.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان مخالف: کردان باید برود/کردان: انقلاب مظلوم کشی بسیار دیده
کردان: انقلاب اسلامی از این مظلوم کشی ها بسیار دیده است. علی مطهری: استیضاح سیاسی نیست بلکه از سر درد است. آیا در این مسائل حتما باید با ورود رهبری و مجلس موضوع حل شود و دولت نمی تواند بدون ملاحظه دوست و رفیق ماجرا را حل و فصل کند؟!(ادامه)
نامه بی‌سابقه نماینده شهرضا خطاب به معاون احمدی‌نژاد
(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
باشگاه نساجی مازندران از تعلیق خارج شد
(ادامه)
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ... رنجنامه ای برای مقام معظم رهبری
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ...(ادامه)
من و شهيد طوسي در عمليات فاو و در حادثه رانندگي زخمي شده بوديم من از ناحيه پا و طوسي از ناحيه دست، با همان حالت من داخل ويلچر به ‌همراه ايشان به زيارت رفتيم كه آقايي به ‌سمت شهيد طوسي آمد و رفتند و برگشتند بعد ايشان گفتند خانم بيا برويم جايي تا بهتر زيارت كنيم، رفتيم به سمت ضريح امام رضا (ع) ديدم آنجا طوسي به من مي‌گويد برايم دعا كن تا شهيد شوم چون تا تو از خدا نخواهي خدا به ‌من اين مقام را ارزاني نمي‌كند... روایت همسر شهید طوسی از رشادتها ...
من و شهيد طوسي در عمليات فاو و در حادثه رانندگي زخمي شده بوديم من از ناحيه پا و طوسي از ناحيه دست، با همان حالت من داخل ويلچر به ‌همراه ايشان به زيارت رفتيم كه آقايي به ‌سمت شهيد طوسي آمد و رفتند و برگشتند بعد ايشان گفتند خانم بيا برويم جايي تا بهتر زيارت كنيم، رفتيم به سمت ضريح امام رضا (ع) ديدم آنجا طوسي به من مي‌گويد برايم دعا كن تا شهيد شوم چون تا تو از خدا نخواهي خدا به ‌من اين مقام را ارزاني نمي‌كند...(ادامه)
افتتاح 3 پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در آمل
(ادامه)
برگزاری نوزدهمین سالگرد شهید دوامی در ساری
(ادامه)
آمل دومین شهر قدیمی ايران
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
کمبود منابع مالی باعث تعطیلی مسابقات جام شهید ناطق نوری
(ادامه)
فرزند شهید مطهری:اندیشه های مطهری باید تحلیل شود
(ادامه)
لاریجانی:نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم
(ادامه)
حبیب اله بهرامی روز بی روزی ! به بهانه ی 17 مرداد ؛ روز خبرنگار(ديدگاه)
حبیب اله بهرامی (ادامه)
متن دفاعیه مقیمی از کردان وزیر پیشنهادی کشور
(ادامه)
احمدي نژاد ،سخنران یادواره 327 شهید بلده نور
(ادامه)
راه و رسم استان شدن اين نيست !!
(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
سفر دوره اي استاندار مازندران آغاز شد
(ادامه)
آغاز به کار پروژه 5/2 ميليارد دلاري گردشگری در منطقه نور
(ادامه)
به روايت تاريخ/استاندار گیلان ترور شد
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ... سالگرد شهید ناطق نوری با سخنراني لاریجانی در نور
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ...(ادامه)
چمران ؛ مرد علم ، جهاد و شهادت
(ادامه)
حسین سخنور اگر رجایی بود ... گفتگو با همسر شهید رجایی
حسین سخنور(ادامه)
نحوه پیش فروش بلیت بازی استقلال - پگاه
(ادامه)
گردهمايي هم دبستانی ها پس از 33 سال
(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
پاسخ حزب اعتماد ملی گلستان به بیانیه سید محسن طاهری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.616 seconds.