.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دیدار مدیران ثبت احوال با نماینده ولی‌فقیه در مازندران
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های فناوری در حوزه وقایع حیاتی گفت: تجهیزات ثبت احوال استان مازندران به‌روز شود. (ادامه)
هوادار استقلال پس از گل «برزای» درگذشت
(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
خریدوفروش‌های تلگرامی با بازار چه کرده است؟
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران می گوید: «اگر ظرفیت‌های جدید مالیاتی شناسایی شود، 30 درصد به درآمد مالیاتی کشور افزوده خواهد شد.»(ادامه)
عکس/ فرزند رهبر انقلاب در مراسم بزرگداشت آیت‌الله واعظ‌زاده
مراسم بزرگداشت آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.(ادامه)
رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: نحوه پراکندگی اعضا و ترکیب آنها، همچنین شرایط اقلیمی در مازندران شرایط ویژه ای را در این استان به وجود آورده است. استان مازندران از شرایط ویژه ساختمانی و مهندسی برخوردار است
رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: نحوه پراکندگی اعضا و ترکیب آنها، همچنین شرایط اقلیمی در مازندران شرایط ویژه ای را در این استان به وجود آورده است.(ادامه)
6 نشانه اولیه ابتلا به سرطان روده بزرگ
کاهش وزن ناگهانی یا از دست دادن غیر قابل توضیح اشتها می توانند نشانه های ابتلا به سرطان روده بزرگ باشند.(ادامه)
تصاویر/ ۵ دی ۱۳٨۲؛ زلزله بم
در پنجم دی ماه سال 1382 زمین لرزه‌ای به بزرگی 6.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، شهرستان بم و حوالی آن در 200 کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان را لرزاند.بر اساس آمار رسمی تعداد جان باختگان این زلزله 26 هزار و 271 نفر اعلام شد.(ادامه)
مشاهده نشدن ابتلای انسان به بیماری آنفلوانزای پرندگان در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : موردی از ابتلای انسان به بیماری آنفلوانزای پرندگان در استان مشاهده نشده است .(ادامه)
عکس: تصادف زنجیره‌ای دراتوبان امام علی (ع)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف زنجیره‌ای 12 خودرو در بزرگراه امام علی خبر داد.(ادامه)
عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در قائمشهر آغاز شد
عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان در قائم شهر آغاز شد. (ادامه)
تجهیزات ثبت احوال استان مازندران به‌روز شود
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های فناوری در حوزه وقایع حیاتی گفت: تجهیزات ثبت احوال استان مازندران به‌روز شود.(ادامه)
ابطال 10 کارت بازرگانی
10 فقره کارت بازرگانی به دلیل واگذاری افراد به غیر 9 ماه گذشته در مازندران باطل شد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در 5 دی 95
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید.(ادامه)
تردد در محور کرج - چالوس برقرار است
رئیس پلیس راه البرز با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ در محور کرج ــ چالوس اجباری است، گفت: تردد در محور کرج ــ چالوس برقرار است.(ادامه)
همایش بزرگ بصیرت حماسه ۹ دی در استان مازندران برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران از برگزاری همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در ۹ دی در ساری خبر داد.(ادامه)
عکس: تبلیغات امریکایی با پوستری از مظفر‌الدین شاه
پوستری از شرکت ماشین تحریر یوست نیویورک که در تبلیغ ماشین تحریر خود و افزایش فروش آن از عکس مظفر‌الدین شاه قاجار به عنوان شاه ایران استفاده کرده است. نیویورک، سال ۱۸۸۷(ادامه)
بهره برداری از بزرگترین طرح گازرسانی روستایی
اهالی ۱۵۲ روستای شهرستان های گلوگاه، بهشهر و نکا تا پایان سال ۹۷ از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.(ادامه)
شورا و شهردار بابل را دعوت به آرامش می‌کنم/مردم بابل خدمت می‌خواهند نه درگیری
فرماندار ویژه بابل گفت: مردم بابل از شورا و شهرداری خدمت می‌خواهند و شایسته نیست با درگیری‌های موجود، زمینه نگرانی شهروندان را فراهم کنیم.(ادامه)
عکس: ارگ زیبای بم، قبل و بعد از زلزله
ارگ بم بزرگترین سازهٔ خشتی در جهان بود که محل آن در نزدیکی شهر بم در استان کرمان در جنوب شرقی ایران قرار دارد. در تاریخ ۵ دی ۱۳۸۲، در اثر زلزلهٔ شدیدی که شهر بم و حومهٔ آن را تحت تأثیر قرار داد، ارگ بم تقریباً به طور کامل از بین رفت.(ادامه)
ویتامین موثر در پیشگیری از دیابت و بیماری قلبی
تحقیقات جدید نشان می دهد که آفتاب گرفتن یا مصرف مکمل های ویتامین D می تواند به بازگرداندن باکتری های خوب به روده کمک کرده و از سندروم متابولیک جلوگیری کند.(ادامه)
قسمتی از جاده چالوس بسته شد
رئیس پلیس راه استان البرز از بسته شدن بخشی از محور چالوس بر اثر ریزش کوه خبر داد. (ادامه)
خبرهای داغ اینترنتی اززبان مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران گفت: به‌زودی هزار و ۴۰۰ سایت ۴ جی، ۳ جی و ۲ جی در سراسر استان مازندران نصب و راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
 همه ساله با شروع فصل زمستان قوهای مهاجر به تالاب سرخرود مازندران مهاجرت می‌کنند. این مسافران تا اواسط اسفندماه مهمان این منطقه هستند. قوهای مهاجر در تالاب سرخرود(خبر)
همه ساله با شروع فصل زمستان قوهای مهاجر به تالاب سرخرود مازندران مهاجرت می‌کنند. این مسافران تا اواسط اسفندماه مهمان این منطقه هستند.(ادامه)
کوه ریزش کرد، جاده چالوس بسته شد
(ادامه)
انتخاب شهردار توسط مردم منتفی شد
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تشکیل دبیر خانه نظارت بر شوراها در مجلس خبر داد و گفت: این دبیرخانه 4 ساله خواهد بود و علاوه بر انتخابات، در طول فعالیت شوراها بر اختلافات، انحرافات از قانون و تخلفات این نهاد نظارت خواهد کرد. (ادامه)
پنجشنبه، بیستمین یادواره شهید سید مجتبی علمدار
بیستمین یادواره شهید سید مجتبی علمدار پنجشنبه 9 دی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری مالکیت یک تیم در مرکز استان به یک نماینده مجلس در آستانه انتخابات ، بلاتکلیفی تیم نساجی مازندران و .... را باید از دیگر انتقادات عملکرد بهروان دانست که امیدواریم در دوره جدید و در صورت انتخاب دوباره شاهد تکرار آن نباشیم ..... چه کسی «سکاندار فوتبال مازندران »خواهد شد؟
شمال نیوز : واگذاری مالکیت یک تیم در مرکز استان به یک نماینده مجلس در آستانه انتخابات ، بلاتکلیفی تیم نساجی مازندران و .... را باید از دیگر انتقادات عملکرد بهروان دانست که امیدواریم در دوره جدید و در صورت انتخاب دوباره شاهد تکرار آن نباشیم .....(ادامه)
پیشتازی مازندران در ریشه کنی بی سوادی
مازندران بیشترین نرخ باسوادی را در کشور به خود اختصاص داد.(ادامه)
اصلاحات مواد آزمونی رشته های امتحانی ارشد ۹۶
سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات در مواد آزمون و رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.