.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازگشایی‪ ۳۹۰هزار نامه گيلانیها به رييس جمهور
استاندار گيلان گفت: ‪ ۳۹۰‬هزار از مجموع ‪ ۴۰۰‬هزار نامه مردم استان گيلان به رييس جمهور در سفر هيات دولت به اين استان، بازگشايي شده است. (ادامه)
727 افغاني از گیلان به كشورشان بازگشتند
مديرکل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري گيلان با اشاره به اين كه تا کنون بيش از 700 نفر افغاني از استان گيلان به کشورشان بازگشته‌اند، گفت: طبق آمار طرح شناسايي 79-80 و طرح آمايش استان، 3 هزار و 285 نفر افغاني براي خروج داوطلبانه ثبت‌نام کرده‌اند که حدود يک هزار و 200 نفر از آنان از قبل مدرک اقامتي داشتند و بيش از يك‌هزار نفر نيز اقامت غيرمجاز داشته‌اند. (ادامه)
کارگران پمپ بنزين گلستان، دو سارق را به پليس تحويل دادند
(ادامه)
اولين جلسه پيگيري اصل 44 در مازندران
به همت اتاق فكر استانداري مازندران اولين جلسه پيگيري اصل 44 قانون اساسي با حضور مديران و صاحبنظران اقتصادي در مازندران برگزار شد. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
بازداشت سه فعال دانشجويى در گيلان
سه نفر از اعضاي شوراي مركزي سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحكيم وحدت) شاخه گيلان از سوي اداره كل اطلاعات استان گيلان بازداشت شدند. (ادامه)
بزودی استاندارجدید گلستان معرفي مي‌شود
سيدمجتبي ثمره هاشمي" معاون سياسي وزارت كشور گفت كه‌استانداران جديد هرمزگان و گلستان بزودي معرفي خواهند شد. (ادامه)
یک مقام دفتر حماس در تهران:رهایی نزدیک است
(ادامه)
مازندران تامین کننده برنج 27 ميليون ایرانی
همايش ملي بررسي وضعيت و مسايل و مشكلات برنج كشور برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, اين همايش با همكاري دفتر برنج و حبوبات وزارت جهادكشاورزي ، مركز ترويج و توسعه و تكنولوژي (هراز) و سازمان (ادامه)
درگذشت یک خبرنگار مطبوعات درمازندران
سید عباس رضوی" خبرنگار فقید مطبوعات استان مازندران ، پس از سالها مشقت و تحمل بیماری سرطان ، به دیار باقی شتافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مرحوم عباس رضوی جانباز جنگ تحمیلی در سن 43 سالگی که از بیماری سرطان رنج می برد و در جبهه های جنگ شیمیایی شده بود، ظهردیروز به دیار باقی شتافت.(ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
آيا دوباره غريو پر طنين ببر مازندران را خواهيم شنيد؟(ديدگاه)
(ادامه)
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری... شیخ الاسلام جایگزین الهام
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
دفترنخبگان جوان درمازندران راه اندازي میشود
مسئول سازمانهاي مردمي نهاد سازمان ملي جوانان مازندران بااعلام اين خبر گفت: اين مركز با تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي در استفاده صحيح و مناسب از ظرفيتهاي علمي , استعداد ها و نيروي سرشار جوانان در مسير جنبش نرم افزاري و توليد علم تاسيس مي شود.به گزارش شمال نیوز به (ادامه)
بهره برداري از376 طرح مخابراتي در مازندران
شركت مخابرات مازندران اعلام كرد:اين طرحها شامل 133 مركز سوئيچ پرظرفيت و كم ظرفيت‌4 , مركز ديتا5, دفتر مخابراتي‌26 , اي سي تي روستايي‌169 , سايت بي تي اس و 39 طرح سوئيچينگ تلفن ثابت است كه براي اجراي آنها بيش از 417 ميليارد ريال هزينه شد.(ادامه)
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است (ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
طرح تامين نظم و امنيت عمومي درماه محرم در سطح استان مازندران
برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان مازندران دربرقراري امنيت عزاداران درماه محرم اعلام شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ پاسدار محمد حسن (ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
فعاليت دانشگاه خزر در ايران غيرقانوني است
روابط عمومي وزارت علوم؛ بر اساس اطلاعيه اين اداره كل اين دانشگاه كلاس‌هاي آموزش خود را بدون مجوز دفتر گسترش آموزش عالي در داخل كشور (ادامه)
سفر احمدي نژاد به استان گيلان
استاندار گيلان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين استان خبر داد و برنامه سفر رييس جمهور به گيلان را تشريح كرد و و گفت: تنها مشكل شرايط جوي است كه در صورت مساعد بودن به‌زودي اين سفر انجام مي‌شود. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علي عبداللهي امروز در جلسه شوراي اداري (ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
ايجاد66پايگاه براي جمع‌آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري
مديركل پست استان مازندران گفت: در آستانه سفر رئيس‌جمهوري به مازندران 50 پايگاه ثابت و 16 پايگاه سيار براي جمع آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري در اين استان مستقر مي‌شوند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ,اسماعيل بوداغي اظهار داشت: در اين خصوص بيش از 100 نفر نيروي پستي مازندران در اين بخش فعال خواهند شد. (ادامه)
افتتاح دفترحمايت ازحقوق شهروندي زندانيان در گیلان
مدير كل زندانهاي گيلان گفت : واحد حمايت از حقوق شهروندي زندانيان در استان افتتاح شده‌است. (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
معرفی امام‌جمعه جديد آستارا
طي حكمي از سوي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه، حجه‌الاسلام "علي‌اكبر اكرمي" به عنوان امام‌جمعه جديد شهرستان مرزي آستارا منصوب شد. جلسه معارفه امام جمعه جديد آستارا، با حضور حجه‌الاسلام "اسلامي‌نژاد" مسوول دفتر شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان گيلان و جمعي از (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ... طرح سفرهاي ارزان قيمت به استان مازندران
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.53 seconds.