندم بریتانیا!
برخی اشتباه احمدی نژاد در سفر همدان را به یاد آورده‌اند که گفته بود «کشور انگلیس جزیره ای کوچولوست در غرب آفریقا‌» و آورده‌اند: پیش بینی آن مرد محقق شد و لابد می روند غرب آفریقا! (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران‌ شنبه5تیر
تصاویر صفحه نخست روزنامه های استان را مشاهده کنید.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت.
هیچ کلامی تسلای دل بازماندگان نیست
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت.
هیچ کلامی تسلای دل بازماندگان نیست
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت. (ادامه)
مدیر گروه بیماری‌های داخلی و قلب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: فشار به بازوها بویژه بازوی چپ، تهوع، رنگ پریدگی، تپش قلب، افت فشار خون، سرگیجه و بی‌هوشی از جمله نشانه‌های حمله قلبی است.
نشانه‌های حمله قلبی چیست؟
مدیر گروه بیماری‌های داخلی و قلب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: فشار به بازوها بویژه بازوی چپ، تهوع، رنگ پریدگی، تپش قلب، افت فشار خون، سرگیجه و بی‌هوشی از جمله نشانه‌های حمله قلبی است. (ادامه)
فیش ۶۰۰میلیونی مدیرعامل بانک تجارت را ببینید!
تصویر فیش حقوقی مدیرعامل بانک تجارت هم به جرگه ی دیگر فیشهای چندصدمیلیونی پیوست.(ادامه)
حبه ای سیر را با معده خالی بخورید و معجزه را ببنید!
افرادی که به مدت 2 ماه هر روز به صورت ناشتا یک حبه سیر می‌خورد، پس از مدتی نتایج حیرت آوری را شاهد بودند، می خواهید بدانید چطور، پس حتما مطلب زیر را بخوانید. حبه ای سیر را با معده خالی بخورید و معجزه را ببنید! (ادامه)
واکنش ایران به‌جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا
وزارت امور خارجه کشورمان درباره اعلام نتایج همه پرسی بریتانیا در زمینه خروج از اتحادیه اروپایی بیانیه ای صادر کرد. (ادامه)
دعاى روز نوزدهم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
حضور پرسپولیس در تورنمنت شهدای مدافع حرم در مازندران
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از این باشگاه دعوت کرد تا در یک تورنمنت چهار جانبه شرکت کند(ادامه)
سردرد میگرنی و علائم مهم برای آن
با چه علائمی به بروز میگرن باید مشکوک شویم؟ چه هشدارهایی در این زمینه باید در نظر بگیریم؟ مشکلات ناشی از این عارضه کدامند؟(ادامه)
تصاویر/تسلیت چهره های فوتبال برای درگذشت 19 سرباز
بازیکنان، مربیان و مدیران فوتبال کشورمان در پیام هایی جداگانه حادثه واژگونی اتوبوس را که منجر به درگذشت سربازان عزیزمان شد تسلیت گفتند.(ادامه)
هیئت مدیره استقلال چهار نفره شد
یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره استقلال از حضور در جمع آبی‌ها انصراف داد.(ادامه)
بهترین میوه‌ها برای افراد روزه‌دار
در طول روزه داری معمولاً مصرف میوه در افراد کاهش می یابد که بهتر است آنها را در بین وعده های غذایی خود قرار دهیم.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای 19 سرباز
رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی، درگذشت تعدادی از سربازان در حادثه جاده‌ای را به خانواده‌های آنان و ملت ایران تسلیت گفت.(ادامه)
مامور رسیدگی به وضعیت سربازان سانحه دیده مشخص شد +عکس
جانشین و معاون وزیر دفاع با ابلاغ سردار دهقان مامور رسیدگی به وضعیت سربازان سانحه دیده شدند.(ادامه)
عکس متفاوت از ایرج نوذری
(ادامه)
عطسه و این اطلاعات جالب
در این مطلب درباره عطسه کردن به برخی موارد جالب اشاره کرده ایم که بد نیست شما نیز آشنا شوید و به دانستنی هایتان بیافزایید.(ادامه)
فضیلت شبهای قدر
شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است.(ادامه)
شمال نیوز: مجلس در طرح خود برای ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا، سقف 144 میلیون تومانی را برای حقوق سالانه مدیران در نظر گرفته است.

طرح بازگرداندن حقوق های نجومی مدیران به خزانه دولت
شمال نیوز: مجلس در طرح خود برای ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا، سقف 144 میلیون تومانی را برای حقوق سالانه مدیران در نظر گرفته است. (ادامه)
جمعه ای صاف
آسمان پایان هفته مازندران همانند آ غازین روزهای این هفته صاف تا قسمتی ابری است.(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
واکنش به اخبار منتشره در خصوص حقوق دریافتی هاشمی
این میزان، تنها مبلغی است که ایشان دریافت می نمایند و هیچگونه حقوق ؛ مزایا ؛ حق مأموریت و ... (ادامه)
رئیس جمهور ثبات بازار اقتصادی، برجام و طرح تحول سلامت، سه دستاورد بزرگ دولت نام برد و گفت: مسوولان اجرایی کمربندها را برای ۱۴ ماه پیش رو محکمتر ببندند.
مسئولان اجرایی کمربندها را برای ۱۴ ماه پیش رو محکمتر ببندند
رئیس جمهور ثبات بازار اقتصادی، برجام و طرح تحول سلامت، سه دستاورد بزرگ دولت نام برد و گفت: مسوولان اجرایی کمربندها را برای ۱۴ ماه پیش رو محکمتر ببندند. (ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی افتصاددانی که انتقادهایش در این حوزه او را به چهره‌ای شاخص برای جریان اصولگرایی تبدیل کرده، همزمان با پایان دوره نمایندگی‌اش تشکلی به اصطلاح مردم نهاد به نام " دیدبان شفافیت و عدالت" را تاسیس کرد.

احمد توکلی باز به دنبال ریاست جمهوری است؟
شمال نیوز: احمد توکلی افتصاددانی که انتقادهایش در این حوزه او را به چهره‌ای شاخص برای جریان اصولگرایی تبدیل کرده، همزمان با پایان دوره نمایندگی‌اش تشکلی به اصطلاح مردم نهاد به نام " دیدبان شفافیت و عدالت" را تاسیس کرد. (ادامه)
عکس / تصویر هوایی فوق العاده از کربلا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.