.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری
هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات گاهی همراه با وزش باد گرم نسبتا شدید پیش بینی می شود....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد.... مبادا صنایع چوب و کاغذ مازندران به بلای نساجی ها دچار شود
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد....(ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: این متهم یکی از کارخانه داران بزرگ در استان بوده و به اتهام سوء استفاده میلیاردی ازبیت المال بازداشت شد..... جزئیاتی از دستگیری یکی از متهمان اقتصادی شمال کشور توسط سپاه
شمال نیوز : وی تصریح کرد: این متهم یکی از کارخانه داران بزرگ در استان بوده و به اتهام سوء استفاده میلیاردی ازبیت المال بازداشت شد.....(ادامه)
شمال نیوز : قاض زاده هاشمی افزود: برای رسیدن به اهداف طرح تحول سلامت باید منابع بیمه‌ها تجمیع شود، امروز اگر بخواهیم این طرح بدون نقص ادامه پیدا کند که یک ضرورت است، لازم است منابع ما تجمیع و مصارف با منابع ما هم‌تراز شود و در عین حال یکی از اولویت‌های دولت باشد..... مازندران در اعتبار سلامت ، سهم مناسبی ندارد!
شمال نیوز : قاض زاده هاشمی افزود: برای رسیدن به اهداف طرح تحول سلامت باید منابع بیمه‌ها تجمیع شود، امروز اگر بخواهیم این طرح بدون نقص ادامه پیدا کند که یک ضرورت است، لازم است منابع ما تجمیع و مصارف با منابع ما هم‌تراز شود و در عین حال یکی از اولویت‌های دولت باشد.....(ادامه)
شمال نیز : البته این افتتاح هم با افتتاح‌هایی که تاکنون دیده بودیم و در زمان برگزاری مراسم حضور داشته و گزارش تهیه کردیم متفاوت بود و بیشتر به یک بازدید شباهت جدی داشت..... خلف وعده وزیر بهداشت و چشم‌انتظاری مردم و مسؤولان!
شمال نیز : البته این افتتاح هم با افتتاح‌هایی که تاکنون دیده بودیم و در زمان برگزاری مراسم حضور داشته و گزارش تهیه کردیم متفاوت بود و بیشتر به یک بازدید شباهت جدی داشت.....(ادامه)
عکس/ شاهكار شركت سونی
ديگر هيچ صحنه‌ای فراموش نخواهد شد! سونی لنز كانتكتی طراحی كرده كه اگه روی چشم بگذارين، با یکبار چشمك يا پلك زدن محكم، عكس و با دوبار چشمك فيلم می‌گیرد.(ادامه)
مخالفت امام جمعه نوشهر با برگزاری مراسم ختم آیت الله هاشمی رفسنجاني
(ادامه)
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید. علی جنتی رییس ستاد انتخاباتی حزب «اعتدال و توسعه» شد
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید.(ادامه)
جزییات دیدار اعضای مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق نوری
(ادامه)
واکنش مشایی به اعلام کاندیداتوری بقایی
شمال نیوز: مشایی نسبت به اعلام کاندیداتوری بقایی واکنش نشان داد. (ادامه)
توکلی وزیر صتعت را تهدید کرد
توکلی گفت: اگر آقای نعمت زاده دست از این کارهایش بر ندارد دیدبان شفافیت و عدالت ناچار است به دادگاه مراجعه و به زور قانون، او را مجبور کند که دست از این حمایت نا به جا از متخلفین بر دارد. (ادامه)
پرسپولیس مقابل الهلال متوقف شد
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی که برابر الهلال عربستان پیش افتاده بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید. (ادامه)
دام طلایی دختران ماساژور برای مردجواهرفروش +عکس
دو دختر ماساژور که با تهیه فیلم سیاه از جواهرفروش سرشناس، قصد داشتند از او صد سکه طلا اخاذی کنند، در دام پلیس گرفتار شدند.(ادامه)
کشف 21 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
21 میلیارد و 219 میلیون ریال کالای قاچاق بهمن امسال در مازندران کشف شد...(ادامه)
تصاویر/ آتش سوزی خودرو در میدان هفتم تیر
عصر امروز سه شنبه یک دستگاه خودروی پراید که مالک آن زنی معلول ، بود به دلیل بازبودن دریچه فاضلاب شهری در خیابان کریمخان پس از انحرف دچار حریق شد.(ادامه)
یاد هادی نوروزی در آسیا زنده شد
هواداران پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر یاد و خاطره کاپیتان فقید خود را زنده نگه داشتند.(ادامه)
برخی ورزشکاران از منش پهلوانی فاصله گرفته اند
رئیس سازمان تربیت‌بدنی بسیج کشور گفت: برخی از ورزشکاران ما از منش پهلوانی فاصله گرفته‌اند و برای ما به‌عنوان یک کشور مسلمان و مدعی منش پهلوانی، زیبنده نیست.(ادامه)
هشدار پلیس فتا درباره تهدیدات امنیتی خانه های هوشمند
پلیس فتای مازندران درباره تهدیدات امنیتی خانه های هوشمند هشدار داد...(ادامه)
شمال نیوز :احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند..... قاتل گلستانی بعد از ۱۱ سال بخشیده شد
شمال نیوز :احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند.....(ادامه)
کاش در روزگاران پُرشتاب عمر، کمی شمالی باشیم... مثلاً در ایوان خانه‌مان بایستیم و هر بام یا شام، زُل بزنیم به راز خلقت... کمی شمالی باشیم(ديدگاه)
کاش در روزگاران پُرشتاب عمر، کمی شمالی باشیم... مثلاً در ایوان خانه‌مان بایستیم و هر بام یا شام، زُل بزنیم به راز خلقت...(ادامه)
دستور انتخاباتی وزیر کشور به ۴ فرماندار
وزیر کشور دستور شروع انتخابات اولین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه را صادر کرد.(ادامه)
کلیات لایحه بودجه سال ۹۶ تصویب شد
نمایندگان با ۱۱۱رای موافق، ۷۰رای مخالف و ۵ رای ممتنع کلیات لایحه بودجه را به تصویب رساندند(ادامه)
همسر رئیس جمهوری که معاون اول وی شد + تصاویر
(ادامه)
عیدی و سنوات سال 95 چگونه محاسبه می‌شود؟
یکی از مواردی که در ایام منتهی به نوروز برای افراد بسیار مهم می‌شود میزان پاداش و سنوات پرداختی به آن‌ها است که البته برخی از صاحبان کار در محاسبه و پرداخت اصول را رعایت نمی‌کنند. (ادامه)
واکنش سخنگوی سپاه به سخنان نابخردانه وزیرخارجه عربستان
(ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
میزان مصرف برق مازندران در زمستان ۸۰۰ مگاوات است
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، میزان مصرف برق استان را درحال حاضر ۸۰۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: این میزان در تابستان و در ساعات خاصی از روز به هزار و ۸۰۰ مگاوات رسیده بود. (ادامه)
عکس/ دعا کردن مردم برای سلامتی امام(ره)
عکس منتشر نشده‌ای از دعا کردن مردم برای سلامتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در بهمن ١٣٥٨در بیرون بیمارستان قلب شهید رجایى(رضایى ها) را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
خواص چای برای جلوگیری از بیماری‌ها!
در ادامه نتایجی که تحقیقات در مورد چگونگی مصرف چای برای این که بهترین تاثیر را در مقابله با بیماری ها داشته باشند را مطالعه می کنید(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.