.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه های امروز 3 مرداد ماه در مازندران
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه 3مرداد
(ادامه)
کاهش دما وابرناکی آسمان مازندران
هواشناسی مازندران از کاهش دما وابرناکی آسمان امروز استان تا اواسط هفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در همین رهگذر گفته می شود بزودی تغییراتی در دیگر رده های مدیریتی استانداری گلستان صورت خواهد گرفت.
سرپرست فرمانداری گنبد منصوب شد
شمال نیوز: در همین رهگذر گفته می شود بزودی تغییراتی در دیگر رده های مدیریتی استانداری گلستان صورت خواهد گرفت. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از انتقال بهادر مولایی وزن بردار مازنی تیم ملی به بیمارستان اختر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران خبرداد. بهادر مولایی به تهران منتقل شد
شمال نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از انتقال بهادر مولایی وزن بردار مازنی تیم ملی به بیمارستان اختر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران خبرداد.(ادامه)
عیادت وزیر بهداشت از مجروحان جاده چالوس
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش علوم پزشکی عصر شنبه از مجروحان اتوبوس حادثه دیده جاده کرج - چالوس در بیمارستان شهید مدنی کرج عیادت کرد. (ادامه)
جشن فوتبال ایران برگزار شد/ برترین‌های فوتبال ایران در یک نگاه
در مراسمی با حضورپررنگ غیرفوتبالی ها، برترین‌های فوتبال ایران در فصل پانزدهم معرفی شدند. مهدی طارمی در این مراسم با دریافت سه جایزه شبی به‌یادماندنی داشت.(ادامه)
عدد ۶ باعث درگیری بازیکن مازنی استقلال شد
امید ابراهیمی، هافبک تیم فوتبال استقلال هنگام ورود به سالن برگزاری مراسم به‌دلیل اینکه یکی از حاضران در هنگام گرفتن عکس یادگاری با او عدد شش را نشان داد از کوره در رفت و با آن شخص درگیری لفظی پیدا کرد. (ادامه)
فراموشی کامل پرداخت 30 درصد یارانه بخش تولید
(ادامه)
واکنش کیهان به اظهارات وزیر بهداشت
كيهان با سو تيتر "اهانت مديران اشرافى به ولى نعمت هاى خود" از سخنان اخير وزير بهداشت بشدت انتقاد كرد.كيهان همچنين درباره دكتر قاضى زاده هاشمى نوشته است: رفتارهای دیگری از جمله عیادت سران فتنه، پیگیری پرونده‌های پزشکی افراد مسئله‌دار و بعضاً مصاحبه‌هایی از جنس مصاحبه کنونی را در همین راستا می‌توان ارزیابی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم. اعلام سه روز عزای عمومی در عباس آباد
شمال نیوز: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم.(ادامه)
شمال نیوز: موضوع سقف سنی استخدام در مناصب و خدمات دولتی مورد سوال مردم است. سازمانها و وزارتخانه ها در این باره رویه یکسانی ندارند.

سقف سنی استخدام در دولت چند سال است؟ / رویه های مختلف استخدامی در سازمان ها
شمال نیوز: موضوع سقف سنی استخدام در مناصب و خدمات دولتی مورد سوال مردم است. سازمانها و وزارتخانه ها در این باره رویه یکسانی ندارند. (ادامه)
چگونه بدن را در گرما خنک نگه داریم؟
شمال نیوز: با بالا رفتن دمای هوا و تشدید گرما ضرورت دارد از راهکارهای کمکی برای کاهش دمای بدن بهره ببریم. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان از بررسی پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پیش از موعد مقرر قانونی در این شورا خبر داد.

اطلاع‌رسانی خوبی در رابطه با رد صلاحیت سید حسن و هاشمی نشد/توضیحاتی در باره گمانه های رد صلاحیت احمدی نژاد، اختلاف آیت الله جنتی و...(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان از بررسی پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پیش از موعد مقرر قانونی در این شورا خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس سازمان حج و زیارت، مدیرکل تدارکات و پشتیبانی این سازمان منصوب شد.
یک مازندرانی مدیر پشتیبانی سازمان حج و زیارت کشور شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس سازمان حج و زیارت، مدیرکل تدارکات و پشتیبانی این سازمان منصوب شد. (ادامه)
عکس/ تقدیم استوارنامه سفیر جدید پاکستان به ظریف
«آصف درانی» سفیر جدید پاکستان در ایران روز شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.(ادامه)
پرونده قاتل ستایش به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد
پرونده قاتل ستایش دختربچه شش سال افغانستانی به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد.(ادامه)
3 ادویه ضد کلسترول
بر طبق یافته های مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، مطالعات اولیه ی انجام شده بر روی زنجبیل نتایج امیدوارکننده ای داشته اند که نشان می دهد زنجبیل موجب کاهش کلسترول و در نتیجه کاهش تشکیل پلاک در رگ های خونی می شود. این اثرات موجب کاهش آترواسکلروزیس، همان عامل ایجاد بیماری های قلبی و سکته می شود؛ اما برای اثبات این اثرات به مطالعات بیشتری نیاز است.(ادامه)
عکس/ خاص‌ترین رنگ Bmw i8 در ایران
رنگ مشکی و زرد Bmw i8 هیبریدی که گرانترین رنگ این خودرو نیز محسوب می‌شود.(ادامه)
عکس: گریم دهه ۶۰ ویشکا آسایش
ویشکا آسایش از گریم دیدنی خود در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2 » در اینستاگرامش عکسی منتشر کرد.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، شنبه ۲ تیر۱۳۹۵
(ادامه)
ام اس در کمین مازندرانی ها
بیش از 3 هزار نفر در مازندران به بیماری ام اس مبتلا هستند.(ادامه)
دیدار سه‌جانبه روحانی با پوتین و علی‌اف
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای شرکت در اجلاس سه جانبه باکو و همچنین دیدار با همتایان آذربایجانی و روسی خود ۱۸مرداد به آذربایجان سفر می‌کند.(ادامه)
شیوه‌نامه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران تدوین شد
دبیر هماهنگی و نظارت بر پنجره واحد سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی مازندران با تاکید بر ارتقا سلامت اداری در استان گفت: شیوه‌نامه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مازندران تدوین شد.(ادامه)
عکس:حیرت ملکه از دیدن تاج سلطنتی در موزه تهران
بازدید ملکه الیزابت و محمدرضا شاه از موزه جواهرات سلطنتی در تهران در سال 1339 شمسی؛ در 11 اسفند این سال ملکه انگلیس و همسرش به دعوت محمدرضا پهلوی به ایران آمدند. همزمان با ورود آنها به خاک ایران دانشجویان در تهران در اعتراض به این سفر تظاهرات کردند.(ادامه)
قیمت خودروهای وارداتی در بازار +جدول
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.(ادامه)
اتفاق نادر در آزمون سراسری
داوطلب آزمون سراسری سال ۹۵ مدعی است که دفترچه سوالات وی ناقص بوده و مشاور عالی سازمان سنجش از پیگیری مسئله و بررسی در کمیسیون موارد خاص پیش از اعلام نتایج آزمون خبر داد.(ادامه)
هشدار هواشناسی مازندران
ناپایداری جوی در مازندران مستقر و شنا ممنوع شده است.(ادامه)
 روز گذشته و خیلی زودتر از آنچه تصورش را داشتیم اتفاقی در یکی از مناطق رانکوه املش به نام گرک رود رخ داد که شاید تلنگر جدی باشد برای همه مسئولین و سایر نمایندگان درگیری فیزیکی با نماینده شمالی در حاشیه یک مراسم ختم!
روز گذشته و خیلی زودتر از آنچه تصورش را داشتیم اتفاقی در یکی از مناطق رانکوه املش به نام گرک رود رخ داد که شاید تلنگر جدی باشد برای همه مسئولین و سایر نمایندگان(ادامه)
نخستین تصاویر از واژگونی اتوبوس در چالوس
ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه بامداد امروز شنبه یک دستگاه اتوبوس در محور کرج - چالوس محدوده کندوان با تیر چراغ برق برخورد و واژگون شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.