.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
موافقت رهبری با استعفای یک امام جمعه
رهبر معظم انقلاب در پیامی از ۴۲ سال خدمت صادقانه آیت‌الله شاهچراغی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان تقدیر کردند.(ادامه)
اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد... کابینه رئیسی متفاوت از لیست‌های منتشره در فضای مجازی/ حضور مخبر، سردار وحیدی و شمخانی در دولت رئیسی قطعی شد
اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد...(ادامه)
جدول/ با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟
گزارشی درباره قیمت خودروهای ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار منتشر کرد. (ادامه)
آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مازندرانی در عید غدیر
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: به کمک ستاد دیه و با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان به‌مناسبت عید غدیر ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد آزاد می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۳۵۷ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و ۳۴هزار و ۹۵۱ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند. فوت ۳۵۷ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۹ هزار و ۴۷۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۳۵۷ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و ۳۴هزار و ۹۵۱ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند. (ادامه)
تزریق بیش از ۹۶ هزار دوز واکسن کرونا در بابل
بیش از ۹۶ هزار دوز واکسن کرونا تاکنون در بابل تزریق شده است.(ادامه)
ثبت بیش از ۴۸ هزار ماموریت در اورژانس مازندران
اورژانس ۱۱۵ مازندران بیش از ۴۸ هزار ماموریت از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه انجام داد.(ادامه)
مهم‌ترین علائم ابتلا به کرونای دلتا در «کودکان»
استاد بیماری‌های عفونی کودکان با اشاره به سرعت سرایت بالای کرونای دلتا، گفت: تب، سرفه، علائم تنفسی، اسهال، استفراغ ، دل درد و تظاهرات پوستی از نشانه‌های ابتلا به کرونای دلتا در کودکان و نوجوانان است.(ادامه)
فرودگاه‌های تهران در روز تحلیف ریاست‌جمهوری بسته می‌شود
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد همزمان با روز تحلیف ریاست‌جمهوری (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) فرودگاه‌های تهران ۲.۵ ساعت بسته خواهد شد. (ادامه)
«رحمانی فضلی» از مجلس کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به وزیر کشور به دلیل عدم نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها کارت زرد دادند.(ادامه)
نامه نگاری مدیران باشگاه پرتغالی با پرسپولیس
مدیران باشگاه سانتاکلارا برای جذب فروش مغانلو با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده اند. (ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد پنجم مرداد ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است. (ادامه)
اعطای مجوز بانک مرکزی به ۱۰۵ باجه پست بانک روستایی در مازندران
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اعطای مجوز بانک مرکزی به ۱۰۵ باجه پست بانک روستایی استان خبر داد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 5 مرداد 1400
قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی ملی امروز 5 مرداد 1400 (ادامه)
آخرین فرصت دریافت کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰
ساعت ۲۴ امروز ۵ مرداد آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ است.(ادامه)
امسال ۲۳۰ هکتار از پناهگاه میانکاله دچار حریق شد
رئیس ذخیرگاه زیست کره میانکاله گفت: در سال جاری ۲۳۰ هکتار از عرصه های طبیعی پناهگاه دچار حریق شده است.(ادامه)
مدارس در سال‌جاری بازگشایی می‌شود
وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه سیاست این وزارتخانه بازگشایی مدارس در سال‌جاری است، گفت: واکسیناسیون معلمان از عید غدیرخم آغاز می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت : این دانشگاه با راه‌اندازی دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی برای تربیت دانشجویان کارآفرین عزم جدی دارد. عزم جدی دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت دانشجویان کارآفرین / هفت دانشکده مهارت در واحدهای دانشگاههای آزاد مازندران / تأسیس مدارس عالی مهارت در کنار دانشکده مهارتی رویکرد جدید تربیت نیروهای کاردان و متخصص
شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت : این دانشگاه با راه‌اندازی دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی برای تربیت دانشجویان کارآفرین عزم جدی دارد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش در اجلاس سی و پنجم مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: یکی از اهداف این اجلاس، برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس است / مدارس به دلیل شرایط کرونایی تعطیل بود و برای بازگشایی برنامه‌ریزی‌ کردیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌¬ها، مراکز آموزش ‌عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌¬ها، مراکز آموزش ‌عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت:از چهارشنبه ۶ تا جمعه ۸ مرداد ماه امسال شاهد رگبار  باران ، رعدوبرق ، وزش باد نسبتا شدید موقتی، طوفانی شدن دریا، کاهش دما و احتمال تگرگ در آسمان استان هستیم. رگبار باران ، رعدوبرق ، وزش باد و کاهش دما در راه مازندران
شمال نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت:از چهارشنبه ۶ تا جمعه ۸ مرداد ماه امسال شاهد رگبار باران ، رعدوبرق ، وزش باد نسبتا شدید موقتی، طوفانی شدن دریا، کاهش دما و احتمال تگرگ در آسمان استان هستیم.(ادامه)
آخرین آمار رسمی از ویروس کرونا در جهان
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۴۱ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۱۹۵ میلیون و ۳۴۷ هزار نفر رسید. (ادامه)
صرفه جویی یک میلیون لیتر آب طی شبانه روز در نیروگاه نکا + تصاویر
شمال نیوز : مدیرعامل نیروگاه نکا از اجرای طرح بازیابی بخار فلاش و انرژی کندانسیت خروجی استیم ایرهیترها و صرفه جویی یک میلیون لیتر آب طی شبانه روز در این نیروگاه خبر داد.(ادامه)
بارندگی در محور سوادکوه/ تردد عادی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت محور سوادکوه در محدوده کارسالار را همراه با بارندگی ذکر کرد.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
امواج ۴ متری در راه خزر
ارتفاع موج از امشب در دریای خزر به بیش از ۴ متر خواهد رسید.(ادامه)
حیوان ملوسی که کرونا رامنتقل می‌کند
مطالعه انجام شده توسط دانشمندی هلندی تأیید می کند که کروناویروس توسط گربه ها منتقل می شود.(ادامه)
جدول/ ماشین‌های فروشی ۵۰۰ میلیون تومانی
جالب است بدانید برای خرید ماشین‌های کمتر از ۶۵۰ میلیون گزینه‌های متعددی برای گزینش دارید. اطلاع از این لیست می‌تواند به شما کمک کند. با مبلغی کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌های صفر کیلومتری مانند کاپرا ۲، میتسوبیشی میراژ و موارد مشابه را دارید. (ادامه)
آخرین جزییات واکسیناسیون کادر درمان
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی به بیان توضیحاتی در خصوص آخرین جزییات واکسیناسیون کادر درمان پرداخت.(ادامه)
اینفوگرافی/ بهترین حالت خوابیدن برای درمان دردها کدام است؟
بهترین حالت خوابیدن برای درمان دردها در این اینفوگرافی ببینید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.