.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دیدار سایپا و ماشین سازی لغو شد
دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی امروز برگزار نمی شود.(ادامه)
این قسمت‌ها از مواد غذایی که دور ریخته می‌شود، دارو هستند!
پوست کدو را دور نریزید. پوست کیوی سرشار از پروبیوتیک است که در خواب بهتر به شما کمک می‌کند.(ادامه)
خوراکی های زمستانی برای سم زدایی بدن!
یک کاسه جوانه کلم بروکلی بیشتر از یک پرتقال، ویتامین ث برای مبارزه با سرماخوردگی دارد و از طرفی سرشار از آهن، ویتامین کا و کلسیم است. ایندول-3-کاربینول موجود در کلم موجب سم زدایی از بکد می شود.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در 5 دی 95
قیمت برخی خودرو داخلی به شرح زیر است :(ادامه)
عکس/ بنر اصفهانی‌ها برای منصوریان
عده‌ای از هواداران استقلال در آستانه ورود تیم محبوبشان به اصفهان در فرودگاه منتظر آبی‌پوشان بودند و بنرهایی در حمایت از علیرضا منصوریان در دست داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : سازنده در شروع ساخت نیمی از واحدها را پیش فروش کرده و بدون اطلاع خریداران حدود 800 میلیون تومان وام ساخت دریافت کرد و در واقع با پول خریداران این بنا ساخته شده و پول هنگفتی به جیب زد!؟ پرسش این است که شهرداری با کدامین مجوز و چگونه برای یک مجتمع 40 واحدی بدون حتی یک متر حیاط مجوز صادر کرده است!؟ ساخت و ساز با پول مردم و بنای 40 واحدی بدون حیاط!؟
شمال نیوز : سازنده در شروع ساخت نیمی از واحدها را پیش فروش کرده و بدون اطلاع خریداران حدود 800 میلیون تومان وام ساخت دریافت کرد و در واقع با پول خریداران این بنا ساخته شده و پول هنگفتی به جیب زد!؟ پرسش این است که شهرداری با کدامین مجوز و چگونه برای یک مجتمع 40 واحدی بدون حتی یک متر حیاط مجوز صادر کرده است!؟(ادامه)
شکارچیان متخلف در دام قانون
ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران 37 قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک راس کل وحشی و 56 قطعه پرنده شامل انواع چنگر، ابیا، مرغابی، توکا و قو از شکارچیان متخلف کشف کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 5 دی ماه در مازندران
(ادامه)
کدام پیامبر با شیطان چهره به چهره سخن گفت؟
ابلیس به یکی از پیامبران خدا گفت: در سه مورد بر انسان مسلط می شوم.(ادامه)
هشدار مدیریت بحران مازندران
آسمان مازندران با ورود سامانه بارشی شدید از امروز ناپایدار می‌شود.(ادامه)
برف در جاده کندوان و هراز
بارش برف سطح جاده های کندوان و هراز را لغزنده کرده است.(ادامه)
اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب مازندران انتخاب شدند
اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب مازندران در اولین جلسه شورای خانه احزاب انتخاب شدند.(ادامه)
کار تخلف ۳۰۰۰ میلیاردی سامسونگ به مجلس کشید
شمال نیوز: عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر پیگیری تخلف ۳۰۰۰ میلیاردی شرکت کره‌ای گفت: علاوه بر این باید موضوع فرار مالیاتی هم برای این دست شرکت ها پیگیری شود. (ادامه)
طرح ویژه اقتصادی فناوری سبز در رامسر پیگیری می شود
فرماندار رامسر با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرک فناوری گفت: در حال پیگیری طرح ویژه اقتصادی فناوری سبز در شهرستان هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود..... نظرسنجي انتخاباتي ياران سابق احمدي‌نژاد!
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود.....(ادامه)
ناپایداری جوی در مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
لیست مذکور که متوسط سنی اعضای آن ۶۵ سال است، متشکل از چهره های طراز اول دولت اصلاحات و کارگزاران شامل برخی معاونین رئسای جمهور، (۸ وزیر) و (۱۲ معاون وزیر) است و بقیه نیز از مشاهیر این جریان هستند. تکمیل لیست انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان و اعتدالگرایان، پشت درهای بسته؟
لیست مذکور که متوسط سنی اعضای آن ۶۵ سال است، متشکل از چهره های طراز اول دولت اصلاحات و کارگزاران شامل برخی معاونین رئسای جمهور، (۸ وزیر) و (۱۲ معاون وزیر) است و بقیه نیز از مشاهیر این جریان هستند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی مواضع حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های نماز جمعه سوم دیماه که بدنبال اتفاقات جشن اخیر در پارک ملل ساری  اعلام شد  ؛ مهدی عبوری شهردار مرکز استان بیانیه ای صادر کرد.....

از مواضع پدرانه شما سپاسگزارم / قطعا مانع تکرار اتفاقات مشابه خواهم شد
شمال نیوز: در پی مواضع حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های نماز جمعه سوم دیماه که بدنبال اتفاقات جشن اخیر در پارک ملل ساری اعلام شد ؛ مهدی عبوری شهردار مرکز استان بیانیه ای صادر کرد..... (ادامه)
درخشش مخترع جوان قائم شهری در کره جنوبی
مخترع جوان قائم شهری ،نشان طلای جهانی را درنمایشگاه بین المللی اختراعات کره جنوبی کسب کرد .(ادامه)
معنویت و اخلاق گمشده جامعه بشری هستند
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، معنویت، اخلاق، عفت و عدالت را گمشده جامعه بشری عنوان کرد.(ادامه)
حضور وزیر اطلاعات در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نشست امروز با حضور وزیر اطلاعات و با هدف بررسی بودجه این وزارتخانه در سال آتی برگزار می شود.(ادامه)
توقیف خودرویی با 149 فقره تخلف و 54 میلیون ریال خلافی در محور هراز
سرپرست پلیس راه مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو پراید با 149 فقره تخلف و 54 میلیون ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده در محور هراز شهرستان آمل خبر داد. (ادامه)
عکس/ دریاچه ای در نزدیکی آتش فشان
این سه دریاچه کوچک به خاطر قرارگیری در یک موقعیت جغرافیایی صعب العبور و نزدیک به یک آتشفشان به مقصدی ترسناک برای گردشگران مبدل شده‌اند. دریاچه کلیموتو در نزدیکی آتشفشان Kelimutu در کشور اندونزی و در جزایر فلورز واقع هستند و نزدیک شدن به آنها واقعا به دل و جرات فراوان نیاز دارد.(ادامه)
پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت سال نو میلادی
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.(ادامه)
مدیریت سیاسی به کشور ضرر می‌رساند/ سیاست‌زدگی آفت مازندران است
نماینده ولی‌فقیه در مازندران یکی از آفات عقب‌ماندگی کشور را سیاست‌زدگی دانست و گفت: مدیریت‌ها کمتر علمی و فقهی است که همین مسئله موجب عقب‌ماندگی کشور می‌شود.(ادامه)
عکس پورحیدری جزو پربازدیدترین تصاویر فیفا +عکس
عکس اسطوره استقلالی‌ها جزو تصاویر برگزیده سال ۲۰۱۶ سایت فیفا شد.(ادامه)
درخت 391 ساله که بعد از بمباران هیروشیما هنوز رشد می کند
ما به سختی می توانیم یک گیاه ساده را زنده نگه داریم، اما این درخت بونسای قابل توجه حدود 400 سال است که زنده مانده است. این درخت در سال 1625 کاشته شده و حدود 391 سال سن دارد.(ادامه)
پاسخ به اعتراض برخی داوطلبان کنکور ارشد
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پاسخ به اعتراض داوطلبان کارشناسی ارشد به حذف برخی رشته‌ها و ضرایب دروس این آزمون گفت: سازمان سنجش در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست و فقط مجری مصوبات مراجع قانونی محسوب می‌شود.(ادامه)
افتخاری رسماً سخنگوی هیأت مدیره استقلال شد
مدیرعامل باشگاه استقلال رسماً از امروز به عنوان سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.