.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخي از مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان هم از موضوع بركناري پاك سرشت اظهار بي اطلاعي كرده است .گفته ميشود  .... يكي از معاونان وي که به تازگی از سازمان بنیاد شهید مامور در این سازمان شده بود به سمت سرپرست بازرگاني استان گيلان منصوب گرديده است. عزل شبانه رئيس سازمان بازرگاني گيلان !
برخي از مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان هم از موضوع بركناري پاك سرشت اظهار بي اطلاعي كرده است .گفته ميشود .... يكي از معاونان وي که به تازگی از سازمان بنیاد شهید مامور در این سازمان شده بود به سمت سرپرست بازرگاني استان گيلان منصوب گرديده است.(ادامه)
هشدار دادستان ویژه روحانیت درباره ادعاهای دروغ ارتباط با امام زمان
حجت‌الاسلام محمد سلیمی روز پنجشنبه در گردهمایی یكروزه روحانیت سراسر مازندران تحت عنوان «مشعلداران هدایت» افزود: متاسفانه برخی از افراد با ادعاهای دروغین ارتباط با امام زمان (عج) و یا حضرت فاطمه زهرا (س) می‌خواهند با این خرافات و انحرافات، اهداف مقدس دین اسلام را خدشه دار كنند...(ادامه)
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست. چرا کسی نپرسید چگونه خدا خرمشهر را آزاد کرد !
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست.(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
اهالی میانکاله که از دیدن نخستین مقام اجرایی کشور در روستایشان متعجب شده بودند با شعار "صلی علی محمد بوی رجایی آمد " از احمدی نژاد به گرمی استقبال کردند... بازدید سرزده احمدی نژاد از روستای میان کاله
اهالی میانکاله که از دیدن نخستین مقام اجرایی کشور در روستایشان متعجب شده بودند با شعار "صلی علی محمد بوی رجایی آمد " از احمدی نژاد به گرمی استقبال کردند...(ادامه)
 بار دیگر نسیم مهرورزی دولت نهم بر آسمان گلستان سبز وزیدن گرفت و بارقه های امید در این بخش از سرزمین ایران زمین به یمن حضور دوباره رئیس جمهور محبوب و مردمی جلوه گر شد،تا مردم همیشه نجیب گلستان به برکت میزبانی فرزند شجاع و مردمی ... پيام نماینده ولی فقیه و استاندار بمناسبت سفر رئیس جمهور به استان گلستان
بار دیگر نسیم مهرورزی دولت نهم بر آسمان گلستان سبز وزیدن گرفت و بارقه های امید در این بخش از سرزمین ایران زمین به یمن حضور دوباره رئیس جمهور محبوب و مردمی جلوه گر شد،تا مردم همیشه نجیب گلستان به برکت میزبانی فرزند شجاع و مردمی ...(ادامه)
رضا مياندره نگاهی به مطلب یا خلیج عربی یا ترکمن صحرا (يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد... سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد...(ادامه)
اظهارات وزیر ارتباطات در مورد کاهش سرعت اینترنت
(ادامه)
وزیر ارتباطات در ساری:مزایده اپراتور سوم تلفن همراه
(ادامه)
معرفي شهرداری رودسر بعنوان دستگاه نمونه گیلان
(ادامه)
پرده برداری از تندیس شهید مطهری در ساری
(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
بيست يكمين سالگرد سردار شهيد طوسي برگزار شد
(ادامه)
پیام تشکر مقام معظم رهبری از ملت ایران
(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
حمايت جمعي از فضلاي قم از لاريجاني
(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ... آخرین جملات آیت الله توسلی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ...(ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
دکتر محمد میر شکرایی محرم دوباره از راه رسید ... (يادداشت)
دکتر محمد میر شکرایی(ادامه)
تشییع پیکر آیت الله طاهری در گرگان
(ادامه)
خاکسار دبیرکل آبادگران جوان گيلان منصوب شد
(ادامه)
جايگاه نامناسب مازندران در برنامه چهارم
(ادامه)
برد صبا باتری مقابل پگاه گیلان
(ادامه)
يادواره 800 شهید ادارات مازندران با سخنرانی نقویان
(ادامه)
راه اندازی سایت کنکره سرداران شهید گیلان
(ادامه)
حضور نیروهای جوان ، مؤمن ، مستعد و متخصص در عرصه های مختلف علمی ، فناوری ، هسته ای ، کشاورزی ، بازرگانی و ... ضمن حاکم نمودن فضای امید و نشاط بر میهن عزیزمان ، حرکت سازندگی و پیشرفت را شتاب ... پیام استاندار مازندران به مناسبت روز دانشجو
حضور نیروهای جوان ، مؤمن ، مستعد و متخصص در عرصه های مختلف علمی ، فناوری ، هسته ای ، کشاورزی ، بازرگانی و ... ضمن حاکم نمودن فضای امید و نشاط بر میهن عزیزمان ، حرکت سازندگی و پیشرفت را شتاب ...(ادامه)
مازیران ساري میزبان مس سرچشمه کرمان
(ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.582 seconds.