.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
صاحب مقصودی آدم برفی های جوگیر!(يادداشت)
صاحب مقصودی(ادامه)
شمال نیوز : عیسی کاکویی در پاسخ به این سؤوال خبرنگار فارس که آیا دولت توانست مشی اعتدالی را در کشور پیاده کند، افزود: بنده این دولت را مانند سایر دولت‌ها در کشور می‎بینم، هر دولتی با التهاب و اشتهای در حوزه اجرا ورود پیدا کرد..... دولت برای رفع موانع باید از فضای سیاست زده فاصله بگیرد
شمال نیوز : عیسی کاکویی در پاسخ به این سؤوال خبرنگار فارس که آیا دولت توانست مشی اعتدالی را در کشور پیاده کند، افزود: بنده این دولت را مانند سایر دولت‌ها در کشور می‎بینم، هر دولتی با التهاب و اشتهای در حوزه اجرا ورود پیدا کرد.....(ادامه)
«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در نشستی در کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به سئوالات تاکید کرد: جامعه بین المللی در ارتباط با «برجام»، بدهکاری زیادی به ایران دارد.ایران تاثیری از تهدیدها نمی پذیرد و بخوبی در برابر احترام پاسخ می دهد اما در برابر تهدید پاسخ نمی دهیم.
ظریف: جامعه بین المللی در برجام، بدهکاری زیادی به ایران دارد/ایران برای تعامل با همه همسایه ها در منطقه خلیج فارس آماده است(خبر)
«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در نشستی در کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به سئوالات تاکید کرد: جامعه بین المللی در ارتباط با «برجام»، بدهکاری زیادی به ایران دارد.ایران تاثیری از تهدیدها نمی پذیرد و بخوبی در برابر احترام پاسخ می دهد اما در برابر تهدید پاسخ نمی دهیم. (ادامه)
شمال نیوز : امضا کنندگان ، این طومار را خطاب به ربیع فلاح جلودار نوشته و در آن از احد جادانی مدیرکل  ، عباس زارع معاون فرهنگی و فرجی رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در راستای برگزاری شایسته نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی استان مازندران قدردانی نمودند ..... تقدیر اهالی رسانه استان مازندران از برگزاری موفق نمایشگاه مطبوعات
شمال نیوز : امضا کنندگان ، این طومار را خطاب به ربیع فلاح جلودار نوشته و در آن از احد جادانی مدیرکل ، عباس زارع معاون فرهنگی و فرجی رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در راستای برگزاری شایسته نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی استان مازندران قدردانی نمودند .....(ادامه)
 با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد. رونمایی از کمربند ناجی غریق در مازندران+ تصاویر
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد.(ادامه)
مرخصی مهدی هاشمی باز هم تمدید شد
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد:مرخصی مهدی هاشمی دیروز به پایان رسید،اما فعلا تمدید شده است. (ادامه)
شمال نیوز : باقری افزود: برابر ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هرگاه وسیله نقلیه مطابق قانون به توقفگاه اعزام شود ترخیص آن منوط به پرداخت همه جریمه ها ، تسلیم مفاصا حساب ، ارائه اصل رسید خودرو یا دستورمقام قضایی و ارائه مدرک مثبته مالکیت ضروری است..... وسایل نقلیه توقیفی در ساعات غیر اداری هم ترخیص می شوند
شمال نیوز : باقری افزود: برابر ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هرگاه وسیله نقلیه مطابق قانون به توقفگاه اعزام شود ترخیص آن منوط به پرداخت همه جریمه ها ، تسلیم مفاصا حساب ، ارائه اصل رسید خودرو یا دستورمقام قضایی و ارائه مدرک مثبته مالکیت ضروری است.....(ادامه)
شمال نیوز : ملکی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود در این ایام میزبان ده شهید گمنام باشیم، گفت: سه شهیدی که قرار بود در سلمانشهر تشییع شوند، با توجه به آماده نبودن زمین، مورد موافقت قرار نگرفت..... هفت شهید گمنام، استان مازندران را عطرآگین می کند
شمال نیوز : ملکی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود در این ایام میزبان ده شهید گمنام باشیم، گفت: سه شهیدی که قرار بود در سلمانشهر تشییع شوند، با توجه به آماده نبودن زمین، مورد موافقت قرار نگرفت.....(ادامه)
نابودی سرطان مغز با تلفیق چندین دارو
(ادامه)
از هر جناحی هم به این مهمانی دعوت هستند و «نه» به میزبان در کار آنها نیست. مهمانی امشب هم یادآوری اخلاق است، هم اندوه، و شاید برخی از مهمانان هنوز جامه سیاه بر تن داشته باشند.


اصلاح طلب و اصولگرا بر سر سفره ناطق نوری می نشینند/ امشب؛ ضیافت ناطق نوری در لواسان(خبر)
از هر جناحی هم به این مهمانی دعوت هستند و «نه» به میزبان در کار آنها نیست. مهمانی امشب هم یادآوری اخلاق است، هم اندوه، و شاید برخی از مهمانان هنوز جامه سیاه بر تن داشته باشند. (ادامه)
کبد باكتری‌ها، سموم، آنتی‌ژن‌ها، هیستامین، هورمون‌ها و آفت‌كش‌هایی كه از طریق غذا وارد بدن می‌شوند را از جریان خون حذف می‌كند. در اینجا با مواد غذایی مفید برای کبد آشنا می‌شوید. حواستان به سوخت تنور کبدتان هست؟
کبد باكتری‌ها، سموم، آنتی‌ژن‌ها، هیستامین، هورمون‌ها و آفت‌كش‌هایی كه از طریق غذا وارد بدن می‌شوند را از جریان خون حذف می‌كند. در اینجا با مواد غذایی مفید برای کبد آشنا می‌شوید.(ادامه)
چگونه بدن را به طور طبیعی سم‌زدایی کنیم؟
روده بزرگ به طور متوسط در همه افراد محل انباشت مواد زائد است. تجمع این مواد زائد سمی می‌تواند باعث افزایش وزن و مانع جذب مواد مغذی شود. تجمع زباله‌های بدن در روده بزرگ بر باکتری‌های مفید روده نیز تاثیر منفی دارد.(ادامه)
معجزه‌ای که در حرم امام حسین (ع) رخ داد +عکس
(ادامه)
انتشار عکس کمتر دیده‌ شده از شمخانی
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی عکسی کمتر دیده شده از علی شمخانی به همراه جمعی از فرماندهان دفاع مقدس را منتشر کرد. تصویر انتشار عکس کمتر دیده‌ شده از شمخانی (ادامه)
رکورد بی نظیر استقلال در آسیا / استقلال به «110» رسید!
استقلال در میان تمام تیم های ایرانی از لحاظ بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا یکه تاز و رکورددار است.(ادامه)
عیدی ۵۰۰ میلیارد ریالی دولت به باغداران خسارت دیده مازندران
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض خسارات برف به باغداران استان تا شب عید واریز می شود.(ادامه)
عکس: لباس پرسپولیس در جام باشگاه ها
لباس اول و دوم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به شکل زیر می باشد.(ادامه)
عکس: اولین تمرین سرخپوشان در عمان
برانکو برای آماده سازی هرچه بیشتر تمرینات بدنسازی در عمان را برای سرخپوشان شروع کرده است.(ادامه)
زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری مجددا تمدید شد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام مجدد داوطلبان در آزمون سراسری 96 خبر داد و گفت:‌ داوطلبان از 15 تا 18 اسفند ماه 95 می‌توانند برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. (ادامه)
مقایسه آراء «آخوندی» در 3 دوره رای اعتماد
عباس آخوندی تاکنون سه بار در مقابل رای نمایندگان قرار گرفته است و هر بار توانسته موافقت آنها برای نشستن بر صندلی ریاست وزارتخانه راه و شهرسازی را کسب کند.(ادامه)
نقش خانواده در پیشگیری از انحرافات اجتماعی
پایبند نبودن به اصل حجاب به معنی نابود کردن جوانان که مهم ترین سرمایه یک کشور هستند می شود.(ادامه)
تعطیلی برخی مدارس گیلان
(ادامه)
در سال آينده ۱۲۴ پروژه در ساری احداث مي شود
(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی با اعلام اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی بنا به ضرورت شکل گرفت، خاطرنشان کرد: این جبهه فراحزبی است، باید چتری برای تفکر اصولگرایی و انقلابی باشیم، اگر خیل عظیم مردم زیر این چتر قرار نگیرند موفقیت حاصل نمی‎شود..... « جبهه مردمی نیروهای انقلاب » فرا حزبی است
شمال نیوز : قاسمی با اعلام اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی بنا به ضرورت شکل گرفت، خاطرنشان کرد: این جبهه فراحزبی است، باید چتری برای تفکر اصولگرایی و انقلابی باشیم، اگر خیل عظیم مردم زیر این چتر قرار نگیرند موفقیت حاصل نمی‎شود.....(ادامه)
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. بودجه 584 ميليارد تومانی شهرداری ساری تصويب شد
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.(ادامه)
خطر جدی محرومیت بیخ گوش پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هیچ توافقی با مانوئل ژوزه برای پرداخت شش میلیارد تومان نداشته است.(ادامه)
عکس: كاخ تابستانی ناصرالدین شاه قاجار
کاخ شهرستانک یا کاخ ناصرالدین شاهی شهرستانک، کاخی مربوط به دورهٔ قاجار در روستای شهرستانک در استان البرز است.(ادامه)
مرگ بر اثر سقوط آسانسور حمل بار
سقوط آسانسور حمل بار در یکی از شرکت های تولیدی در شهرستان جویبار منجر به مرگ یکی از کارگران این شرکت شد.(ادامه)
گوینده سابق خبر براثر سرطان درگذشت +عکس
ایران شاقول گوینده سابق خبر امروز اول اسفند ساعت ۴ صبح در آمریکا درگذشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.