.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده نیمی از مازندرانی‌ها دچار کمبود ویتامین دی هستند. کمبود ویتامین دی در نیمی از مازندرانی‌ها
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده نیمی از مازندرانی‌ها دچار کمبود ویتامین دی هستند.(ادامه)
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. مضرات جبران ناپذیر خوردن هر روز برنج
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد.(ادامه)
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود. ترکیب این دو غذا در معده تولید کرم می کند
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود.(ادامه)
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است. فواید باورنکردنی هندوانه که از آن بی خبرید
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است.(ادامه)
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد این گیاه با بوی بد بدن و سرطان مقابله می کند
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد(ادامه)
چرا خسته و بی‌حال هستید؟ یک رژیم غذایی مناسب همراه با خوراکی‌های شاد کننده و ویتامین های مهم قطعا می‌تواند روحیه شما را بهتر کند. با برنا همراه باشید تا با ویتامین های مهم ضد افسردگی آشنا شوید. ویتامین‌های مهم ضد افسردگی چیست؟
چرا خسته و بی‌حال هستید؟ یک رژیم غذایی مناسب همراه با خوراکی‌های شاد کننده و ویتامین های مهم قطعا می‌تواند روحیه شما را بهتر کند. با برنا همراه باشید تا با ویتامین های مهم ضد افسردگی آشنا شوید.(ادامه)
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید. آشنایی با غذاها و میوه هایی که تا به حال اشتباه مصرف می کردیم!
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.(ادامه)
بیماران مبتلا به میکروب معده نمی‌توانند هر نوع غذایی را میل کنند. بیماران مبتلا به میکروب معده چه میوه‌هایی بخورند؟
بیماران مبتلا به میکروب معده نمی‌توانند هر نوع غذایی را میل کنند.(ادامه)
کنترل فشار خون با این سبزی پرخاصیت
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
خوردن هندوانه در هوای گرم بسیار مفید است اما گاهی به دلیل ترکیب غذایی اشتباه به خود لطمه می‌زنیم. خوردن این مواد غذایی بعد از هندوانه ممنوع!
خوردن هندوانه در هوای گرم بسیار مفید است اما گاهی به دلیل ترکیب غذایی اشتباه به خود لطمه می‌زنیم.(ادامه)
این میوه دارای خواص بی نظیریست که باهم می خوانیم. خواص درمانی انبه
این میوه دارای خواص بی نظیریست که باهم می خوانیم.(ادامه)
تحقیقات نشان می‌دهد مشکلات حافظه و مهارت‌های تفکر می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B ۱۲ باشد. ثابت شده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز هر دو با کمبود این ویتامین حیاتی مرتبط هستند. ویتامینی که کمبودش حافظه را از بین می‌برد
تحقیقات نشان می‌دهد مشکلات حافظه و مهارت‌های تفکر می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B ۱۲ باشد. ثابت شده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز هر دو با کمبود این ویتامین حیاتی مرتبط هستند.(ادامه)
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. ۱۰ خاصیت عجیب و غریب پیاز که نمی دانستید
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد. کمبود کدام ویتامین‌ها باعث بی‌خوابی می‌شود؟
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد.(ادامه)
اگر مولتی‌ ویتامین مصرف نمی‌کنید؛ ببینید چه چیز مهمی را از دست می‌دهید
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد کسانی که روزانه مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنند، از کسانی که ویتامین مصرف نمی‌کنند ذهن جوان‌تری دارند.(ادامه)
اگر مولتی‌ ویتامین مصرف نمی‌کنید؛ ببینید چه چیز مهمی را از دست می‌دهید
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد کسانی که روزانه مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنند، از کسانی که ویتامین مصرف نمی‌کنند ذهن جوان‌تری دارند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، در خصوص مضرات جوشاندن شیر که به صورت باز خریداری می شود، توضیحاتی داد. جوشاندن شیر مفید است یا مضر؟
یک متخصص تغذیه، در خصوص مضرات جوشاندن شیر که به صورت باز خریداری می شود، توضیحاتی داد.(ادامه)
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید. کدام میوه‌ها و سبزی‌ها از گرمازدگی جلوگیری می‌کنند؟
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید.(ادامه)
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. هندوانه دوستدار قلب شما است
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.(ادامه)
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند. ۴ خوراکی برای مبارزه با سرطان سینه را بشناسید
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد. زمان مصرف ویتامین D را بدانید
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد.(ادامه)
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد. چگونه بعد از ماه رمضان به تغذیه روزانه برگردیم؟
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد.(ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد. نان را هرگز در فریزر نگذارید!
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.(ادامه)
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید. ۱۰ فایده قطع مصرف نان را بدانید
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.(ادامه)
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می‌کند
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.