.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه اول روزنامه‌های کشور شنبه ۴ دی
(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های گیلان شنبه ۴ دی
(ادامه)
این روزها بهتر است آقای وزیر محترم راه و شهرسازی جای نامه‌نگاری، به‌رسم همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریلی اخیر وجدانشان را آرام کنند.

آقای وزیر! جای نامه‌نگاری، وجدانتان را آرام کنید...(ديدگاه)
این روزها بهتر است آقای وزیر محترم راه و شهرسازی جای نامه‌نگاری، به‌رسم همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریلی اخیر وجدانشان را آرام کنند. (ادامه)
این روزها بهتر است آقای وزیر محترم راه و شهرسازی جای نامه‌نگاری، به‌رسم همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریلی اخیر وجدانشان را آرام کنند.

آقای وزیر! جای نامه‌نگاری، وجدانتان را آرام کنید...(خبر)
این روزها بهتر است آقای وزیر محترم راه و شهرسازی جای نامه‌نگاری، به‌رسم همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریلی اخیر وجدانشان را آرام کنند. (ادامه)
امام جمعه موقت گرگان:رسانه‎های مجازی بلای امروزی جامعه است
امام جمعه موقت گرگان از رسانه‎های مجازی به عنوان بلای امروزی جامعه یاد کرد و گفت: متاسفانه آبروی مردم و یک مسلمان را در رسانه‎های مجازی می‎برند و دروغ‎های شاخ‎دار تحویل مردم می‎دهند. (ادامه)
طعنه بختیار رحمانی به منصوریان؟ (عکس)
آیا پست اینستاگرامی بازیکن گران قیمت استقلال ارتباطی به نیمکت نشینی او دارد؟(ادامه)
شمال نیوز: سروری به مدت سه سال فرماندار رامسر بوده  و تغییر وی با اعلام رضایت او برای رفتن از مسند فرمانداری رامسر، صورت گرفت و قرار است به یکی از ....
فرماندار جدید رامسر یک شنبه معارفه می شود
شمال نیوز: سروری به مدت سه سال فرماندار رامسر بوده و تغییر وی با اعلام رضایت او برای رفتن از مسند فرمانداری رامسر، صورت گرفت و قرار است به یکی از .... (ادامه)
سند هویتی زنده یاد منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، عصرجمعه درجریان دیدار تیم پیشکسوتان استقلال تهران و تیم پیشکسوتان فوتبال ساری توسط مسئولان اداره کل ثبت احوال مازندران رونمایی شد.
رونمایی از سند هویتی پورحیدری در ساری
سند هویتی زنده یاد منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، عصرجمعه درجریان دیدار تیم پیشکسوتان استقلال تهران و تیم پیشکسوتان فوتبال ساری توسط مسئولان اداره کل ثبت احوال مازندران رونمایی شد. (ادامه)
نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود.

حصر شكسته و محصورين اعدام شوند/منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا نابود مى شوند(خبر)
نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود. (ادامه)
عیادت صالحی امیری از نقویان +عکس
شمال نیوز: صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از حجت الاسلام نقویان عیادت کرد.(ادامه)
دستگیری 26 دختر و پسر در میهمانی شبانه
26 دختر و پسر دانشجو در وضعیت پوشش نامناسب در میهمانی شبانه آبادان دستگیر شدند. (ادامه)
بدنبال بارش زود هنگام برف و یخبندان در مازندران و خسارات سنگین به باغداران، روند تبدیل باغ‌های این استان به شالیزار روبه افزایش است.

مرکبات یا شالیزار ؟(يادداشت)
بدنبال بارش زود هنگام برف و یخبندان در مازندران و خسارات سنگین به باغداران، روند تبدیل باغ‌های این استان به شالیزار روبه افزایش است. (ادامه)
طبخ کوبیده 100 متری در روز رشت
کباب کوبیده 80 تا 100 متری در روز رشت طبخ می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : هنگام ظهر در هفت تپه در مقر لشکر ۲۵کربلا هواپيماهای عراقی ظاهر شدند. با صدای غرش هواپيماها همه به طرف پناهگاه ها رفتند. من آن موقع سيزده سال داشتم بی تفاوت مشغول قدم زدن در محوطه بودم که ناگهان فردی با صدای بلند .... « شیرسوار » شجاع ، مردمی و «حر» لشکر مازندران
شمال نیوز : هنگام ظهر در هفت تپه در مقر لشکر ۲۵کربلا هواپيماهای عراقی ظاهر شدند. با صدای غرش هواپيماها همه به طرف پناهگاه ها رفتند. من آن موقع سيزده سال داشتم بی تفاوت مشغول قدم زدن در محوطه بودم که ناگهان فردی با صدای بلند ....(ادامه)
شمال نیوز : به لحاظ اجتماعی، فرهیختگان گرجی، در تمام عرصه‌ها اعم از زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی و موسیقی و آیینی از سرآمدان استان هستند..... اعتراض شدید گرجی محله ای ها به مصوبه الحاق به رستمکلا
شمال نیوز : به لحاظ اجتماعی، فرهیختگان گرجی، در تمام عرصه‌ها اعم از زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی و موسیقی و آیینی از سرآمدان استان هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : ادیانی در پایان، خبر حذف سهمیه ۲۵ درصدی خانواده‌های شهدا و ایثارگر برای ورود به دانشگاه‌ها از متن لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور را شایعه دانست و گفت: مجلس هنوز وارد مصوبات نشده و روی ماده ۲ مانده است. .... نظر ادیانی درباره راه‎اندازی سامانه ثبت حقوق چیست ؟
شمال نیوز : ادیانی در پایان، خبر حذف سهمیه ۲۵ درصدی خانواده‌های شهدا و ایثارگر برای ورود به دانشگاه‌ها از متن لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور را شایعه دانست و گفت: مجلس هنوز وارد مصوبات نشده و روی ماده ۲ مانده است. ....(ادامه)
10 راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس
وقتی به دخترتان می‌گویید چقدر باهوش است، یعنی خیلی بیشتر از مثال‌های گسسته‌ای که به کار می‌برید و این کافی نیست. باید حرف بزنید، مثلا به او بگویید: حافظه خیلی خوبی داری، یا : هی دختر، تو بی‌نظیری تو این کار… (ادامه)
درگذشت ام الشهیدین در چالوس+عکس
روح ام الشهیدین چالوسی به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
همکاری بازیگر زن با عمو پورنگ +عکس
سارا خوئینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون در سری جدید برنامه «محله گل و بلبل» در کنار عمو پورنگ خواهد بود.(ادامه)
پیام صادقیان از ماشین‌سازی اخراج شد
هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل راهی تبریز شده تا در ماشین سازی به فوتبال خود ادامه دهد از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفت. (ادامه)
چرا تلاش‌ها برای وحدت اصولگرایان عقیم می‌ماند؟(يادداشت)
(ادامه)
بازگشت متزلزل نرخ دلار به زیر ۴۰۰۰ تومان+ جدول
نرخ دلار در بازار تهران امروز در حالی از کانال ۴۰۰۰ تومان خارج شد و به ۳۹۹۷ تومان کاهش یافت که اکثر صرافان در بازار ارز عنوان می کنند این بازگشت و کاهش قیمت متزلزل است و باز هم دلار از مرز ۴۰۰۰ تومان عبور خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: این استان با ظرفیت های موجود از داشتن منطقه آزاد که مطالبه سه دهه مردم این منطقه است، محروم است و دولت تدبیر و امید باید این حرکت را تمام کند.
دولت بندر امیرآباد را به عنوان منطقه آزاد اعلام کرد / نمایندگان اختلافات را کنار بگذارند
شمال نیوز: این استان با ظرفیت های موجود از داشتن منطقه آزاد که مطالبه سه دهه مردم این منطقه است، محروم است و دولت تدبیر و امید باید این حرکت را تمام کند. (ادامه)
خسارت ۹۰۰ میلیارد تومانی سرما و برف اخیر به کشاورزی و باغات مازندران
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با اشاره به خسارت ۹۰۰ میلیارد تومانی سرما و برف اخیر به کشاورزی و باغات استان، گفت: برف اخیر به نیمی از باغات کیوی مازندران خسارت وارد کرد.(ادامه)
۱۵۰ هنرمند سیاه بازی ایران در ساری گردهم می آیند
مدیر اجرایی سومین جشنواره سراسری سیاه بازی با تاکید بر توجه بیشتر به ارتقا هنرهای نمایشی در جامعه، گفت: هفته آینده، ۱۵۰ هنرمند سیاه بازی ایران در ساری گردهم می آیند.(ادامه)
طرح محسن رضایی برای افزایش 2 برابری یارانه‌
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از در اختیار داشتن طرحی برای افزایش دو برابری یارانه‌های پرداختی به مردم، خبر داد. (ادامه)
بارش برف و باران در 19 استان از شنبه
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با شروع بارش برف و باران در 19 استان کشور از ظهر شنبه، آلودگی کلانشهرها کاهش می یابد.(ادامه)
به چه روشی نفخ را از بین ببریم؟!
بسیاری از افراد با وجود داشتن تناسب اندام، شکم‌های بزرگ و برجسته‌ای دارند. ورزش، پیاده‌روی، خوردن غذای کم، استفاده از انواع و اقسام دم‌نوش‌های گیاهی و... همگی کارهایی است که این دسته از افراد برای کوچک کردن شکم خود انجام داده ولی باز هم تغییری در شرایط آنها به وجود نمی‌آید.(ادامه)
بازار ارز غافلگیر شد
تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای تغییر نرخ بهره در هفته گذشته کارشناسان و سرمایه‌گذاران بازار ارز را غافلگیر کرد و بازار تماما تحت تاثیر جلسه کمیته عملیات بازار باز فدرال رزرو قرار گرفت. به دنبال این تصمیم دلار در برابر تمامی ارزها تقویت شد. (ادامه)
گوشت فرآوری‌شده باعث تشدید بیماری آسم می شود
متخصصان معتقدند مصرف گوشت فرآوری شده می‌تواند علائم آسم را تشدید کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.