.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر صمت گفت: برخی مداخلات و فشارهای سیاسی نمایندگان زیان بار است و کار ما را سخت کرده است. هر روز یک فشار سیاسی به ما می‌آورند.

من وزیر التماسم و هیچ اختیاری ندارم/ برخی مداخلات و فشارهای سیاسی نمایندگان زیان بار است
وزیر صمت گفت: برخی مداخلات و فشارهای سیاسی نمایندگان زیان بار است و کار ما را سخت کرده است. هر روز یک فشار سیاسی به ما می‌آورند. (ادامه)
در بازار بورس که روزانه فقط بیش از 7 میلیارد سهام به ارزش نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان جا به جا می‌شود، ظرفیت های نهفته بسیاری وجود دارد. این درحالی است که بازار سرمایه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند / یکی از وظایف مهم بازار سرمایه تأمین مالی شرکتها....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رئیس مجلس روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور و هیئت پارلمانی روسیه به زودی به چین سفر خواهند کرد. پوتین و هیئت پارلمانی روسیه به چین می‌روند
معاون اول رئیس مجلس روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور و هیئت پارلمانی روسیه به زودی به چین سفر خواهند کرد.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند. وزیر صمت: رانت در حوزه خودرو حذف می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند.(ادامه)
سالانه یک میلیون به تقاضای مسکن اضافه می‌شود و این موضوع باعث شده تا تولید مسکن به یک قانون تبدیل شود. مسکن‌سازی مربوط به یک وزارتخانه و یک دستگاه نیست و تقریبا همه بخش‌های اقتصادی باید در این زمینه گام بردارند ....(خبر)
(ادامه)
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد. منابع ارزی آزادشده ایران کجا هزینه می‌شود؟
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه با وجود جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد. دیدار نتانیاهو و اردوغان در بحبوحه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
رئیس جمهور ترکیه با وجود جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تکذیب ادعای حق الزحمه هیات مولدسازی، گفت: دستگاه قضا فورا درباره ادعای نادرست دریافت دستمزد توسط هیات ۷نفره مولدسازی ورود کند. واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دریافت دستمز هنگفت توسط هیات مولدسازی / دستگاه قضا فورا ورود کند
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تکذیب ادعای حق الزحمه هیات مولدسازی، گفت: دستگاه قضا فورا درباره ادعای نادرست دریافت دستمزد توسط هیات ۷نفره مولدسازی ورود کند.(ادامه)
در مطلب زیر روند جهانی تجارت بدون ارز آمریکایی را بررسی کرده‌ایم. جهان در آستانه خلع سلاح دلار
در مطلب زیر روند جهانی تجارت بدون ارز آمریکایی را بررسی کرده‌ایم.(ادامه)
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند. سران گروه ۲۰ پابرهنه در قبر گاندی+ تصاوير
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد. بررسی فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است. خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.(ادامه)
بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهان است/ ارتباط با جهان بر توان سیاسی کشور می‌افزاید/ سیاست خارجی را زمینه‌ای برای رقابت‌های داخلی قرار نخواهیم داد/ بریکس در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین اعضای قابل توجهی دارد ....(خبر)
(ادامه)
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد. وزیر اقتصاد: رشد شتابان قیمت مسکن و خودرو مهار شده است
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه و گفت و گوی وزیر امور خارجه با ولیعهد عربستان سعودی پرداخته اند.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد.

قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند. مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است/ هیات دولت با خارج از برنامه و با اولویت به استان مازندران سفر کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
شرایط دارو و درمان در کشورمان بحرانی است / وضعیت ۱۳۰ قلم دارو در کشورمان بحرانی است و چنانچه رئیس جمهور شخصا به مساله بحران دارو و درمان ورود نکند، احتمال مرگ و میر بیماران به دلیل نبود دارو افزایش پیدا می‌کند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به روز خبرنگار و کارت زرد مجلس به وزیر دادگستری پرداخته‌اند.(ادامه)


براساس برخی خبرهای رسیده به «دنیای‌اقتصاد» ظاهرا اسحاق جهانگیری قصد دارد به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود و ثبت‌نام کند. اسحاق جهانگیری می‌آید؟
براساس برخی خبرهای رسیده به «دنیای‌اقتصاد» ظاهرا اسحاق جهانگیری قصد دارد به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود و ثبت‌نام کند.(ادامه)
روز گذشته قرار بود جلسه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در ساعت هفت صبح برگزار شود، اما خبری در رسانه‌ها از نتیجه این جلسه منتشر نشد. به طوری که به نظر می‌رسید جلسه‌ای در کار نبوده‌است، ولی این پایان ماجرا نیست. رئیس اتاق بازرگانی: کنار نمی روم، اگر می توانید برکنارم کنید
روز گذشته قرار بود جلسه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در ساعت هفت صبح برگزار شود، اما خبری در رسانه‌ها از نتیجه این جلسه منتشر نشد. به طوری که به نظر می‌رسید جلسه‌ای در کار نبوده‌است، ولی این پایان ماجرا نیست.(ادامه)
عباس علی‌آبادی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شوند وزیر صمت: خودروها را ما تعیین قیمت نمی‌کنیم
عباس علی‌آبادی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شوند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.397 seconds.