.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وقوع زمين لرزه در حوالي منجيل
زمين لرزه‌اي به بزرگي ‪ ۴/۳‬درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) روز جمعه حوالي "منجيل" در استان گيلان را لرزاند. (ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
پگاه گيلان ليگ برتری شد
تيم فوتبال پگاه گيلان در بازي برگشت از مرحله پلي‌آف ليگ دسته اول كشور با برتري برابر تيم شهرداري بندرعباس به رقابتهاي ليگ برتر صعود كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، در اين ديدار تيم فوتبال پگاه گيلان با نتيجه دو بر صفر حريف خود را شكست داد. (ادامه)
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون  برخورد كرده و متاسفانه در اين ... کشته و مجروح 36دانشجو در تصادف امروز جاده کیاسر
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون برخورد كرده و متاسفانه در اين ...(ادامه)
معامله بيش از92ميليارد ريال سهام دربورس ساري
مدير بورس منطقه‌اي استان مازندران ارزش معاملات در تالار بورس ساري را از ابتداي سال جاري تاكنون 92 ميليارد و 666 ميليون ريال اعلام كرد.(ادامه)
استعفا مدير‌عامل باشگاه نساجي مازندران
كوروش رحماني مدير عامل باشگاه نساجي مازندران از سمت خود استعفا داد. (ادامه)
گواهینامه ایزو برای استانداری گیلان
استانداري گيلان موفق به دريافت گواهي سيستم مديريت كيفيت ايزو ‪ ۹۰۰۱‬و ‪ ۲۰۰۰‬توسط شركت خارجي "‪ " mic‬شد. (ادامه)
تشکیل معاونت فرهنگي اجتماعي در شهرداري ساری
شهردار ساري از ايجاد پست معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري اين شهر خبر داد.(ادامه)
دومين كارخانه كمپوست گلستان در حال ساخت
رئيس موسسه بازيافت زباله و مواد جامد گلستان گفت: پنج ميليارد ريال از اعتبارات مصوب سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به گلستان براي ساخت، دومين كارخانه كمپوست گلستان پرداخت شد.(ادامه)
كوهي شهردار آستارا شد
اروجعلي كوهي با رأي تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر آستارا به عنوان شهردار انتخاب شد. (ادامه)
مديركل اطلاعات:شش هزار روحاني درمازندران
مديركل اطلاعات مازندران، صاحبان قلم در جامعه را به عنوان نيروهاي ارزشي دانست و گفت: انديشمندان براي دفاع از فرهنگ ديني و ارزشهاي انقلابي بيشتر از گذشته تلاش كنند. (ادامه)
تجلیل مديران مازندران از معلمان خود
جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به مناسبت هفته معلم از معلمان خود تجليل كردند.(ادامه)
اعضاي اين باند كه يك زن و مرد غيربومي بوده و با اجراي طرح‌هاي شيطاني نظير" احضار روح و طلسم " دختران دانشجو رااغفال مي‌كردند. از اين باند چند جلد كتاب با مضامين خرافات ... اغفالگران دختران دانشجو در نوشهر
اعضاي اين باند كه يك زن و مرد غيربومي بوده و با اجراي طرح‌هاي شيطاني نظير" احضار روح و طلسم " دختران دانشجو رااغفال مي‌كردند. از اين باند چند جلد كتاب با مضامين خرافات ...(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. (ادامه)
خاكسار شهردار رشت شد
رضا خاكسار با رأي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت، شهردار اين شهر شد. (ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ... از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...(ادامه)
دستگيري باند شركت‌هاي هرمي در رشت
(ادامه)
كشف 2 هزار كيسه آرد قاچاق در نور
معاون اداري و مالي استانداري مازندران از شناسايي يك كارگاه بلوك‌زني در شهرستان نور كه حدود 2 هزار كيسه آرد خارج از شبكه توزيع مي‌كرد خبر داد.(ادامه)
دستگيری6900 نفردرطرح ارتقاي امنيت درمازندران
فرمانده انتظامي استان مازندران اعلام كرد: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در فروردين امسال 6 هزار و 900 نفر از تظاهر كنندگان علني به فساد اخلاقي در استان مازندران دستگير شدند. (ادامه)
افزايش قيمت سيم‌كارت تلفن همراه درمازندران
در حالي كه روند كاهشي قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار مازندران تا چندي پيش ادامه داشت و قيمت آن از رقم ثبت‌نامي (سه ميليون و ‪ ۶۰۰‬هزار ريال) هم كمتر شده بود، اكنون به چهار ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال رسيده است. (ادامه)
ساخت دستگاه مکانیزه نشا 6 رديفه در آمل
كار نشاي مكانيزه براي نخستين بار با استفاده از دستگاه 6 رديفه در روستاي فيروزكلاي شهرستان آمل با حضور كشاورزان با موفقيت انجام شد. به گزارش خبرگزاري فارس از آمل، اين شهرستان 37 هزار هكتار زمين شاليزاري دارد كه سالانه بيش از 270 هزار تن شلتوك توليد مي كند و اين رقم آمل را به دومين توليد كننده برنج كشور تبديل كرده است. مدير جهاد كشاورزي آمل در اين باره به خبرنگار فارس گفت: توسعه دستگاه 6 رديفه نشاكاري در اين شهرستان منوط به نتايج اخذ شده از سوي كارشناسان جهاد كشاورزي بعد از مراحل كاشت است. جمشيد ايزدي نيا با بيان اينكه سال گذشته نشا مكانيزه با دستگاه 4 رديفه در سطح 500 هكتار از شاليزارهاي آمل انجام شد تصريح كرد: امسال سطح زير كشت نشاي مكانيزه در آمل به يك هزار هكتار افزايش خواهد يافت. مجري طرح دستگاه 6 رديفه نشاكار در آمل نيز به خبرنگار فارس گفت: با استفاده از اين دستگاه امكان سوار شدن كشاورز روي اين دستگاه فراهم مي شود و امكان جابجايي بوته نشا را به صفر مي رساند. علي ارجمندي دو برابر شدن نشاكاري، سهولت كار و كاهش هزينه كاشت را از ديگر مزاياي استفاده از اين دستگاه عنوان كرد و افزود: با افزايش دو رديف به اين دستگاه روزانه 4 هكتار كار نشا انجام مي شود. وي قيمت تمام شده دستگاه نشاكار را 150 ميليون ريال اعلام و خاطر نشان كرد: تاكنون فقط يك دستگاه توسط اتحاديه تعاوني توليد جهاد كشاورزي آمل خريداري شده است.(ادامه)
تجمع كارگران كنف كار رشت مقابل استانداري
جمعي از كارگران شركت كنف كار رشت كه بيش از 10 ماه حقوق نگرفته و در بلاتكليفي به سر مي برند، در استانداري گيلان تجمع كردند. (ادامه)
مازندران بر سكوي قهرماني ايستاد
رقابتهاي وزنه‌‏برداري قهرماني پيشكسوتان كشور روز گذشته با قهرماني تيم مازندران به پايان رسيد. به گزارش ايلنا، پيكارهاي وزنه‌‏برداري قهرماني پيشكسوتان كشوردر 10 گروه سني با حضور 145 وزنه بردار ازتاريخ دهم ارديبهشت ماه به مدت چهار روز در مجموعه ورزشي تختي شهرستان چالوس برگزار شد كه روز گذشته اين مسابقات با قهرماني استان مازندران به پايان رسيد. بر اساس اين گزارش، استان مازندران با 215 امتياز به عنوان اول و تيمهاي خوزستان و تهران به ترتيب با كسب 215 و 196 امتياز به عناوين دومي و سومي دست يافتند. بنا براين گزارش، نتايج اين دوره از پيكارها به شرح زير است: محمدرضا طورچي از استان گيلان وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم در رده سني 64-60 سال با مجموع 125 كيلوگرم -مقام اول ابوالقاسم ماهي از استان تهران وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم در رده سني 69-65 سال با مجموع 117 كيلوگرم -مقام اول عطااله پور جواد از استان گيلان وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 64-60 سال با مجموع 160 كيلوگرم -مقام اول مير علي اكبر طباطبايي از استان آذربايجان شرقي وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 74-70 سال با مجموع 110 كيلوگرم -مقام اول اسماعيل قدمگاهي از استان مركزي وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 79-75 سال با مجموع 130 كيلوگرم -مقام اول امان الله راه دار از استان خوزستان وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 74-70 سال با مجموع 126 كيلوگرم -مقام اول رمضان خانلر تبار از استان مازندران وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 69-65 سال با مجموع 140 كيلوگرم -مقام اول عين الله جلالي از استان اصفهان وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 74-70 سال با مجموع 147 كيلوگرم -مقام اول حسين شفيعي از استان گيلان وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 69-65 سال با مجموع 160 كيلوگرم -مقام اول حسين ميركي از استان كردستان وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 64-60 سال با مجموع 165 كيلوگرم -مقام اول محمد تهراني از استان تهران وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 64-60 سال با مجموع 170 كيلوگرم -مقام اول ابراهيم پوردژم از استان تهران وزنه بردار دسته 105 كيلوگرم در رده سني 64-60 سال با مجموع 203 كيلوگرم -مقام اول حسين بختيار پور از استان مازندران وزنه بردار دسته 56 كيلوگرم در رده سني 59-55 سال با مجموع 137 كيلوگرم -مقام اول يداله باقري از استان اصفهان وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 59-55 سال با مجموع 175 كيلوگرم -مقام اول احمد علي هرمزي از استان سيستان و بلوچستان وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 59-55 سال با مجموع 171 كيلوگرم -مقام اول حسين كنتوچيان از استان مازندران وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 59-55 سال با مجموع 185 كيلوگرم -مقام اول يداله رستمي از استان كرمانشاه وزنه بردار دسته 94 كيلوگرم در رده سني 59-55 سال با مجموع 182 كيلوگرم -مقام اول محمد نوري از استان مازندران وزنه بردار دسته 105 كيلوگرم در رده سني 59-55 سال با مجموع 225 كيلوگرم -مقام اول كاكا مراد قشقايي از استان كرمانشاه وزنه بردار دسته 56 كيلوگرم در رده سني 54-50 سال با مجموع 160 كيلوگرم -مقام اول علي سيرداني از استان تهران وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم در رده سني 54-50 سال با مجموع 157 كيلوگرم -مقام اول طهماسب محبي از استان اصفهان وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 54-50 سال با مجموع 190 كيلوگرم -مقام اول محمد رضا آران از استان خوزستان وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 54-50 سال با مجموع213 كيلوگرم -مقام اول كرامت اولاد از استان اردبيل وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 54-50 سال با مجموع 225 كيلوگرم -مقام اول اردشير شمس از استان خوزستان وزنه بردار دسته 94 كيلوگرم در رده سني 54-50 سال با مجموع 225 كيلوگرم -مقام اول علي نقي ربيعي از استان فارس وزنه بردار دسته 56 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال با مجموع 175 كيلوگرم -مقام اول غلامرضا قرباني از استان مازندران وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال با مجموع 175 كيلوگرم -مقام اول غلامحسين مهدي زاده از استان اردبيل وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال با مجموع 231 كيلوگرم -مقام اول حسن احمدي منش از استان تهران وزنه بردار دسته 105 كيلوگرم در رده سني 50-54 سال با مجموع 250 كيلوگرم -مقام اول جواد طالبي وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال از استان مازندران با مجموع 210 كيلوگرم -مقام اول لهراسب بهروزي وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال از استان فارس با مجموع 252 كيلوگرم - مقام اول محمد نبي احمدي وزنه بردار دسته 94 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال از استان مركزي با مجموع 243 كيلوگرم - مقام اول حسين خدادادي وزنه بردار دسته 105 كيلوگرم در رده سني 45-49 سال ازتوابع تهران با مجموع 258 كيلوگرم - مقام اول خسرو گودرزي وزنه بردار دسته 105+كيلوگرم در رده سني 45-49 سال از استان لرستان با مجموع 275 كيلوگرم - مقام اول الله نظر مرادي وزنه بردار دسته 56 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان خوزستان با مجموع 163 كيلوگرم - مقام اول علي فارق دل وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان مازندران با مجموع 203 كيلوگرم - مقام اول الله بخش قادري وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان كرمانشاه با مجموع 225 كيلوگرم - مقام اول عليرضا گلناري وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان كرمانشاه با مجموع 223 كيلوگرم - مقام اول هاشم ملا شفيعي وزنه بردار دسته 85 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان فارس با مجموع 256 كيلوگرم -مقام اول ايرج شورانيان وزنه بردار دسته 94 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان تهران با مجموع 268 كيلوگرم -مقام اول حميد صالحي نيا وزنه بردار دسته 105 كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان تهران با مجموع 271 كيلوگرم - مقام اول محمد نهاوندي وزنه بردار دسته 105+ كيلوگرم در رده سني 40-44 سال از استان تهران با مجموع 287 كيلوگرم - مقام اول محمد اسحاق نارويي وزنه بردار دسته 56 كيلوگرم در رده سني 35-39 سال از استان سيستان و بلوچستان با مجموع 196 كيلوگرم - مقام اول علي اكبر بهارلو وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم در رده سني 35-39 سال از استان فارس با مجموع 185 كيلوگرم -مقام اول چارلي بارين وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم در رده سني 35-39 سال از استان تهران با مجموع 240 كيلوگرم - مقام اول حميد سنگي وزنه بردار دسته 77 كيلوگرم در رده سني 35-39 سال از استان هرمزگان با مجموع 271 كيلوگرم -مقام اول شايان ذكر است؛ كاپ مسن‌‏ترين وزنه‌‏بردار به اسماعيل قدمگاهي، كاپ جوان‌‏ترين وزنه‌‏بردار به محمد اسحاق نارويي ،كاپ با اخلاقترين وزنه بردار به عليرضا شيخ الاسلامي و كاپ بهترين داور به محمد ذهتاب اهدا شد.(ادامه)
میانگین‌ سرانه‌ زمین‌ صنعتی‌ در مازندران‌ ‌5‌ متر مربع است‌.به گزارش شمال نیوز،معاون‌ اداری‌ مالی‌ استاندار مازندران‌ در جلسه‌ هماهنگی‌ با فعالان‌ شهرکها و نواحی‌ صنعتی‌ این  استان ‌با اعلام این خبر ...‌ میانگین‌ سرانه‌ زمین‌ صنعتی‌ در مازندران‌
میانگین‌ سرانه‌ زمین‌ صنعتی‌ در مازندران‌ ‌5‌ متر مربع است‌.به گزارش شمال نیوز،معاون‌ اداری‌ مالی‌ استاندار مازندران‌ در جلسه‌ هماهنگی‌ با فعالان‌ شهرکها و نواحی‌ صنعتی‌ این استان ‌با اعلام این خبر ...‌ (ادامه)
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ... شهردار تنها
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ...(ادامه)
سارقي كه نيمه شب اقدام به نبش قبر و دزدي از قبرستان مي‌كرد و آرامش ابدي اموات را به هم مي‌زد،دستگير شد. اين سارق بد سليقه مرده‌هايي را كه در بدنشان پلاتين وجود داشت شناسايي كرده و اقدام به ... مرده ها هم در امان نبودند
سارقي كه نيمه شب اقدام به نبش قبر و دزدي از قبرستان مي‌كرد و آرامش ابدي اموات را به هم مي‌زد،دستگير شد. اين سارق بد سليقه مرده‌هايي را كه در بدنشان پلاتين وجود داشت شناسايي كرده و اقدام به ...(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني كارگر
مهندس شفقت، استاندار مازندران به مناسبت 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر پيامي صادر كرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.398 seconds.