.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
130ميلياردتومان سرمایه گذاری دولت دربخشIT
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در امور فن‌آوري ارتباطات اعلام كرد: دولت در سال آينده 130 ميليارد تومان براي فن‌آوري ارتباطات سرمايه‌گذاري مي‌كند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. 
   
به گزارش شمال نیوز بهنقل از  فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. 

وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. 
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. 

سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. 
وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. 

سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. 

وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. 

سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. سيم كارت تلفن همراه روزانه واگذارمیشود
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. به گزارش شمال نیوز بهنقل از فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. (ادامه)
آيا دوباره غريو پر طنين ببر مازندران را خواهيم شنيد؟(ديدگاه)
(ادامه)
نامه كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به وزيررفاه
كانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحيه يك ساري در نامه اي سرگشاده به عبدالرضا مصري وزير رفاه و تأمين اجتماعي خواستار تحقق وعده هاي دولت در حمايت از حقوق مسلم بازنشستگان و رسيدگي به مشكلات آنان شدند.(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
افزايش سرقت در شبكه برق مازندران و گلستان
مدير عامل برق منطقه‌‏اي مازندران و گلستان از بهره برداري از58 پروژه برق در ايام دهه مبارك فجر در اين دو استان خبر داد. (ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
سالانه ۱۵ ميليون گردشگر به مازندران سفر مى كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى مازندران گفت: سالانه ۱۵ ميليون نفر گردشگر داخلى و خارجى از مازندران ديدن مى كنند كه بخش اعظمى از آن ها بين يك تا پنج روز در استان اقامت دارند.(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
نامه 4 هزار فرهنگي مازندراني به رييس جمهور
طي سفر سه روزه هيات دولت به استان مازندران، چهار هزار و 82 فرهنگي و غيرفرهنگي مازندراني براي پيگيري كارهاي خود به رييس جمهور نامه نوشتند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
شهردار رشت استيضاح شد
شهردار شهر رشت با اكثريت آراي اعضاي شوراي اسلامي اين شهر مورد استيضاح قرار گرفت. عدم پاسخگويي به مكاتبات شوراي اسلامي، عدم اجراي مصوبات شورا و اجراي بعضي از پروژه‌هاي غير ضروري خارج از بودجه مصوب...(ادامه)
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد. (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
ايجاد بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده كه اين روزها ذهن بسياري از كار آفرينان، جويندگان شغل و حتي بانك‌ها را به خود مشغول كرده‌است، شكافي روز افزون را بين طرح‌هاي مصوب و طرح‌هاي گيرنده ... طرح‌هاي زودبازده ، شكاف روز افزون از تصويب تا اعتبار
ايجاد بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده كه اين روزها ذهن بسياري از كار آفرينان، جويندگان شغل و حتي بانك‌ها را به خود مشغول كرده‌است، شكافي روز افزون را بين طرح‌هاي مصوب و طرح‌هاي گيرنده ...(ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... انتخابات روزگذشته نشان داد دموكراسي درايران زنده است
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... (ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
ارتقای مجتمع فنی بابل به دانشگاه
(ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
ایجاد سيستم مديريت اطلاعات پژوهشي و فناوري
سيستم مديريت اطلاعات پژوهشي و فناوري كشور با همكاري كليه دستگاه‌‏ها، دانشگاه‌‏ها و موسسات آموزش عالي و پژوهشي كشور ايجاد مي‌‏شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، دكتر احمد جعفري صميمي، معاون پژوهشي دانشگاه مازندران، گفت: توجه به حوزه پژوهشي در فضاي ايجاد شده (ادامه)
آرزوي آبي يك استاندار ...سفر نزديك است ... دوباره نبازيم ...؟
داستان جديدي براي گفتن نيست قصه ، قصه همان استاندار تنهايي است كه مي گويند پر انرژي و فعال به تحقق آرمان هاي اصولگرايانه پايبند بوده .مي گويند در طبقه سوم ساختمان استانداري خبرهايي است ...(ادامه)
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد.
به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... دستگیری کارپرداز جاعل در ساری
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد. به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.365 seconds.