.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساماندهي پول هاي سرگردان در مازندران
استاندار مازندران گفت: پولهاي زيادي در مازندران سرگردان است كه نياز به ساماندهي دارد.(ادامه)
اصل 44 در گلستان عملياتي مي‌شود
معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري گلستان گفت: با تشكيل ستاد ويژه‌اي تهيه برنامه عملياتي اجراي اصل 44 در استان تهيه مي‌شود.(ادامه)
نخستين جلسه هم‌انديشي دستگاه‌هاي فرهنگي استان مازندران
(ادامه)
تمدیدمزايده شمار‌هاي رند تلفن همراه مازندران
مدير‌عامل مخابرات مازندران گفت: به دليل عدم استقبال مشتريان از خريد‌ شماره‌هاي رند تلفن همراه، زمان مزايده اين شماره‌ها 15 روز تمديد ‌شد. (ادامه)
بازگشت پرندگان مهاجر از تالاب‌ها‌ به سيبري
مدير‌كل حفاظت محيط زيست مازندران گفت: تاكنون 60 درصد از پرندگان مهاجري كه براي زمستان‌گذراني به تالاب‌ها، آببندان‌ها و شاليزارهاي استان كوچ كرده بودند به منطقه سيبري بازگشتند. (ادامه)
دستگيری نماينده رياست جمهوري در قائمشهر
يك كلاهبردار كه خود را نماينده رياست جمهوري معرفي مي‌كرد دستگیر شد. اين كلاهبردار با نام "ع - ع" اهل قائمشهر ‪ ۵۴‬ساله با مراجعه به منازل خانوارهاي روستايي، اقدام به جمع‌آوري نامه‌ها، فتوكپي سند منازل و ...(ادامه)
استاندار گيلان گفت: در حال حاضر 60درصد از سواحل درياي خزر آزاد است كه اين موضوع يكي از مزاياي استان گيلان نسبت به ساير مناطق شمالي است. 60درصد از سواحل درياي مازندران در گيلان آزاد شد
استاندار گيلان گفت: در حال حاضر 60درصد از سواحل درياي خزر آزاد است كه اين موضوع يكي از مزاياي استان گيلان نسبت به ساير مناطق شمالي است. (ادامه)
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است. پرونده الكترونيكی سلامت معطل اعتبار
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است.(ادامه)
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ... مظفری در دانشگاه آزاد اسلامی
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ...(ادامه)
انهدام باند بزرگ شركت‌هاي هرمي در گيلان
پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان گيلان چند تن از سرشاخه‌هاي اصلي يك شركت هرمي در اين استان را دستگير كرد.(ادامه)
طرح کنترل سلامت والدين شهدا در گلستان
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان گفت: طرح پايش (كنترل) سلامت والدين شهدا براي نخستين بار در گلستان آغاز شد. (ادامه)
انتقاد شوراي شهر از مديريت مالي شهرداري رشت
سخنگوي شوراي اسلامي شهر رشت از روند عملكرد مديريت مالي شهرداري رشت انتقاد كرد.(ادامه)
رئیس جدید پشت در اتاق آقای فرماندار !
فرماندار یکی از شهرستانهای استان مازندران از پذیرفتن مدیر یت جدید یکی از ادارات که از سوی مدیر کل آن اداره معرفی شده است ، خوداری می کند و مدیر فوق چند روزی است که ...(ادامه)
شمال نیوز :قرار بود روز پنجشنبه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی استان مازندران با حضور وزیر برگزار گردد که با وجود تمهید مقدمات، اعلام شد که بعلت سفر ریاست محترم جمهور به یکی از استانها ... وزیر نیامد خادم فعلا ماندگار شد !!
شمال نیوز :قرار بود روز پنجشنبه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی استان مازندران با حضور وزیر برگزار گردد که با وجود تمهید مقدمات، اعلام شد که بعلت سفر ریاست محترم جمهور به یکی از استانها ...(ادامه)
نخستين جلسه اتاق فكر فرمانداري نکاء
فرماندار نكا در نخستين جلسه اتاق فكر فرمانداري اين شهر گفت: اتاق فكر برآيند تصميم‌سازي عمومي در پيشبرد طرح‌هاي نوين توسعه‌اي است و توسعه به هيچ عنوان با دغدغه‌هاي گروهي و فردي جمع نمي‌شود. (ادامه)
مدير‌كل تعاون مازندران:رسيدگي به11هزار نامه مردمي به رئيس جمهور
شمال نیوز : مدير‌كل تعاون مازندران گفت: حدود 11 هزار نامه مردمي به رئيس جمهور رسيدگي شد. (ادامه)
معامله بيش از سه ميليون سهم در بورس ساری
مدير بورس منطقه‌اي مازندران اعلام كرد: در پنج روز معاملات اين هفته منتهي به چهارشنبه تالار بورس ساري، تعداد سه ميليون و ‪ ۲۷۲‬هزار و ‪۸۴۰‬ سهم به ارزش بيش از ‪ ۱۰‬ميليارد و ‪ ۷۵۶‬ميليون ريال داد و ستد شد. (ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت نسبت به استفاده ابزاري از زبان گيلكي در صدا و سيماي مركز گيلان اعتراض كردند.و معتقدند مدتي است كه در برنامه‌هاي صدا و سيماي مركز گيلان به صورت ناعادلانه از الفاظ گيلكي استفاده ابزاري از زبان گيلكي در رسانه ملي
اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت نسبت به استفاده ابزاري از زبان گيلكي در صدا و سيماي مركز گيلان اعتراض كردند.و معتقدند مدتي است كه در برنامه‌هاي صدا و سيماي مركز گيلان به صورت ناعادلانه از الفاظ گيلكي(ادامه)
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .(ادامه)
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی  قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از  ... یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...(ادامه)
اعتراض تيم پگاه به تصميم فدراسيون فوتبال
شمال نیوز:مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پگاه گيلان به نحوه صعود تيم‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر و حضور تيم‌هاي سقوط كننده از ليگ برتر در پلي اف اعتراض كرد. علي احمدي سراواني افزود: فدراسيون معتقد است براساس اساسنامه اقدام مي‌كند(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
آغاز طرح جامع قطار شهري رشت
شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است. (ادامه)
نخستين رصد‌خانه مازندران در آلاشت سوادکوه
شهردار آلاشت از افتتاح و بهره‌برداري نخستين رصدخانه مازندران در هفته نخست اردبيهشت امسال خبر داد.(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
برنامه حركت قطارهاي مسافربري محور شمال
نمايندگي راه آهن شمال اعلام كرد؛ از مورخ 17 فروردين تا اطلاع ثانوي قطار محلي گرگان - پل سفيد به جاي ساعت 40/4 در ساعت 20/4 از گرگان به پل سفيد اعزام و ورود اين قطار به ايستگاه ساري ساعت 28/7 حركت از ساري ساعت 33/7 و ورود به پل سفيد ساعت 52/8 است.(ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
ساخت اولین هتل بين‌المللي گيلان در رودسر
نماينده مردم رودسر و املش از ساخت نخستين هتل بين‌المللي گيلان در رودسر خبر داد.(ادامه)
خیر مازندرانى۱۴۴خانه براى محرومان مى سازد
شمال نیوز : خير مسكن ساز مازندرانى ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن به ترتيب در دو فاز يك و دو در مازندران مى سازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.952 seconds.