.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس در جلسه محمع استان گفت: سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه اعتبارات، نگاه ملی به مازندران داشته باشد سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه اعتبارات، نگاه ملی به مازندران داشته باشد
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس در جلسه محمع استان گفت: سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه اعتبارات، نگاه ملی به مازندران داشته باشد(ادامه)
عکس/ سجده جواد فروغی بر چفیه
سجده جواد فروغی بر چفیه (ادامه)
پیام مهم مجیدی به هیات مدیره استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پیامی به اعضای هیات مدیره خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی شده که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است. (ادامه)
مدل های مختلف پراید در بازار چند؟
با مبلغی حدود ۱۳۹ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند پراید ۱۱۱ SE مدل سال ۱۳۹۹ و موارد مشابه را دارید. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲ مردادماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. فوت ۲۵۹ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۵۳۲ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲ مردادماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. (ادامه)
بازداشت یک شهردار فاسد توسط سربازان گمنام امام زمان
شمال نیوز: شهردار و مدیران متخلف مدیریت شهری کنگاور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شدند.(ادامه)
کشف ۸۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال در میاندورود
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۸۲ دستگاه تولید ارز در شهرستان میاندورود خبر داد.(ادامه)
شنای مرگ ۷ نفر در دریای مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۷ نفر در آب‌های ساحلی استان خبر داد.(ادامه)
اعلام زمان انتشار کارت کنکور کارشناسی‌ ارشد
کارت ورود به جلسه آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ فردا یکشنبه سوم مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.(ادامه)
افتتاح تصفیه خانه آب شهر‌های گروه الف با حضور رئیس جمهور
تصفیه خانه آب و طرح آبرسانی به شهر‌های گروه الف مازندران امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.(ادامه)
پرداخت ۸۲۸ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی مازندران
۸۲۸ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد مازندران با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت شد.(ادامه)
تعطیلات پرحادثه در بابل
ماموران اورژانس بابل ۵۷ مصدوم تصادفی را در تعطیلات ۳روز گذشته به بیمارستان منتقل کردند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با پیمانکار خاطی ابنیه در پروژه زباله‌سوز ساری شد. بابایی خواستار برخورد قانونی با پیمانکار خاطی در پروژه زباله‌سوز ساری شد/ مدیران ساری دغدغه‌ای برای جذب اعتبارات ندارند
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با پیمانکار خاطی ابنیه در پروژه زباله‌سوز ساری شد. (ادامه)
بهانه تراشی عجیب مسئولان مازندران درباره سفرهای بی رویه
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران دلیل شلوغی و حضور گسترده مسافران در استان را ناهماهنگی با تهران در زمینه شروع و اجرای تعطیلات بیان کرد.(ادامه)
کنترل ۶ نقطه ورودی مازندران با حضور بیش از ۱۰۰ مامور پلیس
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به فعالیت ۱۰۰ نفر نیروی پلیس راه و انتظامی در قالب ۳۰ واحد گشت، گفت: ماموران پلیس راه و نیروی انتظامی استان با اقتدار مشغول انجام ماموریت کنترل ورودی‌ها هستند. (ادامه)
آخرین آمار کرونا در جهان +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۷۱ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۱۹۴ میلیون و ۶۲ هزار نفر رسید.(ادامه)
وضعیت جوی محورهای مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی محورهای غربی، کناره و مرکزی استان را بارانی عنوان کرد.(ادامه)
معضلی که کرونا برای کودکان ایجاد کرد؛ تهدید سلامت جسمانی به دنبال کاهش تحرک
خانه نشینی ایام کرونا و کم تحرکی موجب اضافه وزن در کودکان شده است و احتمال بروز انواع بیماری‌های جسمی و روانی در بزرگسالی را به همراه دارد. (ادامه)
استقلال - نساجی؛ دیداری که از اهمیت افتاد
تیم‌های استقلال و نساجی در حالی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر با هم دیدار می‌کنند که این دیدار فاقد حساسیت جدولی است.(ادامه)
پلمب واحدهای صنفی متخلف در مازندران
۱۱ واحد صنفی متخلف شبانه روز گذشته در مازندران پلمب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد. پوشش100درصدی بیمه‌ای روستائیان، کارکنان دولت و سایر اقشار/ پوشش همگانی بیمه ظرف ۴ سال آتی
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از دامداران مازندرانی به ۱۸۰ راس دام سنگین از گرانی‌ها گلایه دارد و می‌گوید؛ ۲ سال پیش با پول فروش یک گوساله ۳ ماه می‌توانستم پراید بخرم، اگر دولت آینده همچون دولت آقای روحانی عمل کند در گاوداری را تخته می‌کنم .... دامدار مازندرانی : کاش ۲ سال پیش گوساله می‌دادم پراید می‌گرفتم
شمال نیوز : یکی از دامداران مازندرانی به ۱۸۰ راس دام سنگین از گرانی‌ها گلایه دارد و می‌گوید؛ ۲ سال پیش با پول فروش یک گوساله ۳ ماه می‌توانستم پراید بخرم، اگر دولت آینده همچون دولت آقای روحانی عمل کند در گاوداری را تخته می‌کنم ....(ادامه)
اسامی داوران هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
قیمت سکه و قیمت طلا امروز شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ + جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بستری بودن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۱۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲هزار و ۲۶۱ نفر رسید. طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۱۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲هزار و ۲۶۱ نفر رسید. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ایشان افزودند: البته در کنار تولید داخل، ناگزیر از تولید خارجی مطمئن نیز استفاده می‌کنیم؛ اما باید با تمرکز و تلاش بر تولید داخل جلوی منتظر و معطل ماندن مردم را گرفت و امیدواریم با توجه مسئولان، توزیع واکسن به آسانی و روانی کامل در بین مردم انجام شود. گلایه‌های مردم خوزستان بحق است / دولت بعد حل مشکلات خوزستان را جدی دنبال کند/ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم‌ مذهبی و غیرمذهبی رعایت شود/ در کنار تولید واکسن داخلی ناگزیر از تولید خارجی مطمئن استفاده می‌کنیم(خبر)
ایشان افزودند: البته در کنار تولید داخل، ناگزیر از تولید خارجی مطمئن نیز استفاده می‌کنیم؛ اما باید با تمرکز و تلاش بر تولید داخل جلوی منتظر و معطل ماندن مردم را گرفت و امیدواریم با توجه مسئولان، توزیع واکسن به آسانی و روانی کامل در بین مردم انجام شود.(ادامه)
۵ روز اقامت در شمال ایران بیش از ۴۰ میلیون تومان آب می‌خورد. این البته قیمت سفر به شمال در تعطیلات ۶ روزه تهران بود. تهران و البرز تعطیل شد تا موج پنجم کرونا بگذرد، اما تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی چنان زیاد شده که اجاره ویلا در برخی از شهرها تا شبی ۷ میلیون تومان هم رفته است.

هزینه ۵۰ میلیونی سفر به شمال! / اجاره ویلا شبی ۷ میلیون تومان!
۵ روز اقامت در شمال ایران بیش از ۴۰ میلیون تومان آب می‌خورد. این البته قیمت سفر به شمال در تعطیلات ۶ روزه تهران بود. تهران و البرز تعطیل شد تا موج پنجم کرونا بگذرد، اما تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی چنان زیاد شده که اجاره ویلا در برخی از شهرها تا شبی ۷ میلیون تومان هم رفته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.