.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شفقت:سازمان گردشكري فاقد ساختار مديريتي منسجم
(ادامه)
اين طرح در جلسه‌اي با حضور دکتر شاعري معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور و استانداران استان‌هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان، نماينده سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون نجات غريق وغواصي و مديران‌كل ... بررسی طرح ساماندهی سواحل خزر در وزارت کشور
اين طرح در جلسه‌اي با حضور دکتر شاعري معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور و استانداران استان‌هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان، نماينده سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون نجات غريق وغواصي و مديران‌كل ...(ادامه)
انتصاب اعضاي هيات نظارت بر انتخابات مجلس هشتم در گيلان
(ادامه)
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود  و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ... اتفاقات جالب توجه در میان کاندیداهای نمایندگی مجلس آمل
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ...(ادامه)
زمين 100هكتاري براي ساخت پارك فناوري مازندران
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ... رد صلاحيت‌شدگان گذشته به دنبال استراتژي جديد!
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ...(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
در مراسمي كه در هتل نارجستان نور برگزار شد، از دفتر خبرگزاري فارس در مازندران به صورت ويژه به عنوان رسانه برتر بخش گردشگري تجليل شد. خبرگزاری فارس مازندران در بخش گردشگری رسانه برتر شد
در مراسمي كه در هتل نارجستان نور برگزار شد، از دفتر خبرگزاري فارس در مازندران به صورت ويژه به عنوان رسانه برتر بخش گردشگري تجليل شد. (ادامه)
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
هر سياستمداري كه به دنبال تسليحات هسته‌اي باشد از نظر سياسي دچار عقب ماندگي ذهني است. پس از اين اظهارات احمدي نژاد حاضران در اين نشست كف زدند و اظهارات رييس جمهور را تاييد كردند. متن سخنراني احمدي‌نژاد در جمع دانشگاهيان دانشگاه كلمبيا بهمراه جلسه پرسش و پاسخ
هر سياستمداري كه به دنبال تسليحات هسته‌اي باشد از نظر سياسي دچار عقب ماندگي ذهني است. پس از اين اظهارات احمدي نژاد حاضران در اين نشست كف زدند و اظهارات رييس جمهور را تاييد كردند. (ادامه)
سفر نماينده ‌كميسارياي عالي سازمان ملل به استان گلستان
(ادامه)
انتصابات جدید در استانداری گلستان
مدیران کل دفتر امور سیاسی و انتخابات و امنیتی و انتظامی استانداری گلستان منصوب شدند .با صدور احکام جداگانه از سوی محمود زاده استاندار گلستان سید محمد قاسم ...(ادامه)
پاسخ دفتر اما م جمعه بابلسر به خبرشمال نيوز
(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
راه اندازي هنگ مرزي در آستارا
(ادامه)
مازندران استاني براي آزمودن مديران
مازندران از جمله استانهايي است كه شايد بتوان گفت: متاسفانه در طول سالهاي گذشته درصد ماندگاري مديران لايق وقوي در آن بسيار پايين بوده است. شايد اين مطلب موجب رنجش خاطر برخي مديران فعلي استان شود ولي چه مي توان گفت كه حقيقت همواره تلخ بوده وخواهد بود ...(ادامه)
بالاخره حسيني مطلق هم رفت
(ادامه)
دیدار جمعی از فعالان سياسي شمال با خاتمی
(ادامه)
استقرار روحاني دركشتارگاههاي استان گلستان
(ادامه)
تعلیق 4دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در مازندران
(ادامه)
قدرداني استاندار از حضور آيت‌الله شاهرودي در گيلان
(ادامه)
حسينعلي جلال شاهكويي نگاهي به‌اولين مركز ‪ ICT‬روستايي كشور در قرن‌آباد گرگان(بخوانيد)
حسينعلي جلال شاهكويي(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
پيش از اين نيز اين مركز مورد توجه ويژه يونسكو و بانك جهانى قرار گرفته بود. همچنين يونسكو يك طرح علمى در حوزه تأثيرات اقتصادى و اجتماعى اين مركز در روستاى قرن آباد انجام داده است تا بتواند دستاوردهاى آن را به كشورهاى ... جايزه آسيايى براى روستاى اينترنتى قرن آباد گرگان
پيش از اين نيز اين مركز مورد توجه ويژه يونسكو و بانك جهانى قرار گرفته بود. همچنين يونسكو يك طرح علمى در حوزه تأثيرات اقتصادى و اجتماعى اين مركز در روستاى قرن آباد انجام داده است تا بتواند دستاوردهاى آن را به كشورهاى ...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
8 معاون وزير در راه مازندران
(ادامه)
انتصابات جديد در استانداري گيلان
(ادامه)
علي عبداللهي استاندار گيلان روز يكشنبه در راس يك هيات سياسي و اقتصادي عازم جمهوري گرجستان شد. وي در اين سفر در ديدار با مسوولان دولت گرجستان زمينه‌هاي گسترش روابط اقتصادي استان گيلان با گرجستان... سفر استاندار گيلان به گرجستان
علي عبداللهي استاندار گيلان روز يكشنبه در راس يك هيات سياسي و اقتصادي عازم جمهوري گرجستان شد. وي در اين سفر در ديدار با مسوولان دولت گرجستان زمينه‌هاي گسترش روابط اقتصادي استان گيلان با گرجستان...(ادامه)
توزيع نشريات درگيلان از 21مرداد متوقف ميشود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.542 seconds.