.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سيد مرتضي نبوي نقطه قوت اصولگرايان
سيد مرتضي نبوي(ادامه)
برنامه هاي هفته دولت اعلام شد
(ادامه)
برگزاري همايش شهر الكترونيكي رامسر
(ادامه)
8 معاون وزير در راه مازندران
(ادامه)
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت... خبرنگاران حرفه اي استان كمتر از انگشتان دست
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت...(ادامه)
اننصاب در استانداري گلستان
(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
درآمد 50 ميليارد دلاري حاصل از فروش نفت زير ذره بين هيچ دستگاه و بنگاه اقتصادي نيست چرا که اگر قرار باشد روزي درب چاه‌هاي نفتمان را ببنديم بايد 900 ميليارد دلار کالا و خدمات عرضه کنيم تا بتوانيم 50 ميليارد دلار عايد کشور کنيم... نگاه سياسي ،عامل عقب ماندگي صنعت مازندران
درآمد 50 ميليارد دلاري حاصل از فروش نفت زير ذره بين هيچ دستگاه و بنگاه اقتصادي نيست چرا که اگر قرار باشد روزي درب چاه‌هاي نفتمان را ببنديم بايد 900 ميليارد دلار کالا و خدمات عرضه کنيم تا بتوانيم 50 ميليارد دلار عايد کشور کنيم...(ادامه)
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ... نماینده ولی فقیه و روستای بزرگ ساری !!
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ...(ادامه)
تقاضا بر عرضه در شرايط كنوني فزوني پيدا كرده است و فعالان اين بخش از دولت مي‌خواهند كه تصميم‌هاي منصفانه‌تري براي اقتصادي كردن توليدات فرآورده‌هاي لبني اتخاذ ... لبنيات سياسي !!
تقاضا بر عرضه در شرايط كنوني فزوني پيدا كرده است و فعالان اين بخش از دولت مي‌خواهند كه تصميم‌هاي منصفانه‌تري براي اقتصادي كردن توليدات فرآورده‌هاي لبني اتخاذ ...(ادامه)
سهميه بندى بنزين و کاهش گردشگران به گيلان
(ادامه)
ايجاد رشته كشاورزي هسته‌اي در گرگان
(ادامه)
افتتاح 54 واحد صنعتي در هفته صنعت و معدن
(ادامه)
تجلیل از واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران
واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.(ادامه)
تعطيلی ۱۷‬ كارخانه چايسازي در املش
بدنبال اعلام ضرب‌العجل شوراي اقتصاد كشور به كارخانجات چايسازي، مبني بر تسويه حساب بدهيها ، ‪ ۱۷‬كارخانه چايسازي شهرستان املش تعطيل شد. براساس اين ضرب‌العجل ، كارخانجات چايسازي كه بدهيهاي سال‌هاي ‪ ۸۴‬و ‪۸۵‬ خود را تسويه نكرده‌اند بايد تا پايان خرداد ماه سال جاري نسبت به اين امر اقدام مي‌كردند در غير اين صورت بعد از اين تاريخ تعطيل خواهند شد. تعدادي از صاحبان كارخانجات چاي تعطيل شده در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام آمادگي كردند كه حاضرند چاي توليدي موجود در انبار خود را با برآورد كارشناسي بابت بدهي سال گذشته به سازمان تعاون روستايي تحويل دهند. مسوول تعاون روستايي شهرستان املش نيز با تاييد اين مطلب گفت: برغم همه مذاكراتي كه با مسوولان استان براي جلوگيري از تعطيلي اين تعداد كارخانجات انجام شد، نتيجه‌اي تاكنون حاصل نشده است. " عليرضا صفري " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در املش افزود: با توجه به شناختي كه از كارخانجات چايسازي شهرستان داريم كه تمايل دارند بدهي خود را به هر طريقي پرداخت كنند اما شوراي اقتصاد خواستار پرداخت بدهي به صورت نقدي است. وي اظهارداشت: بااين تصميم شوراي اقتصاد از ‪ ۳۰‬كارخانه چايسازي شهرستان املش ‪ ۱۷‬كارخانه به دليل عدم تسويه حساب تعطيل شده‌اند. مسوول روابط عمومي سازمان تعاون روستايي گيلان نيز در اين‌باره گفت: كارخانجات چايسازي براساس تصميم شوراي اقتصاد موظف به تسويه حساب بدهيهاي سال‌هاي ‪ ۸۴‬و ‪ ۸۵‬خود بودند. "فرهاد دواچي" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مهلت روز پنج شنبه هفته گذشته به پايان رسيده و ناظرين چاي اين سازمان قاعدتا از اول تيرماه از اين كارخانجاتي كه تسوبه حساب نكرده‌اند، خارج شده لذا اين كارخانه‌ها تعطيل مي‌شوند. وي در خصوص آمار دقيق كارخانجات تعطيل شده گفت : هنوز آمار قطعي اين كارخانجات گزارش نشده است. شهرستان املش با بيش از ‪ ۶۰‬هزار نفر جمعيت داراي پنج هزار هكتار باغ چاي و هفت هزار و ‪ ۲۳۰‬نفر چايكار در شرق استان گيلان واقع شده است.(ادامه)
تاسف شفقت از موضعگیری نسبت به دولت
(ادامه)
از فردا کلیه مجتمع هاي رفاهی دولتي مردمی میشود
طرح ساماندهي مجتمع‌هاي رفاهي دستگاه‌هاي دولتي در استان مازندران با حضور معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شد و بر اساس آن از دوم تير ماه سال جاري كليه‌ مجتمع‌هاي اقامتي و تفريحي دولتي در سواحل درياي خزر در اختيار سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري قرار مي‌گيرد. (ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
استاندار: كشاورزي در مازندران درآمدزا نيست
استاندار مازندران تغيير كشت،نبود الگو كشت،گران بودن نهاده‌هاي كشاورزي و سنتي بودن كشاورزي رااز عوامل به صرفه نبودن و درآمد پايين فعاليت‌هاي كشاورزي در استان عنوان كرد. (ادامه)
مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است، از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.(ادامه)
دكتر محمد رضا جمالى بيدارگر قرن(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
مذاكرات نمايندگان روسيه با مقامات استان گيلان
رييس نمايندگي بازرگاني روسيه در ايران عصردوشنبه درنشستي با مسوولان اقتصاد و بازرگاني استان گيلان گفت: درحال حاضر در روسيه توجه بسيار به توسعه مناطق آزاد و تخصصي مي‌شود. (ادامه)
شكاف بين مسؤولين و اتاق بازرگاني مازندران، چرا؟ (يادداشت)
(ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
پاسخ صنايع كاغذ و چوب مازندران به يادداشت كيهان
به دنبال درج يادداشتي در تاريخ 1/2/86 در روزنامه كيهان تحت عنوان «رابطه نان و كاغذ» كه در آن به نقد سياست جديد واگذاري كاغذ يارانه اي به ارباب جرايد كشور پرداخته و به محدوديت صنعت كاغذ در اين باره اشاره كرده بود، روابط عمومي صنايع چوب و كاغذ مازندران جوابيه اي ارسال كرده است.(ادامه)
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است... اولين گزارش پيشرفت سند چشم‌انداز سال گذشته تدوين شد
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است...(ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.487 seconds.