.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۵۰میلیارد تومان بودجه سال87شهرداري رشت
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
چند روزي از برخورد تند عزت‌الله یوسفیان ملا نماينده آمل با وزير آموزش و پرورش در راهرو مجلس نگذشته است كه ديروز وي خبر از اختصاص مبلغ 10ميليارد ريال اعتبار ويژه براي فضاي آموزشي آمل خبر داد... عصبانيت نماينده و اعتبار ويژه
چند روزي از برخورد تند عزت‌الله یوسفیان ملا نماينده آمل با وزير آموزش و پرورش در راهرو مجلس نگذشته است كه ديروز وي خبر از اختصاص مبلغ 10ميليارد ريال اعتبار ويژه براي فضاي آموزشي آمل خبر داد...(ادامه)
مخالفت شوراي شهر ساري با اعتبار 5 ميلياردي حمل زباله
(ادامه)
تجمع فروشندگان سنتي قائمشهر به اقدام شهرداري
(ادامه)
استقلال کامل مالی دانشگاه کشاورزی مازندران
(ادامه)
اين طرح در جلسه‌اي با حضور دکتر شاعري معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور و استانداران استان‌هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان، نماينده سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون نجات غريق وغواصي و مديران‌كل ... بررسی طرح ساماندهی سواحل خزر در وزارت کشور
اين طرح در جلسه‌اي با حضور دکتر شاعري معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور و استانداران استان‌هاي شمالي مازندران، گيلان و گلستان، نماينده سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون نجات غريق وغواصي و مديران‌كل ...(ادامه)
اتصال100مدرسه مازندران به شبکه اینترنت ملی
(ادامه)
 در حاشيه  جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات  اعتراض نمود... استاندار مازندران و اعتراض به عملکرد ضعيف دستگاه‌ها
در حاشيه جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات اعتراض نمود...(ادامه)
کسر بودجه چند صد میلیوني گردشگری گیلان!
(ادامه)
نبايد از اينكه مورد بي‌احترامي و بي‌حرمتي قرار مي گيريم ترس و واهمه داشته باشيم. عافيت‌طلبي را كنار گذاشته و ريسك كنيم. مديران بخش‌ها مزيت‌هاي نسبي استان را ملاك قرار دهند و اگر كسي نتوانست كار كند بايد ... اولتيماتوم استاندار ...
نبايد از اينكه مورد بي‌احترامي و بي‌حرمتي قرار مي گيريم ترس و واهمه داشته باشيم. عافيت‌طلبي را كنار گذاشته و ريسك كنيم. مديران بخش‌ها مزيت‌هاي نسبي استان را ملاك قرار دهند و اگر كسي نتوانست كار كند بايد ...(ادامه)
كاهش مرگ و مير مادران باردار در گيلان
(ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
تبديل مدارس به پاتوق سياسي ممنوع ؟
(ادامه)
 اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ... پرندگان خاموش در اتاق رئيس !
اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
فريدون اميريان ديالوگ هاي چريكي نمايندگان مازندران و گذار از انزواي پارلماني! (ديدگاه)
فريدون اميريان(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
آزاد سازی80درصد از سواحل دریای مازندران
(ادامه)
آلودگى بزرگترين رودخانه شمال كشور
(ادامه)
انتخاب اعضای شورای روابط عمومی مازندران
(ادامه)
همايش بزرگ فرهيختگان مديريت شهر ساري
(ادامه)
انتصابات جديد در استانداري گيلان
(ادامه)
توضيحات برق گلستان درباره برق‌گرفتگي يك فيلمبردار
(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
چالش‌ها بر سرساخت هتلهاي جديد در گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.448 seconds.