.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اجازه توزیع برنج خارجی در مازندران را نمی‌دهیم
استاندار مازندران به کنترل بازار برنج در استان اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم برنج خارجی در استان توزیع شود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از این کمک پرستاران به خبرنگار شمال نیوز گفت : اعتراض ما به این است که نمی گذارند دوره عملی را در بیمارستان ها بگذرانیم و این یعنی پروسه آموزش ما ناتمام می ماند ..... تجمع اعتراض آمیز کمک پرستاران جوان مازندران
شمال نیوز : یکی از این کمک پرستاران به خبرنگار شمال نیوز گفت : اعتراض ما به این است که نمی گذارند دوره عملی را در بیمارستان ها بگذرانیم و این یعنی پروسه آموزش ما ناتمام می ماند .....(ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب در دوران نقاهت پس از ترور
(ادامه)
حاکمیت دینی و ولی فقیه عادل دستاورد اصلی نهضت معمار کبیر انقلاب بود
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن به اثرگذاری تریبون نماز جمعه واقف شده است، گفت: حاکمیت دینی و ولی فقیه عادل دستاورد اصلی نهضت معمار کبیر انقلاب بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : این‌روزها دوباره زمزمه واگذاری تکه‌ای دیگر از نساجی به بخش خصوصی اذهان عمومی را متشنج کرده‌ است و همه نگران از اینکه نکند نساجی شماره یک نیز گرفتار سرنوشت شوم برادران خود شود..... آخرین بازمانده نسل نساجی به کُما رفت
شمال نیوز : این‌روزها دوباره زمزمه واگذاری تکه‌ای دیگر از نساجی به بخش خصوصی اذهان عمومی را متشنج کرده‌ است و همه نگران از اینکه نکند نساجی شماره یک نیز گرفتار سرنوشت شوم برادران خود شود.....(ادامه)
نشست صمیمی آیت الله معلمی با مدیران رسانه های مازندران(خبر)
(ادامه)
عکس: عیادت علی اکبر دهخدا از دکتر مصدق
دکتر محمد مصدق و علی اکبر دهخدا(ادامه)
۵ دردی که هرگز نباید نادیده بگیرید
درد و ناراحتی غیرعادی نیستند؛ حقیقت غم‌انگیز زندگی این است که هر چقدر پیرتر می‌شویم، بیشتر در معرض درد و ناراحتی قرار می‌گیریم. با این حال، بعضی دردها نشانه یک مشکل جدی‌تر هستند و باید جدی گرفته شوند.(ادامه)
عکس: مظفر الدین شاه سوار بر سه چرخه
(ادامه)
افتتاح چندین پروژه بزرگ شهری در ساری
فرماندار ساری گفت: به‌زودی چندین پروژه بزرگ شهری در ساری افتتاح می‎شود که قابلیت گردشگری دارد.(ادامه)
عکس: لباس کاروان تیم ملی ایران در المپیک ۱۹۴۸ لندن
(ادامه)
پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر تایلند در ساری
تیم ملی ایران با نتیجه پرگل 7 بر یک ، تیم ملی تایلند را شکست داد.(ادامه)
عکس/ خنده منصوریان در آغوش آقای گل جهان
پیش از شروع دیدار امروز استقلال و نفت تهران سرمربی های دوتیم با هم دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران تصریح کرد: بیشتر درآمدهای دولت صرف پرداخت حقوق می‌شود و این در حالی است که قشر کارمند نیز نیازمند کمک جدی هستند..... اجازه توزیع برنج خارجی در مازندران را نمی‌دهیم
شمال نیوز : استاندار مازندران تصریح کرد: بیشتر درآمدهای دولت صرف پرداخت حقوق می‌شود و این در حالی است که قشر کارمند نیز نیازمند کمک جدی هستند.....(ادامه)
٨ خاصیت کمتر شناخته شده آب هویج
تابستان که می رسد هیچ چیز به اندازه آب میوه های خنک، گوارای وجود نمی شود. خیلی از ما صرفاً برای خنک شدن و یا در نهایت برای تقویت چشم ها آب هویج می خوریم. اما آیا می دانید که این نوشیدنی برای سلامت دهان مفید است و به تسکین اختلالات گوارشی کمک می کند؟(ادامه)
میدان توپخانه تهران ۶۴ سال قبل +عکس
عکسی از میدان توپخانه یا سپه قدیم (میدان امام خمینی(ره) فعلی) با مجسمه رضاشاه پهلوی در وسط میدان و تاکسی و اتومبیل های پارک شده در حاشیه آن در سال 1331 هجری شمسی؛(ادامه)
تصاویر: صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه ۵ مرداد
(ادامه)
قیمت انواع خودرو وارداتی در 5 مرداد 95
خودرو تویوتا یاریس هاچ‌بک 2015 در بازار 104میلیون تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
آسفالتی که فقط یک‌هفته روی پل درون‌شهری پل‌سفید سوادکوه دوام آورد
آسفالتی که فقط یک‌هفته روی پل درون‌شهری پل‌سفید سوادکوه دوام آورد.(ادامه)
احمدشاه قاجار و خواهرش +عکس
احمدشاه؛محمدحسن میرزا و خدیجه فرزندان محمدعلی شاه قاجار(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های امروز5 مرداد ماه در مازندران
(ادامه)
ماجرای برکناری شبکه بهداشت قائمشهر و توضیحات رئىس دانشگاه
دارد که در روستاها مطلب داشته باشد که ما خبر نداریم/ او محکوم به پرداخت دیه شد که در آن زمان دیه کامل را پرداخت کرد/ الان به عنوان کارمند سیستم کار می‎کند. (ادامه)
چرا حسین فریدون را بازداشت نمی‌کنند؟
رسایی گفت: در محافل خصوصی خواص به نقل از مقامات قضایی گفته می‌شود که بر اساس روال عادی پرونده، حسین فریدون نیز باید بازداشت شود، اما چرا اقدامی صورت نگرفته است؟(ادامه)
عکس/ تنها تماشاگران دیدار استقلال و نفت
در حاشیه دیدار استقلال و نفت تهران، هفت هشت بچه که ظاهراً مربوط به یک مدرسه فوتبال هستند در حال تماشای این بازی هستند و برخی از لیدرهای استقلال نیز در بین آنها حضور دارند.(ادامه)
کمربندی نکا بازگشایی شد
رئیس اداره راه و شهرسازی نکا از اتمام عملیات تعمیر و مرمت پل خشک آبندان این شهرستان خبر داد و گفت: با همت شبانه‌روزی راهداران کمربندی این شهرستان بازگشایی شد.(ادامه)
کاهش قیمت مرغ از فردا در مازندران
با توجه به افزایش قیمت مرغ در هفته‌های اخیر، از فردا شاهد کاهش قیمت مرغ در مازندران هستیم.(ادامه)
قربانی دیگر در منطقه ممنوعه دریا
جوان ۱۸ ساله در منطقه ممنوعه شیرلیدو رامسر غرق شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه همواره باید وقوع اتفاقی ناگوار زمینه ساز تغییر شرایط نابسامان برخب باشد اما امید آن میرود تا این تلنگر چشم ما را بر روی جان فشانی های این سربازان نظام باز تر کند..... حفاظت از حافظان محیط زیست وظیفه کیست؟
شمال نیوز : اگرچه همواره باید وقوع اتفاقی ناگوار زمینه ساز تغییر شرایط نابسامان برخب باشد اما امید آن میرود تا این تلنگر چشم ما را بر روی جان فشانی های این سربازان نظام باز تر کند.....(ادامه)
مادر شهید صیاد شیرازی درگذشت
یک منبع آگاه، از درگذشت مادر شهید " صیاد شیرازی " خبر داد.(ادامه)
شورای فنی وزنه‌برداری پاسخگوی حذف نام بهادر مولایی باشد
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه بهادر مولایی قهرمان ورزنه‌برداری کشورمان برای طی مراحل درمانی به تهران منتقل شد، گفت: شورای عالی و فنی وزنه‌برداری پاسخگوی حذف نام بهادر از لیست افراد اعزامی به المپیک باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.