.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صنعت گردشگري مازندران و جذب20درصدي اعتبارات
(ادامه)
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با  استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج  مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ... ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...(ادامه)
در مازندران 368 تعاوني مسكن وجود دارد كه‌ 106 تعاوني فعال آن، 21 هزار نفر عضو را در خود جاي داده و 262 تعاوني مسكن نيز به صورت راكد است... موظفيم ماهانه يك‌هزار واحد مسكوني در مازندران بسازيم
در مازندران 368 تعاوني مسكن وجود دارد كه‌ 106 تعاوني فعال آن، 21 هزار نفر عضو را در خود جاي داده و 262 تعاوني مسكن نيز به صورت راكد است...(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
انتصاب مدير کل برنامه ريزي استانداري گلستان
(ادامه)
انتصاب معاون برنامه‌ريزي استانداري گلستان
(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
آمار تکان دهنده مصرف کراک دررشت
(ادامه)
صدور كارت سوخت ویژه تاكسي‌هاي تلفني در گلستان
(ادامه)
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است... داستان فروش تيم‌هاي ليگ‌برتري به فوتبال گيلان رسيد!
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است...(ادامه)
آغازعملیات 4بانده كردن جاده جويبار به قائمشهر
فرماندار جويبار از توابع استان مازندران از آغاز عمليات اجراي طرح چهاربانده كردن جاده جويبار به قائمشهر خبر داد.(ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
مرمت خانه رمدانی در ساری
مرمت خانه رمدانی در دستور کار معاونت حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران قرار گرفت. (ادامه)
بازديد سر زده استاندار از نانواييهاي بابل
"ابوطالب شفقت" استاندار مازندران در اولين ساعات بامداد سه‌شنبه به همراه فرماندار بابل و دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان استان سرزده از ‪۱۵‬ نانوايي اين شهرستان بازديد كرد. (ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
احداث یک شهرك صنعتي دیگر در مازندران
يكي از مهم‌‏ترين سياست‌‏هاي برنامه زيرساخت‌‏هاي صنعتي و معدني، افزايش تعداد شهرك‌‏ها و نواحي صنعتي است و در طول برنامه چهارم حدود 477 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمومي و حدود 498 ميليارد ريال از محل اعتبار شركت‌‏هاي دولتي سرمايه‌‏گذاري در اين خصوص انجام مي‌‏شود. (ادامه)
ورود اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به گرگان
معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان گفت: اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي وارد گرگان شدند. (ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ... برگشت بودجه = بازگشت به خانه
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ...(ادامه)
آزادی 345‬زنداني با كمك ستاد ديه مازندران
مسوول ستاد ديه مازندران از آزادي ‪ ۳۴۵‬نفر از زندانيان با كمك اين ستاد از زندانهاي استان و بازگشت به كانون گرم خانواده‌هايشان خبر داد.(ادامه)
عباس محمدي دماوند، نماد طبيعت ايران(ديدگاه)
عباس محمدي(ادامه)
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .(ادامه)
اعتراض تيم پگاه به تصميم فدراسيون فوتبال
شمال نیوز:مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پگاه گيلان به نحوه صعود تيم‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر و حضور تيم‌هاي سقوط كننده از ليگ برتر در پلي اف اعتراض كرد. علي احمدي سراواني افزود: فدراسيون معتقد است براساس اساسنامه اقدام مي‌كند(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
انتقاد از عدم ارائه خدمات بيمه اي به جانبازان
بهداشت و درمان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگرگان گلستان، از دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بيمه تامين اجتماعي گلستان در خصوص خدمات بيمه اي ندادن به جانبازان شيميايي كه هنوز تحت پوشش بنياد قرار نگرفتند، انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل ار فارس دکتر محمد حقيقي افزود: بر اساس (ادامه)
متن پيوست قطعنامه پيشنهادي درباره ايران كه به بررسي شركتها و افراد شامل تحريم مي پردازد : الف_ طرفهاي دخيل در فعاليتهاي هسته اي و موشكي ب -افرادي كه در فعاليتهاي هسته اي و موشكهاي بالستيك ايران دخالت دارند:-فريدون عباسي... اسامي شركتها و افراد مورد تحريم شوراي امنيت
متن پيوست قطعنامه پيشنهادي درباره ايران كه به بررسي شركتها و افراد شامل تحريم مي پردازد : الف_ طرفهاي دخيل در فعاليتهاي هسته اي و موشكي ب -افرادي كه در فعاليتهاي هسته اي و موشكهاي بالستيك ايران دخالت دارند:-فريدون عباسي...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ... آموزش و پرورش و بنیادشهیدمازندران قربانی شدند
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.