.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
«بچه پولدار» به روایت یک «بچه پولدار»
یک «بچه پولدار» می‌گوید که ماهی حدوداً 30 - 40 میلیون تومان پول توجیبی می‌گیرد، هشت صبح می‌خوابد، چهار بعدازظهر بیدار می‌شود و هر روز با خودروی بی‌ام‌و خود «دور دور» می‌کند. (ادامه)
بازداشت فرمانده "انتحاری"های داعش
(ادامه)
در مصرف شیر و لبنیات میانه رو باشید
(ادامه)
با پایان یافتن ریاست قریب به ده سال و نیمه عزت الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما ، و در حالی که به عنوان یک مورد نادر گمانه زنی برای شناخت جانشین وی مدتها به طول انجامید،بالاخره جانشین وی مشخص شد.جانشینی که انتصاب او،حاوی پیام های مهمی است.

رئیس جدید رسانه ملی مشخص شد
با پایان یافتن ریاست قریب به ده سال و نیمه عزت الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما ، و در حالی که به عنوان یک مورد نادر گمانه زنی برای شناخت جانشین وی مدتها به طول انجامید،بالاخره جانشین وی مشخص شد.جانشینی که انتصاب او،حاوی پیام های مهمی است. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

اولین شب مراسم عزاداری امام حسین(ع)برگزار شد+تصاویر
شمال نیوز: مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. (ادامه)
تصمیم عجیب رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس برای انتخاب سرمربی
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قبل از برکناری علی دایی به دنبال حضور فردی برای سرمربیگری این تیم بود که تعجب همه را برانگیخته بود. (ادامه)
نگاهی به کربلا و تغییراتش از دیروز تا امروز(ديدگاه)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
بانک دی استخدام می کند
(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری در یک برنامه تلویزیونی به موضوعات آنچه در جلسه قبول قطعنامه گذشت و ارتباط شهید رجایی با خودش, آیت الله منتظری و ماجرای مهدی هاشمی پرداخت. هر کس با هاشمی رقابت کرد شکست خورد/ حرفی که شهید رجایی را رنگ به رنگ کرد/ منتظری زود باور بود/ سر پسرم کلاه گذاشتند(خبر)
شمال نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری در یک برنامه تلویزیونی به موضوعات آنچه در جلسه قبول قطعنامه گذشت و ارتباط شهید رجایی با خودش, آیت الله منتظری و ماجرای مهدی هاشمی پرداخت.(ادامه)
تصاویر/ حضور استاندار در شیرخوارگاه شکوفه ساری
مراسم حلیم پزی و عزاداری امام حسین(ع) در هیات متوسلین به حضرت زینب(س) بهزیستی مازندران با حضور استاندار مازندران و سخنرانی حجت الاسلام قاسمی امام جمعه موقت شهرستان ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: امیر سرتیپ محمدعلی کمانگری از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز 70% و عضو دوره های اول و دوم شورای اسلامی شهر گرگان روز جمعه 9 آبان ماه پس از سالها تحمل درد و سختی های ناشی از صدمات وارده در بیمارستانی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان و یاران شهید خود پیوست .

امیر سرتیپ کمانگری به خیل یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز: امیر سرتیپ محمدعلی کمانگری از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز 70% و عضو دوره های اول و دوم شورای اسلامی شهر گرگان روز جمعه 9 آبان ماه پس از سالها تحمل درد و سختی های ناشی از صدمات وارده در بیمارستانی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان و یاران شهید خود پیوست . (ادامه)
شکایت وزیر ورزش از آقای علی دایی
وزیر ورزش و جوانان از علی دایی، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس شکایت کرد. (ادامه)
عضو کمیسیون عمران مجلس با مثبت ارز‍یابی کردن افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت‌ های فرسوده، گفت: اعطای وام 50 میلیون تومانی به منظور نوسازی بافت های فرسوده تحریک بازار مسکن را به دنبال خواهد داشت واز سوی دیگر نشان ... ارائه تسهیلات به نوسازی بافت فرسوده اقدامی مثبت اما ناکافی است
عضو کمیسیون عمران مجلس با مثبت ارز‍یابی کردن افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت‌ های فرسوده، گفت: اعطای وام 50 میلیون تومانی به منظور نوسازی بافت های فرسوده تحریک بازار مسکن را به دنبال خواهد داشت واز سوی دیگر نشان ...(ادامه)
همایش باشکوه زینب کبری (س) بزرگترین حماسه تاریخ با حضور فردوس حاجیان در دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره ساری  برگزار شد . همایش زینب(س) در دانشگاه عاشقی ساری(خبر)
همایش باشکوه زینب کبری (س) بزرگترین حماسه تاریخ با حضور فردوس حاجیان در دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره ساری برگزار شد .(ادامه)
تصادف در محور لاریم به جویبار 4 کشته و مجروح برجای گذاشت‌
(ادامه)
اظهارات رضایی از انگیزه دشمنان ایران واسلام
ایران به این دلیل که دارای حرف نوبی است در دنیای مدرن امروز و از پیوند اسلام و سیاست و مردم در کنار همدیگر حرف می‌زند که این ایده بسیار جذاب است؛ یعنی دموکراسی و اسلام.(ادامه)
حادثه رانندگی برای دبیر فدراسیون ژیمناستیک درمحور هراز
(ادامه)
گلستان میزبان همایش «بسیج و رسانه»
(ادامه)
توصیه‌های آیت‌الله جوادی آملی به فرمانده ناجا
پلیس به دلیل سروکار روزانه با مجرمان باید صبار باشد. ما یک دشمن درونی و یک دشمن بیرونی داریم، با دشمن بیرونی می‌شود کنار آمد اما دشمن درونی هیچ وقت ما را رها نمی‌کند.(ادامه)
علم‎گردانی در آستان امامزادگان گلستان ممنوع است
(ادامه)
عکس/ هاشمی و احمدی‌نژاد در یک قاب
در حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام(ادامه)
عکس های جدید BMW منتشر شد/ رونمایی مدل های x6 و x5
بالاخره ب.ام.و نسخه های M از X۶ و X۵ را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو خودرو قرار است به زودی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش درآیند. (ادامه)
کمپين نجات مايلي کهن از زندان + متن نامه
تعدادي از بازيکنان ايران در جام جهاني 98، قهرمانان بازيهاي آسيايي و هنرمندان با امضاي نامه اي خواستار اتمام مناقشه علي دايي و محمد مايلي کهن شدند.(ادامه)
سرطان در کمین بازیگر مشهور! + عکس
بازیگر مشهور هالیوودی به دلیل سرطان مورد درمان قرار گرفت.(ادامه)
مرگ 236 مازندرانی با قرص برنج
شمال نیوز: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران گفت: 236 مازندرانی پارسال با مصرف قرص برنج جان باختند.(ادامه)
نامه صادق زیباکلام به پادشاه عربستان
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار / 10 آبان
شمال نیوز: بازار طلا و سکه روند نزولی شدیدی را تجربه کرد و قیمت سکه تمام در مقایسه با اواخر هفته گذشته، حدود 17 هزار تومان و اونس جهانی 56 دلار کاهش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ابوطالب شفقت بعنوان معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع منصوب شد. ابوطالب شفقت معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ابوطالب شفقت بعنوان معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع منصوب شد.(ادامه)
مرگ دو نفر براثر مسموميت با گاز در سوادکوه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.