.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
گشايش نمايشگاه توليدات مازندران در آلماتي
نمايشگاه توليدات استان مازندران در آلماتي ـ پايتخت قزاقستان ـ گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در اين نمايشگاه 62 شركت ايراني كالا‌هاي خود را كه يك سوم آنها در مازندران توليد شده است به معرض ديد عموم گذاشته‌اند. (ادامه)
وزيرتعاون در گرگان:افزايش سهم ‪ ۲۵درصدی بخش تعاون دراقتصادكشور
وزير تعاون، از رساندن سهم تعاون از پنج درصد موجود به ‪ ۲۵‬درصد در اقتصاد كشور به عنوان يكي از برنامه‌هاي اصلي اين وزارتخانه خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، محمد عباسي در فرودگاه گرگان افزود: اين امر بخصوص (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
علی عالی کردکلایی به بهانه سفر رئيس جمهوري به مازندران(آقاي احمدي‌نژاد دردهاي مردم مازندران را بدانيد )(ديدگاه)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
کمک 237 ميليون دلاری بانك جهاني براي توسعه شبكه هاي آبفای رشت و انزلي
237 ميليون دلار از سوي بانك جهاني، دولت و اعتبارات شركت آب و فاضلاب گيلان براي توسعه شبكه هاي آب آشاميدني و فاضلاب شهرهاي رشت و انزلي اختصاص يافته است.(ادامه)
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: تعطيلي‌هاي زياد و موجب آسيب رساندن به اقتصاد ملي در كشور است و اعلام تعطيلي‌هاي پي‌درپي كارشناسانه نيست. و  ‌اين تعطيلي‌ها زماني رخ داده كه كشور در معرض ... تعطيلي‌هاي پي‌در‌پي به اقتصاد ملي آسيب مي‌زند
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: تعطيلي‌هاي زياد و موجب آسيب رساندن به اقتصاد ملي در كشور است و اعلام تعطيلي‌هاي پي‌درپي كارشناسانه نيست. و ‌اين تعطيلي‌ها زماني رخ داده كه كشور در معرض ...(ادامه)
فرسايش خاک در جنگلهاي شمال 10 برابر نرم جهاني و ركوردي در دنيا! (گزارش)
(ادامه)
استاندار مازندران : كشاورزي و گردشگری از اولويت توسعه استان است
استاندار مازندران گفت : اقتصاد كشاورزي ، طبيعت گردي ، نانو و بيوتكنولوژي اولويت‌هاي اصلي توسعه استان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مازندران ، مهندس "ابوطالب شفقت" در جمع كاركنان اين سازمان در ساري افزود : ما بايد شاخصهاي تاثيرگذار در اقتصاد كشاورزي را شناسايي كنيم. (ادامه)
معرفی دستگاههاي اجرايي برتر مازندران
دستگاههاي اجرايي و اداري برتر مازندران در نهمين جشنواره رجايي كه روز چهارشنبه درساري برگزار شد ، معرفي و تجليل شدند. (ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي توان‌نظامي حزب‌الله (بخوانيد)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي(ادامه)
تورم تك رقمي ،رويا تا واقعيت (بخوانيد)
مهدي حبيب بيگي(ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)
پيش شرطهاي اجرايي شدن اصل 44(ديدگاه)
طهماسب مظاهري(ادامه)
تدوين سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه استان مازندران
دراين سند مازندران استاني توسعه يافته،داراي جايگاه اول اقتصاد كشاورزي ، ريز فناوري و فناوري زيستي درسطح كشور، طبيعت ‌گردي، تعامل پويا باساير استانها و كشورها بويژه كشورهاي حاشيه خزر و برخوردار از امنيت، آسايش ، رفاه و منزلت اجتماعي است ....(ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
قابليت هاي استان گلستان را دريابيم(ديدگاه)
سيدمحمد حسين حسيني(ادامه)
به ياد آن روز(بخوانيد)
مهدي محمدي(ادامه)
مازندران،مقام اول توليد گل و گياهان زينتي
(ادامه)
1400مهندس كشاورزي جوياي كاردر گلستان
(ادامه)
?? درصد فارغ التحصيلان مازندران بيکارند
(ادامه)
غرب مازندران از كل استان جدا نمي‌شود
(ادامه)
مزاياومشكلات اقتصاد مبتنى بر يارانه(گزارش)
دکترجمشيد پژويان (ادامه)
17 هزار بي‌سواد زير 30 سال در مازندران
(ادامه)
استاندار! بپاخيز!
از اينكه شمال‌نيوز فرصتي شده است تا ارتباط يكطرفه‌اي با شما برقرار كنم خرسندم و مشعوفم كه شما را بعنوان فردي بومي، آشنا به اوضاع و شرايط استاني و همچنين انساني درد كشيده هستيد ...بپاخيز! مازندارن را از اينحالت ركود و خلسه خارج كن و روح حركت جمعي و عقل گروهي را در كالبد خسته استان بدم. مطمئنآ ملت هميشه پشتيبان خدمتگزاان واقعي هستند.(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)
ايجاد بازارچه ساحلي در بندر گز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.