.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس در موضوع زمین‌خواری، از تشکیل جلسات تعاملی با مقامات قضائی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد..... کشف 20 فقره زمین خواری در استان مازندران
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس در موضوع زمین‌خواری، از تشکیل جلسات تعاملی با مقامات قضائی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد.....(ادامه)
اجازه رد صلاحیت‌های جهت‌دار در انتخابات شورای شهر را نمی‎دهم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در حیطه وظیفه و تکلیف قانونی اجازه رد صلاحیت‌های جهت‌دار در انتخابات شورای شهر را نمی‎دهم.(ادامه)
عکس دیدنی از داوود رشیدی در دهه ۵۰
داوود رشیدی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.(ادامه)
عکس: وسیله حمل مسافر در دوره قاجار
کجاوه وسیله مخصوص حمل مسافر در دوره قاجار(ادامه)
کودک 4 ساله گم شده در جنگل‌های نکا پیدا شد
بخشدار مرکزی نکا گفت: بعد از گذشت بیش از 40 ساعت از مفقود شدن کودک چهار ساله در نکا با جست‌وجوی نیروی انتظامی، بسیج، مردم و امدادگران، این کودک عصر دیروز در جنگل‌های اوکرکا پیدا شد.(ادامه)
عکس: میهمانی بزرگان قاجار در اواخر دوره ناصری
(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی در 4 مرداد 95
قیمت انواع خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:(ادامه)
چرا نباید از خوردن بامیه غافل شوید؟!
بامیه یک گیاه بومی آفریقایی است و به دلیل خواص بسیار زیاد آن پژوهشگران توصیه می کنند که نباید در مصرف آن کوتاهی یا بی توجهی کرد.(ادامه)
ادامه خنکی هوا
آسمان امروز مازندران نیمه ابری تا ابری است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار  ،خطاب به فرماندار جدید مدیریت وی را مدیریت در زمان پسابرجام نامید و گفت: دست قرماندار جدید برای کارکردن بازتر است. برجام عامل تغییر آقای فرماندار !
شمال نیوز: استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ،خطاب به فرماندار جدید مدیریت وی را مدیریت در زمان پسابرجام نامید و گفت: دست قرماندار جدید برای کارکردن بازتر است.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون دریافت‌ها و فیشهای حقوقی غیر متعارف ارائه داد و گفت : باید بپذیرم همه همه به یک نوعی در این زمینه غفلت داشته‌ایم. پرونده شکایت دولت از برخی نمایندگان سابق در دادسرای روحانیت/ بازداشت ۴ نفر در پرونده بانک ملت/ 13 قاضی محکوم شدند(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون دریافت‌ها و فیشهای حقوقی غیر متعارف ارائه داد و گفت : باید بپذیرم همه همه به یک نوعی در این زمینه غفلت داشته‌ایم.(ادامه)
قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم؟
یارانه بگیرانی که به هر دلیل یارانه شان قطع شده است باید به سایتی که وزارت رفاه اعلام کرده مراجعه کنند. (ادامه)
شمال نیوز: حسین منفردی که یکی از نیروهای بدنه وزارت کشور است از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران به‌عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار منصوب شد. تغییر ۵ فرماندار و بخشدار در مازندران کلید خورد
شمال نیوز: حسین منفردی که یکی از نیروهای بدنه وزارت کشور است از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران به‌عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد .... طرح های دریا در سواحل مازندران و دهها سئوال بی پاسخ !
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد ....(ادامه)
 شمال نیوز: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از عباس‌آباد در استان مازندران به سمت کرج در حرکت بود، اعلام شد.




اسامی جان باختگان و مجروحان اتوبوس حادثه دیده در جاده چالوس
شمال نیوز: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از عباس‌آباد در استان مازندران به سمت کرج در حرکت بود، اعلام شد. (ادامه)
تخریب چشمه های باداب سورت ساری
(ادامه)
دریای مازندران تا 48 ساعت آینده مواج است
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: دریا همچنان تا 48 ساعت آینده مواج است.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم افتتاح این نمایشگاه عصر روز دوشنبه با حضوراستاندار ،مسئولین استانی وشهری ،صاحبان صنایع و صنوف ،کار آفرینان و اصحاب رسانه راس ساعت 17 برگزار می شود . نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ،آموزشهای فنی وحر فه ای افتتاح می شود
شمال نیوز: مراسم افتتاح این نمایشگاه عصر روز دوشنبه با حضوراستاندار ،مسئولین استانی وشهری ،صاحبان صنایع و صنوف ،کار آفرینان و اصحاب رسانه راس ساعت 17 برگزار می شود .(ادامه)
قیمت انواع خودرو دست دوم مدل ۲۰۱۵ +جدول
خودرو دست دوم کیا اپتیما 2015 به مبلغ 154 میلیون به فروش می رسد.(ادامه)
عکس: سربازان کودک ژاپنی در قدیم
آموزش نظامی به پسران در ژاپن ۱۹۱۶(ادامه)
علی دایی: دوست ندارم به استقلال ببازیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با استقلال گفت: امیدوارم با احترام به هم سال فوتبالی خوبی داشته باشیم.(ادامه)
واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده حادثه خیز بابل
یک دستگاه مینی بوس در جاده حادثه خیز بابل کیاکلا واژگون شد.(ادامه)
چرا هاشمی رفسنجانی درباره فیش‌های نجومی سکوت کرده است؟
با توجه به سوابق اشرافی‌گری هاشمی و خانواده‌اش، ورود رئیس دولت سازندگی به این مسئله سبب می‌شود تمامی اتهامات و قصورها، از سوی روحانی به سمت هاشمی و کارگزاران تغییر جهت بدهد.(ادامه)
سوء استفاده از نام سلطان + عکس
اسطوره فوتبال کشور، از سوء استفاده از نامش در یک آگهی تبلیغاتی در کلاردشت خبر داد.(ادامه)
احمدرضا احمدی بستری شد
احمدرضا احمدی که روز شنبه (دوم مردادماه) برای چک آپ به بیمارستان مراجعه کرده بود به تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
مهدی طارمی مورد تمجید همسر هادی نوروزی قرار گرفت+اینستاپست
مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم فصل را به خانواده هادی نوروزی تقدیم کرد و مورد تمجید خانواده آن مرحوم قرار گرفت.(ادامه)
ماندگاری هوای نسبتاً خنک تا پایان هفته در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران گفت: تا روزهای پایانی هفته جاری کماکان استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی را در استان داریم که با عبور امواج تراز میانی همراه است.(ادامه)
رامسر مسیر جدید توریست های روسی
رامسرمسیراصلی توریستی آستاراخان روسیه است.(ادامه)
گزارش تصویری: چهره ها در شانزدهمین جشن سینمایی حافظ
شانزدهمین جشن سینمایی حافظ شامگاه شنبه در تالار وحدت برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.