.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعلام تعرفه جدید اینترنت موبایل
تعرفه استفاده از 3G که قرار بود برای اپراتورهای اول و دوم موبایل هم مانند اپراتور سوم رقمی مابین نیم تا یک ریال باشد در نهایت پس از چند هفته بررسی 2.5 ریال اعلام شد.(ادامه)
خبر خوش دولت براي بازنشسته‌هاي عيالوار
(ادامه)
«بابک زنجانی ۲» بدهی‌هایش را نمی‌دهد
«ح.ب.د» با پیگیری شرکت نفتی جی که 330 میلیارد تومان از او طلب دارد به زندان افتاده است.(ادامه)
پاسخ هاشمی رفسنجانی به احمد خاتمی
اکنون که اتفاق جدیدی روی داده باید تا اسفندماه صبر کنیم تا ببینیم تصمیمات چگونه است. اگر آیت‌الله حس کنند حضورشان در مجلس خبرگان به عنوان رئیس لازم است، قطعاً کاندیدا خواهند شد و اگر دیدند لازم نیست و صلاح دانستند خبرگان با شرایط دیگری اداره شود کاندیدا نخواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت : تنها مصوبه دولت کافی نیست و مجلس باید صحه بگذارد و شورای نگهبان هم تایید کند و کسانی که دنبال این قضایا هستند دنبال ایجاد تفرقه هستند، چون با اسم عوض کردن مشکل سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال حل نمی شود و... آقای استاندار ؛ نمک به زخم مردم نپاشید !
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت : تنها مصوبه دولت کافی نیست و مجلس باید صحه بگذارد و شورای نگهبان هم تایید کند و کسانی که دنبال این قضایا هستند دنبال ایجاد تفرقه هستند، چون با اسم عوض کردن مشکل سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال حل نمی شود و...(ادامه)
شمال نيوز: وزیر پیشنهادی علوم روز گذشته رایزنی های خود را برای تصدی این پست در مجلس آغاز کرد, اما واکنش های نمایندگان سرنوشت اعتماد به او را نامعلوم می کند. مخالفان وزیر علوم چه می گویند؟
شمال نيوز: وزیر پیشنهادی علوم روز گذشته رایزنی های خود را برای تصدی این پست در مجلس آغاز کرد, اما واکنش های نمایندگان سرنوشت اعتماد به او را نامعلوم می کند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه +تصاویر
(ادامه)
سم زدایی کنید تا سالم بمانید
در تغییر هر فصل یا تغییر عادات غذایی، سم زدایی کنید تا بدنی سالم داشته باشید و بیمار نشوید.(ادامه)
میوه ای که جایگزین دارو می شود!
مطالهات جدید دانشمندان نشان می دهند موز خواص فراوانی دارد و می تواند جایگزین داروهای شیمیایی شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : فردی که روز گذشته همیار محیط زیست آملی را هدف شلیک گلوله ساچمه ای قرارداده بود ، شناسایی و دستگیر شده است. عامل تیراندازی به همیارمحیط زیست آملی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : فردی که روز گذشته همیار محیط زیست آملی را هدف شلیک گلوله ساچمه ای قرارداده بود ، شناسایی و دستگیر شده است.(ادامه)
عکس/ عموپورنگ در کنار دختر کارگر
داریوش فرضیایی، مجری تلویزیون که بچه ها او را با نام «عموپورنگ» می شناسند مطلبی درباره کودکان کار در اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
نرخ دیه در محرم و صفر/ الحاقیه بیمه شخص ثالث تهیه کنید
بیمه مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم الحرام و اعلام ۲۰۰ میلیون تومانی نرخ دیه در ماههای حرام از شهروندان خواست الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث را تهیه کنند تا از پوشش کامل برخوردار شود.(ادامه)
یک فعال رسانه ای مازندران داغدار شد
(ادامه)
شمال نيوز: مدير كل ارتباطات وفناوری اطلاعات مازندران با اشاره به میانگین ضریب نفوذ 50 درصدی اینترنت در کشور اظهار داشت: مازندران باضریب 85 درصدی رتبه اول کشور را داراست.
مازندرانی‌ ها اینترنت‌بازترین مردم ایران اند
شمال نيوز: مدير كل ارتباطات وفناوری اطلاعات مازندران با اشاره به میانگین ضریب نفوذ 50 درصدی اینترنت در کشور اظهار داشت: مازندران باضریب 85 درصدی رتبه اول کشور را داراست. (ادامه)
تعرفه جدید اینترنت موبایل اعلام شد
(ادامه)
دانشگاه آزاد یک مدل بومی کارآمد درگسترش آموزش عالی کشور
(ادامه)
کاهش ارزش مطالبات پیمانکاران جبران شود
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
زن ایرانی‌ سفیر آمریکا در سوئد شد/عکس
(ادامه)
تشييع پيکر 2 شهيد گمنام در ساري
(ادامه)
قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار
قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است. (ادامه)
حاشیه مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی
مراسم ختم آیت الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق(ع) با حاشیه های سیاسی همراه بود که می توان به روزهای کاری وزیر سابق اطلاعات، معاون اول احمدی نژاد و قهر عکاس های خبری اشاره کرد.(ادامه)
کاهش مجدد هزینه‌های درمان از 15 آبان
(ادامه)
اقدام جالب هیات مداح مشهور در ماه محرم
بعد از انتشار نظرات رهبری درباره شرایط برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم برخی هیات ها در صدد اجرای این منویات بر آمده اند.(ادامه)
چه زنانی در معرض سرطان سینه هستند؟
وجود سابقه سرطان سینه در فامیل مخصوصاً در مادر، خواهر و دختر، کم تحرکی و چاقی پس از سن یائسگی، مصرف چربی زیاد، افزایش سن و سابقه تابش اشعه زیاد به قفسه سینه از دلایل ابتلا به سرطان سینه است.(ادامه)
باهنر:اصولگرایی احمدی‌ نژاد را کشف نکردیم
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما هنوز کشف نکرده‌ایم که احمدی‌نژاد چه نوع اصولگرایی را قبول داشت.(ادامه)
بوکوحرام با زنان ربوده شده چه می‌کند؟
گزارشی منتشر شده از سازمان دیدبان حقوق بشر، حاکی‌ست که گروه تروریستی بوکو حرام، از زنان ربوده شده در فعالیت‌های مسلحانه خود یا برای کشتن دیگران استفاده می‌کنند، آنها را آزار داده یا به آنها تجاوز می‌کنند ؛ آنچه گزارش‌ها در مورد استفاده از آنها در حملات انتحاری را نیز تقویت می‌کند.(ادامه)
2تولیدی مازندران جزو برترین‌های کشورشدند
(ادامه)
راه‌اندازی 65 سایت نسل سوم تلفن همراه در مازندران
(ادامه)
عکس فرزندان سیدحسن خمینی، احمد و هادی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.