.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
40 گزينه براي شهرداري رامسر
(ادامه)
حضور بیش از 7هزار افغاني غيرمجاز درمازندران
مديركل امور اتباع خارجي و مهاجرين استانداري مازندران گفت: بيش از هفت هزار نفر تبعه كشور افغانستان به صورت غيرمجاز در اين استان بسر مي‌برند. (ادامه)
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: خصوصي‌سازي براي رفع بيكاري به صورت ريشه‌اي بايد در جامعه نهادينه شود.  اين امر براي مسئولان استان يك اصل است، ولي با رانت و انحصار به شدت مخالفيم. 
خصوصي‌سازي بايد در جامعه نهادينه شود
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: خصوصي‌سازي براي رفع بيكاري به صورت ريشه‌اي بايد در جامعه نهادينه شود. اين امر براي مسئولان استان يك اصل است، ولي با رانت و انحصار به شدت مخالفيم. (ادامه)
محور كندوان همچنان مسدود است
محور كندوان به دليل نشست شديد باند سواره‌‏رو (كيلومتر70 ) حوالي پل زنگوله از ساعت 9 صبح روز چهار شنبه 5/2/86 تا اطلاع ثانوي مسدود است..(ادامه)
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.(ادامه)
آغاز سومين دوره فعاليت شوراها در مازندران
فعاليت اعضاي سومين دوره‌ شورا‌هاي شهر و روستاي ‌مازندران امروز هم‌زمان با سراسر كشور در محمود‌آباد آغاز شد.(ادامه)
انصراف شادمان از کاندیداتوری شهرداری ساری
علی شادمان طی اطلاعیه ای از کاندیداتری شهرداری ساری انصراف داد. متن اطلاعیه که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال گردید(ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است... تغييرات مديران استاني قطعي است
استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است...(ادامه)
مهر ماه دومين جشنواره ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر
دومين جشنواره (سمپوزيوم) بين‌‏المللي ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر و آسياي ميانه مهرماه 86 در مازندران برگزار مي‌‏شود. (ادامه)
افتتاح اولين رصدخانه مازندران در سوادکوه
نخستين رصدخانه استان مازندران روز پنجشنبه در آلاشت مازندران به بهره برداري رسيد. به گزارش ايرنا در مراسم بهره برداري ازاين رصدخانه" ابوطالب شفقت" استاندار مازندران به همراه جمعي از مسوولين استاني و شهرستاني و تعدادي از اعضاي انجمن نجوم كشور حضور داشتند. شهردار آلاشت سوادكوه در اين مراسم گفت : اين رصد خانه اولين رصدخانه در استانهاي شمالي كشور به شمار مي‌رود. " جمشيد ابراهيم نژاد" افزود : اين رصد خانه درارتفاع بيش از يكهزار و ‪ ۸۰۰‬متري از سطح دريا واقع شده و از شرايط آماتوري ونيمه‌آماتوري برخوردار است. به گفته ابراهيم نژاد رصد خانه مذكور در زميني به مساحت سه‌هزارمترمربع و زيربناي ‪ ۳۰۰‬متري بنا شده است. وي هزينه ساخت اين رصدخانه را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت كه كار احداث آن ‪ ۹‬ماه به طول انجاميده است. ابراهيم نژاد جذب گردشگر ،استفاده‌هاي تحقيقاتي و بهره برداري عمومي مردم را از جمله اهداف احداث اين رصد خانه اعلام كرد.(ادامه)
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ... مجید اخشابی در بیمارستان ساری
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ...(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست خداحافظی جنجالی
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست (ادامه)
گشایش نمايشگاه‌تخصصي‌برق و آی تی در ‌بابل
همزمان باآغاز مسابقات ربات‌ها، نمايشگاه تخصصي برق، كامپيوتر و فناوري اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه فني مهندسي نوشيرواني بابل گشايش يافت. (ادامه)
رقابت رباتها در بابل آغاز شد
پنجمين دوره مسابقات سراسري رباتيك درسه رشته‌ربات‌هاي آتش نشان ،مسيرياب و مين‌ياب امروز (يكشنبه) دردانشگاه فني مهندسي نوشيرواني بابل آغاز شد. (ادامه)
انتصاب فرمانداران جدید قائمشهر و جویبار
حسن قلي‌زاده كه تاكنون فرمانداري جويبار را بر عهده داشته است به سمت فرماندار قائمشهر و عليزاده، فرمانده سابق نيروي انتظامي قائم شهر فرماندار جويبار منصوب شدند.(ادامه)
تجمع نمايندگان تشكل هاي زيست محيطي در رشت
نمايندگان تشكل هاي زيست محيطي با هدف هشدار در خصوص معضلات زيست محيطي عصر دیروز در سبزه ميدان رشت تجمع كردند. (ادامه)
تنها دانشجوي دانشگاه مازندران كه در بازداشت به سر مي‌برد، آزاد شد
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي آخرين دانشجوي اين دانشگاه كه در بازداشت به سر مي‌برد، خبر داد.(ادامه)
تشکیل اولین كلوپ هسته‌اي كشور درباشگاه خبرنگاران جوان گلستان
مديركل صدا و سيماي مركز گلستان از تشكيل نخستين كلوپ هسته‌اي جوان كشور در باشگاه خبرنگاران جوان استان گلستان خبر داد. (ادامه)
آزاد سازی بخشي از سواحل خزر در محمود آباد
فرماندار محمودآباد اعلام كرد: به منظور عملي كردن مصوبه مهم دولت در استان مبني بر آزادسازي سواحل شمال كشور، طي چند روز گذشته 30 واحد ويلايي در اين شهرستان تخريب شد.(ادامه)
فوتباليست‌هاي ايتاليایی در راه مازندران
به دعوت هيئت فوتبال استان فوتباليست‌هاي جوان تورين ايتاليا به مازندران مي‌آيند.(ادامه)
تلفن همگانی دراتوبوس هاي بين شهري مازندران
به منظور برخورداري مطلوب ودسترسي آسان مسافران و خدمت گيرندگان بخش مسافر از تلفن كارتي طرح راه اندازي آزمايشي تلفن كارتي دراتوبوس هاي بين شهري مازندران به اجرا درآمد. (ادامه)
كشف خودرو سرقتی با پلاك كاغذي
خودرو پرايد با پلاك كاغذي كه به شكل ماهرانه اي با چسب بر روي پلاك اصلي نصب شده بود در چابكسر كشف شد. (ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
تاکید مشایی بر توسعه گردشگري مازندران
استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
11 هزار اتباع بيگانه غیر مجاز در مازندران
مسئول دفتر امور اتباع بيگانه مازندران با اشاره به اين‌كه حدود 15 هزار نفر از اتباع خارجي در طرح آمايش شركت كرده‌اند، گفت: از اين تعداد 4 هزار و 100 نفر با مراجعه به دفتر امور اتباع، كارت ويژه و برگ تردد دريافت كردند.(ادامه)
ساماندهي پول هاي سرگردان در مازندران
استاندار مازندران گفت: پولهاي زيادي در مازندران سرگردان است كه نياز به ساماندهي دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.955 seconds.