.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه های استان سه شنبه سوم اسفند
(ادامه)
شمال نیوز : در سال‌های اخیر نه تنها گام موثری برداشته نشد بلکه هر سال بر تعداد این حرفه‌گران افزایش می‌یابد به گونه‌ای که برای جلوه دادن مصیبت معیشت خود نوزدان و کودکان دو ساله را بر کول خود و زیر پایشان می‌خوابانند تا دل شهروندان را به رحم آورند و پولی به جیب بزنند..... سرگردانی متولیان استان مازندران در ساماندهی متکدیان !
شمال نیوز : در سال‌های اخیر نه تنها گام موثری برداشته نشد بلکه هر سال بر تعداد این حرفه‌گران افزایش می‌یابد به گونه‌ای که برای جلوه دادن مصیبت معیشت خود نوزدان و کودکان دو ساله را بر کول خود و زیر پایشان می‌خوابانند تا دل شهروندان را به رحم آورند و پولی به جیب بزنند.....(ادامه)
15 ماده غذایی که تسکین دهنده انواع دردها هستند
التهاب و درد ناشی از آن ناشی از واکنش بافت های بدن نسبت به عفونت، آلودگی، جراحت و یا یک ماده محرک است. نشانه های التهاب از این قرارند: درد، تورم و قرمز شدن محل درد. گاهی اوقات عملکرد بافت و یا اندام ملتهب شده دچار اختلال می گردد و فرد دیگر به درستی قادر به حرکت نیست. برخی از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی همیشه با التهاب همراه هستند....(ادامه)
عکس: واکنش خانم بازیگر به درگذشت مجری قدیمی
واکنش باران کوثری به درگذشت خانم شاقول، مجری قدیمی اخبار صدا و سیما که سال ها بود در آمریکا زندگی میکردند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود...(ادامه)
حرکت بیشرمانه عربستان علیه ایران +جزئیات
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
امروز را باید برای استانداری ، روز انتصاب ها نامید چرا که استاندار دست به قلم شد و سه فرماندار و یک مدیرکل را در مجموعه خود منصوب کرد.

روز انتصاب ها در استانداری / ۳ فرماندار منصوب شدند
امروز را باید برای استانداری ، روز انتصاب ها نامید چرا که استاندار دست به قلم شد و سه فرماندار و یک مدیرکل را در مجموعه خود منصوب کرد. (ادامه)
مشاغل آنلاین مجوز صنفی می‌گیرند
وزیر کار با بیان اینکه در صدد ارائه مجوز صنفی به کسب و کارهای آنلاین هستیم گفت: در جهت ایجاد تشکل صنفی، این مشاغل باید دارای اتحادیه شوند. (ادامه)
گزارش کامل برنامه نود با پنالتی جنجالی!
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته نود بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر را مورد بررسی قرار داد و اشاره‌ای به پنالتی‌های ریسکی و جذاب در فوتبال ایران داشت.(ادامه)
پیش‌ نویس جدید فرمان مهاجرتی ترامپ
یک رسانه آمریکایی مدعی است بر اساس پیش‌ نویس جدید دستور مهاجرتی «دونالد ترامپ»، همان ۷ کشور پیشین از سفر به این کشور منع شده اند. (ادامه)
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به احتمال کاندیداتوری ابراهیم رئیسی
(ادامه)
مهمانی ناطق در لواسان به تعویق افتاد
مهمانی شام ناطق نوری برای جمعی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به تعویق افتاد. (ادامه)
تیپ حمید لولایی، پیش از انقلاب +عکس
حمید لولایی تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تصویری از بازی خود در پیش از انقلاب اختصاص داد.(ادامه)
عکس/ واکنش رحمتی در مقابل شوت سنگین
عکس العمل زیبای سید مهدی رحمتی مقابل ضربه ازاد احمد خلیل مهاجم سرشناس الاهلی امارات در نیمه اول، دروازه استقلال را نجات داد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
دیدار وزیر بهداشت با جانباز ۷۰ درصد مصطفی علمدار در ساری‌
وزیر بهداشت در بدو ورود به مازندران با جانباز دفاع مقدس، مصطفی علمدار دیدار کرد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران و استاندار سابق مازندران با اشاره به بیان خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای آیندگان، گفت: این عالم وارسته و فقید دلباخته امام راحل و انقلاب بوده است.
مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی در ساری برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران و استاندار سابق مازندران با اشاره به بیان خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای آیندگان، گفت: این عالم وارسته و فقید دلباخته امام راحل و انقلاب بوده است. (ادامه)
انهدام باند جعل و کلاهبرداری در مازندران
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام باند جعل و کلاهبرداری و کشف تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی خبر داد. (ادامه)
شکست استقلال مقابل الاهلی در لحظات پایانی
تیم فوتبال استقلال با حساب 2 بر یک برابر الاهلی تن به شکست داد. (ادامه)
عکس: آیت الله جنتی ۹۰ ساله شد
آيت الله احمد جنتی سوم اسفندماه سال ۱۳۰۵ در روستای لادان از بلوک ماربین، واقع در سه کیلومتری غرب اصفهان متولد شد.(ادامه)
تأیید رد اعاده دادرسی مهدی هاشمی
یک مقام قضایی گفت: درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی که در دست بررسی دیوان عالی کشور بود، پذیرفته نشده است...(ادامه)
آتش سوزی منزل سبب مرگ صاحبخانه در کلاردشت شد
آتش سوزی یک واحد مسکونی در کلاردشت سبب مرگ یک نفر شد.....(ادامه)
تبریک توئیتری محسن رضایی به استقلال‌خوزستان
محسن رضایی در پیامی توئیتری به استقلال‌خوزستان تبریک گفت.(ادامه)
ممنوعیت توزیع برنج خارجی در مازندران
با توجه به افزایش قیمت برنج در کشور، با توزیع برنج خارجی در مازندران برنج خارجی توزیع نمی‌شود. (ادامه)
 وی با اشاره به تعداد رأی اولی هایی که می توانند در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند و تعریفی که از رأی اولی ها می توان اراده کرد هم اظهار کرد: رأی اولی ها کسانی هستند که در 7 اسفند سال 94 سن قانونی نداشته و در 29 اردیبهشت سال آینده به 18سال تمام می‌رسند. 



200 میلیون تعرفه رأی چاپ شد/ وجود یک میلیون و 300 هزار رأی اولی/ پیش‌بینی‌ وزارت کشور برای انتخابات مرحله دوم
وی با اشاره به تعداد رأی اولی هایی که می توانند در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند و تعریفی که از رأی اولی ها می توان اراده کرد هم اظهار کرد: رأی اولی ها کسانی هستند که در 7 اسفند سال 94 سن قانونی نداشته و در 29 اردیبهشت سال آینده به 18سال تمام می‌رسند. (ادامه)
پشت‌پرده کاندیداتوری بقایی لو رفت!
طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - در حاشیه اعلام نامزدی حمیدرضا بقایی، معاون احمدی‌نژاد برای انتخابات 96، محمد طحانی این کاریکاتور را در روزنامه نوآوران منتشر کرد. (ادامه)
عکس/ رونمایی از پیراهن پرسپولیس و الهلال
در نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال نمایندگان دو باشگاه از پیراهن‌های تیم‌شان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا رونمایی کردند. این بازی ساعت 18:30 فردا در عمان برگزار می‌شود.(ادامه)
شهردار نوشهر استعفا کرد
فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر به دلیل مشکلات جسمی و ادامه درمان استعفا کرد...(ادامه)
مواد غذایی مفید برای کبد
کبد باکتری‌ها، سموم، آنتی‌ژن‌ها، هیستامین، هورمون‌ها و آفت‌کش‌هایی که از طریق غذا وارد بدن می‌شوند را از جریان خون حذف می‌کند. در اینجا با مواد غذایی مفید برای کبد آشنا می‌شوید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.617 seconds.