.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد امام جمعه بابلسر از تجمل گرایی مسئولين
(ادامه)
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با  استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج  مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ... ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...(ادامه)
دبيركل مجمع اعتدالگرايان شمال انتخاب شد
(ادامه)
مصطفي كرمي فيلمبردار مصدوم كه بر اثر حادثه‌اي در حين فيلمبرداري دو دست و تمامي انگشتان پاي خود را از دست داده است، با نگارش نامه‌اي خطاب به دفتر رياست جمهوري، خواستار حمايت احمدي‌نژاد شد. اين فيلمبردار جوان ... دست‌هاي قطع شده به سوي مرگ مي‌روند
مصطفي كرمي فيلمبردار مصدوم كه بر اثر حادثه‌اي در حين فيلمبرداري دو دست و تمامي انگشتان پاي خود را از دست داده است، با نگارش نامه‌اي خطاب به دفتر رياست جمهوري، خواستار حمايت احمدي‌نژاد شد. اين فيلمبردار جوان ...(ادامه)
فرود اضطراري هواپيماي مسافربري تهران رشت
(ادامه)
نوزدهمین سالگرد شهيد قناعت در آمل
(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
خطر جدى درياى خزر را تهديد مى كند
(ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
معارفه سرپرست فرمانداري گرگان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ... انتقال كنسولگري قزاقستان به مازندران
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ...(ادامه)
انتصاب مدير کل برنامه ريزي استانداري گلستان
(ادامه)
انتصاب مبهم مدير كل دفتر اجتماعي استانداري مازندران!
شنيده ها حاكيست حسيني رئيس سابق شوراي اسلامي مركز استان بعد از انتصاب فياضي به رياست سازمان آموزش و پرورش مازندران بعنوان مدير كل دفتر اجتماعي استانداري منصوب ...(ادامه)
منابع آب مازندران در معرض آلودگي
(ادامه)
مهلت 20روزه برای واحد‌هاي پذيرايي مازندران
(ادامه)
۱۸۰‬درخت چنار ورودي شهرفومن سر بریده شد
(ادامه)
مرداد ماه گزارش عملکرد عمرانی دولت در مازندران
(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
ساخت موزه منطقه‌اي خزر در ساري
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ... نشت وزراى خارجه حاشيه دریای مازندران در تهران
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ...(ادامه)
يادواره ‪ شهدای فولادمحله با سخنرانی ناطق نوری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: آنچه كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي مي‌تواند وحدت و اتحاد دربين مردم بوجود آورد و آن را تقويت كند، نگه داشتن حرمت انتخابات است.(ادامه)
پیام استاندارگیلان بمناسبت ارتحال آيت الله فاضل لنكراني
استاندار گيلان گفت: ضايعه در گذشت آيت الله العظمي فاضل لنكراني ثلمه‌اي برجهان تشييع و زخمي جبران ناپذير بر پيكره اسلام است. (ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت... مديريت 10 ساله و سكوت مطلق
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت...(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.482 seconds.