.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
"اجازه نمی‌دهیم چوب صادر شود"
(ادامه)
عزاداری در عصر قاجار /تصاویر
تعزیه خوانی از مهم‌ترین آئین‌های ایام محرم در دوره قاجار بود.شبکه خبر تصاویری از مراسم تعزیه خوانی و عزاداری برای سالار شهیدان در دوران قاجار را منتشر کرده است.(ادامه)
پيکر پدر شهيدان قائمي در رودسر تشييع شد
پيکر پدر شهيدان محمد و زين‌العابدين قائمي و پنج جانباز سرافراز دفاع مقدس با حضور مردم شهيدپرور و مسؤولان اين شهرستان تشييع شد.(ادامه)
تقویم جدید داعش آمد؛تقویم شمسی حرام شد!+عکس
(ادامه)
ثبت روزانه 75 پرونده نزاع در مازندران
(ادامه)
بهنوش بختیاری و فرزاد حسنی /عکس
(ادامه)
اپل آماده فروش آی فون به ایران
(ادامه)
ممنوعیت خمیرمرغ در سوسیس و کالباس
مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی: از مردم درخواست کرده‌ایم که از قصاب نخواهند ضایعات مرغ را جدا و قطع بندی کند. ما آزمایشاتی نیز داریم که اگر این فرآورده در صنایع خوراکی استفاده شود، شناسایی کنیم و این آزمایشات بصورت مستمر انجام می‌شود.(ادامه)
راه اندازی خط ریلی ایران ترکمنستان و قزاقستان
(ادامه)
چه کسی رئیس خبرگان می‌شود؟
(ادامه)
قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار
در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران؛ هر قطعه سکه تمام ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال، نیم سکه ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال ، ربع سکه ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیارهم ۹۵۲ هزار ریال قیمت گذاری شد.(ادامه)
همایش شیرخوارگان حسینی درمازندران
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با ششم محرم الحرام در شهرهای مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
علی پروین پای دیگ نذری /عکس
علی پروین به رسم سال های گذشته هیئت های عزاداری به راه انداخته است. علی پروین طی سالیان گذشته همزمان با ایام سوگواری محرم در پارکینگ منزل شخصی‌اش در لواسان هیات عزاداری برگزار می‌کند.(ادامه)
نشانه های نامرئی یک بیماری خاموش!
اولین نشانه از اینکه شما دچار استرس شده اید این است که به طور ناگهانی دچار ریزش مو شوید. گاهی اوقات ممکن است این ریزش مو عاملی مانند کثیفی سر داشته باشد اما اگر با تمیز کردن سر و یا عوض کردن شامپو همچنان این مشکل را داشتید حتما به یک روانشناس برای درمان استرس تان مراجعه کنید.(ادامه)
غذاخوری به سبک محمدموسوی/ عکس
ستاره های والیبال ایران از فوتبالیست ها حسابی جلو زده اند. آنها در صفحات اینستاگرام بسیار محبوب تر هستند و عکس هایشان با استقبال بیشتری مواجه می شود. مخصوصا سید محمدی موسوی که هیچ پیج رسمی ای ندارد اما چندین پیج هستند که عکس های دسته اول ازاو را منتشر می کنند. عکس هایی که به نظر می رسد با یک واسطه به دستشان آمده باشد. این آخرین عکس منتشرشده از ستاره تیم ملی والبیال است(ادامه)
عكس‌ متهم‌اسیدپاش،عكس يك كارشناس بود!
بعدازظهر چهارشنبه خبرگزاری مهر و تعدادی دیگر از رسانه‌های اصولگرايان از جمله باشگاه خبرنگاران صداوسیما، تصویری سیاه و سفید را به همراه توضیحات فرمانده ی ناجا با عنوان «تصویرنگاری متهم احتمالی اسید پاشی» منتشر کردند که عکس یک کارشناس استاندارد بود!(ادامه)
اجازه عربستان برای حضور زنان در ورزشگاه
فدراسیون فوتبال عربستان سعودی اعلام کرد که زنان اجازه دارند که برای تماشای دیدار تیم های الهلال و سیدنی استرالیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض حضور یابند.(ادامه)
کسری درآمد دولت درنیمه نخست امسال
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از کسری بودجه ۷ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش هدفمندسازی یارانه ها در ۶ ماه نخست امسال خبرداد.(ادامه)
نگاهی به کارنامه ریاست ده ساله ضرغامی
16 آبان ماه 93 دوره 10 ساله ریاست عزت الله ضرغامی بر صدا و سیما خاتمه می‌یابد و سکان مدیریت این رسانه دیداری - شنیداری به فرد دیگری سپرده میشود. ضرغامی تا چه حد موفق بوده است،(ادامه)
حادثه در پرواز بندرعباس - تهران
لاستیک یک فروند هواپیمای بویینگ شرکت هما که از تهران عازم بندرعباس بودهنگام فرود درباند فرودگاه بندرعباس ترکید .(ادامه)
سرپرست شهرداری نور معارفه شد
(ادامه)
حادثه در پرواز بندرعباس - تهران
(ادامه)
گردشگران خارجی با چادر /عکس
صبح امروز قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به مشهد مقدس وارد شد و آن‌ها قصد بازدید از حرم امام رضا(ع) و جاذبه‌های گردشگری و اماکن فرهنگی و تاریخی پایتخت معنوی ایران را دارند.(ادامه)
تمرینات سخت نظامی دختران کوبانی/عکس
(ادامه)
قطعی شدن رئیس جدید صداوسیما/سرافراز جانشین ضرغامی
سرافراز عضو شورای عالی فضای مجازی هم است. (ادامه)
(تصاویر) جلسه رای‌اعتماد وزیر پیشنهادی علوم
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم به او رای اعتماد نداد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
اعدام ۴۶ عراقی توسط داعش + عکس
جلادان گروه تروریستی داعش دهها شهروند عراقی و عشیره اهل تسنن البونمر را در مرکز منطقه هیت اعدام کردند. (ادامه)
عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی 8 آبان
(ادامه)
اوضاع هیات‌مدیره پرسپولیس پیچیده شد
در حالی که از مدتها پیش اختلافاتی بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بوجود آمده بود، روز چهارشنبه زوایای جدیدی از این اختلافات آشکار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.