.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم مراسم تجليل ،همراه با اعتراض خبرنگاران !
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم(ادامه)
افتخارات ديگر از دانش آموزان مازندراني
(ادامه)
گیلان قهرمان هاپکیدو کشور
(ادامه)
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
نوزدهمین سالگرد شهيد قناعت در آمل
(ادامه)
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر
(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)
برگزاری گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ، گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر برگزار شد .(ادامه)
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید  انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ... خبر شمال نیوز و اقدام انقلابی شهرداری ساری
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : در ادامه تعریض میادین و خیابانهای شهر ساری ،شهرداری ساری در یک اقدام عجیب ... اقدام غیر انقلابی "شهردار انقلابی" ساری!!
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : در ادامه تعریض میادین و خیابانهای شهر ساری ،شهرداری ساری در یک اقدام عجیب ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ... شهادت سردار بزرگ تخريب در دفاع مقدس
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ...(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ... آموزش و پرورش و بنیادشهیدمازندران قربانی شدند
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ...(ادامه)
4500 شهید کارگر در استان مازندران
(ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها (ادامه)
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس... مداحان، چگونه اسلام و حسین را شناخته اند؟
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس...(ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
جایگاه تالش شمالی بررسي مي شود
(ادامه)
تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدیر عزل شده !!
دکتر مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که صبح امروز در جلسه معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری سخن می گفت ،از مدیر آموزش و پرورش معزول به عنوان ...(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ... تجلیل رئیس جمهور از شهید محمود احمدی نژاد
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.56 seconds.