.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. ۵ خاصیت جادویی هویج
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. (ادامه)
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
ویتامین D از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت بدن است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. ارتباط مستقیم پوکی استخوان با کمبود ویتامین D
ویتامین D از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت بدن است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.(ادامه)
یکی از نوشیدنی‌های پر طرفدار بین جوانان و نوجوانان نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستند، اما ترکیبات این نوشیدنی‌ها نشان می‌دهد که برای سلامتی چندان مناسب نیستند. اگر نوشیدنی‌های انرژی‌زا زیاد مصرف می‌کنید، با خطرات آن آشنا شوید
یکی از نوشیدنی‌های پر طرفدار بین جوانان و نوجوانان نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستند، اما ترکیبات این نوشیدنی‌ها نشان می‌دهد که برای سلامتی چندان مناسب نیستند.(ادامه)
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است. فواید خوردن نعناع در ماه رمضان
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است.(ادامه)
علائم شایع‌تر کمبود ویتامین ب ۱۲ شامل رنگ پریدگی یا زردی پوست است. نشانه‌های کمبود ویتامین ب ۱۲ چیست؟
علائم شایع‌تر کمبود ویتامین ب ۱۲ شامل رنگ پریدگی یا زردی پوست است.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است. از خواص گوشت بلدرچین چه می‌دانید؟
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است.(ادامه)
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست. شربت مخصوص مهار عصبانیت چیست؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست.(ادامه)
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟ پیاز قرمز بهتر است یا سفید؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)
زخم‌ معده همواره با دردهای زیادی همراه است که می‌توانند بین چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت طول بکشند. درمان زخم معده در طب سنتی
زخم‌ معده همواره با دردهای زیادی همراه است که می‌توانند بین چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت طول بکشند.(ادامه)
از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد. این گیاه خوش‌عطر قاتل نفخ شکم است
از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد.(ادامه)
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای بیشتری است. تخم مرغ چه ویتامین‌هایی دارد؟
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای بیشتری است.(ادامه)
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می تواند حتی بهتر از داروهای آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند. دمنوش های مناسب برای بهبود آنفولانزا و سرما خوردگی
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می تواند حتی بهتر از داروهای آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند.(ادامه)
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید. مضرات مصرف زیاد خرما چیست؟
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است. تغذیه نامناسب منجر به افسردگی می‌شود
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است.(ادامه)
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند. نشانه‌های فقر مواد مغذی در بدن چیست؟
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید. این ۲ میوه‌ برای سرماخوردگی بسیار مفید هستند
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید.(ادامه)
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد. بررسی علمی ماکارانی!
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد.(ادامه)
 از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

فواید شگفت انگیز خوردن ۶ حبه سیر در روز
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد. (ادامه)
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم. هسته این میوه‌ها را حتما بخورید
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم.(ادامه)
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند. پاکسازی راحت کبد با این خوراکی خوشمزه
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.